PMDP: vozový park

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující celkem 966
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Škoda SKD 202 1990    kompresor, 2009: odprodej Army Land Černice 
nátěr: žlutá
fotka
? PMDP (1990 - 2009) Slo
  7289 Karosa ŠM11.1630 1974    po odprodeji přestavba na zájezdový - druhé a třetí dveře nahrazeny okny, doplněny sedačky (ZD Těnovice); později odprodej ZHTA, poté zpět k PMDP 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex ZD Těnovice
ex ZHTA Jihlava
? 145 PMDP (od 2009) Kar*
  Jelcz PO-1E    
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
? PMDP (od ?) Kar
  Zetor 6211   středisko dopravní cesty 
nátěr: červená
fotka
PM 10-84 PMDP (od ?) Slo
  BSS ?   tříosý plošinový návěs 
nátěr: modrá
fotka
PM 24-55 PMDP (? - 7/2019) Slo
poté Kufi Int
poté KAR group
  Avia A 21 Furgon 1980     
nátěr: modrá
fotka
PM 82-15 PMDP (? - 2009) Slo
  4324 Karosa B731.00 1983  2001   1989: GO (DPP - Hostivař), 1996: GO (ÚD), 3.10.2001: cvičení složek IZS, zdemolován 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PM 98-84 320 PMDP (8.2.1983 - 16.5.2001) Cuk
  Zetor 7211 1984    posun ÚD; na Karlově posun TO 
nátěr: červená
fotka
P00 20-31 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  8490 Karosa B731.00 1984  17.5.2000   1990: GO (DPP - Hostivař), 17.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 06-64 326 PMDP (22.5.1984 - 17.5.2000) Cuk
  581202308 LIAZ 100.47 1983    tahač návěsů 
nátěr: modrá * {A + PM 24-55}
fotka
PMA 07-50 PMDP (1984 - 7/2019) Slo
poté Kufi Int
poté KAR group
  12793-138 Tatra T815 AD28 1984    autojeřáb 
nátěr: červeno-žlutá
fotka
PMA 07-52 PMDP (od ?) Slo
  IFA W50 LA   fekální vůz 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 08-46 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Škoda-LIAZ 706 MTS 1984    sklápěč, 2009: odprodej Army land Černice 
nátěr: ČSAD šedo-krémová
fotka
PMA 08-66 PMDP (? - 2009) Slo
  Škoda-LIAZ 706 RTH VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina 
nátěr: červená
PMA 13-03 PMDP (? - 10/2000) ?
  12113 Karosa B731.04 1985  2006   1992: GO (DPP - Hostivař), po vyřazení autobusu sloužila přední část vozu v Ostrově u Stříbra jako vchod do restaurace 
nátěr: CVR Eurotel, modrá *
fotka
PMA 13-28 339 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
poté TJ Sokol Město Touškov
  12172 Karosa B731.04 » B732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-29 345 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12174 Karosa B731.04 » B732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-32 346 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12136 Karosa B731.04 1985  22.5.2000   1992: GO (DPP - Hostivař); 22.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-34 341 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  Multicar M25    
nátěr: zelená
fotka
PMA 16-00 PMDP (? - ?) Slo
  15194 Karosa B731.04 1986    1995: GO (DPP - Hostivař), 6/2002-3/2010: majetek Policie ČR, odstaven v Červeném Hrádku (resp. Dýšině), využíván pro výcvik zásahového týmu, 3/2010-2/2012: oprava do muzejního stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex PMDP
ex Policie ČR
3P9 8586 348 PMDP (od 2/2012) Kar*
  15217 Karosa B731.04 1986  5/2000   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň; 5/2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-30 358 PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) Cuk
  15200 Karosa B731.04 1986  5/2000   1995: GO (DPP - Hostivař); 5/200: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-34 362 PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) Cuk
  LIAZ 100.45 1977    odtahový vůz 
nátěr: červená
fotka
PMA 20-22 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  0113529 Praga V3S S3 1980    sklápěč S3, rozvinovací úprava-na nástavbě je zábradlí a nosič (koza) bubnu, 10/2012: odstaven mimo vozovnu Slovany bez SPZ; 8/2014: přetah do vozovny Karlov na výstavu, budoucí historické vozidlo? 
nátěr: modrá-pastelová
fotka
PMA 24-00 PMDP (? - 2012) Kar*
  20227 VIN Karosa B732.20 1987    1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-91 364 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
poté ?
  20183 VIN Karosa B732.20 1987  5/2009   1997: GO (ZLINER) - BUSE, 2008: odstaven v Plzni na Karlově, zdemolován vandaly, sešrotován 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-92 365 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté Kimbeko
  20036 Karosa B732.20 1987  2002   1995: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-93 366 PMDP (25.11.1987 - 21.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  20048 Karosa B732.20 1987  1999   1996: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 25-94 367 PMDP (25.11.1987 - 15.9.1999) Cuk
poté ZLINER
  Karosa B732   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-94II 367II PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) Cuk
poté Martin Uher
  20031 VIN Karosa B732.20 1987  2013   1993: GO (ÚD), 1999: GO (ZLINER); 11/1999: zpět v provozu 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-95 368 PMDP (25.11.1987 - 26.2.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen BusMat plus
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
  20121 Karosa B732.20 1987  2004   1997: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-96 369 PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) Cuk
poté Autoškola Sládek, Plzeň
  19974 Karosa B732.20 1987  ?   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-97 370 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ?
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
  20186 Karosa B732.20 1987  2002   1996: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 25-98 371 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  19972 Karosa B732.20 1987  1999   1993: SO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 25-99 372 PMDP (25.11.1987 - 8/1999) Cuk
poté ZLINER
  Karosa B732 2009   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
PMA 25-99II 372II PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) Cuk
poté STENBUS
  20077 Karosa B732.20 1987  2002   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 26-11 373 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  20052 Karosa B732.20 1987  2009   1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; po vyřazení u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 26-12 374 PMDP (25.11.1987 - 6.6.2007) Cuk
poté STENBUS
  20211 Karosa B732.20 1987  ?   1996: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 26-13 375 PMDP (25.11.1987 - 5.6.2001) Cuk
poté PKS K.A.R. Szostek
  Mercedes-Benz Unimog U 900   nosič nástaveb: sekačka Schmidt - Mulag na hydraulické ruce+podstavec, valník, přední štít: nesací zametač, sekačka?, odprodej Army land Černice 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 26-89 PMDP (? - 12/2009) Slo
  22642 Karosa B732.20 1988  2001   7/1999: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 30-84 376 PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  22454 Karosa B732.20 1988  2001   1998: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 30-85 377 PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) Cuk
poté ZLINER
  22465 Karosa B732.20 1988  2012   1995: GO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; 30.11.2006-6.6.2007: autoškola PMDP; 3/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-87 378 PMDP (8/1988 - 6.6.2007) Cuk
poté STENBUS
poté soukromá osoba
  22623 Karosa B732.20 1988  2012   1997: GO (ÚD) 
nátěr: bílá *
PMA 30-89 379 PMDP (25.8.1988 - 5.6.2001) Cuk
poté Katarzyna Kwiczala - DAS
  22660 Karosa B732.20 1988  1/2014   1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu; 30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-91 380 PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) Cuk
poté STENBUS
zapůjčen HOTLINER
poté AD - Miroslav Hrouda
  Multicar M25.48 1988    cisterna 
nátěr: modrá
PMA 31-83 PMDP (1988 - 2011) Slo
  22939 Karosa B731.20 1988  1/2011   1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-29 381 PMDP (21.11.1988 - 20.1.2011) Cuk
  22944 Karosa B731.20 1988  1999   10/1999: vyměněn za zmodernizovaný vůz ve Zlineru 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 32-34 382 PMDP (21.11.1988 - 10/1999) Cuk
poté ZLINER
  Karosa B732 2013   1999: GO (ZLINER) - BUSE, původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-34II 382II PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) Cuk
poté DP Pernik
  22952 Karosa B731.20 1988    1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-35 383 PMDP (21.11.1988 - 30.10.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
  22699 Karosa B731.20 » B732.20 1988  2013   1999: GO (ZLINER) - BUSE, reko na B732.20, 11/2006-9/2007: pro zácviky řidičů 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-36 384 PMDP (21.11.1988 - 4.9.2007) Cuk
poté soukromá osoba
poté DP Pernik
  23340 Karosa LC736.20 1988    1997: SO (ÚD), 2003: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně *
fotka
PMA 32-67 386 PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  25245 Karosa B732.40 1989  ?   9.4.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 398 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 36-47 397 PMDP (1.7.1989 - 25.2.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  25268 Karosa B732.40 1989  6/2005   1998: SO (ÚD), 6/2005: sešrotován (Plzeň - Jateční) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-48 396 PMDP (1.7.1989 - 4.1.2005) Cuk
  25193 Karosa B732.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 36-49 395 PMDP (1.7.1989 - 11.2.2003) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  25547 Karosa B732.40 1989  ?   9/2002: prodej dopravci z Dolan u Klatov 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 36-50 394 PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) Cuk
poté ?
  25589 Karosa B731.40 1989  1/2011   1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-51 393 PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) Cuk
  25575 Karosa B731.40 1989  2009   1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 11/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-52 389 PMDP (1.7.1989 - 30.10.2007) Cuk
poté STENBUS
  24958 Karosa B732.40 1989  ?   4/1999: SO (ÚD), 30.3.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 397 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 36-53 398 PMDP (1.7.1989 - 15.12.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  25615 Karosa B731.40 1989  ?   10/1999: GO (ÚD), 2/2004: prodán společně s 388, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-54 391 PMDP (1.7.1989 - 30.4.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  25604 Karosa B731.40 1989  ?   1998: GO (ÚD), 3/2004: prodán společně s 391, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 36-55 388 PMDP (1.7.1989 - 8.10.2003) Cuk
poté soukromá osoba
  25530 Karosa B732.40 1989  9/2003   9/2003: sešrotován ve vozovně 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
PMA 36-56 390 PMDP (1.7.1989 - 29.1.2003) Cuk
  25634 VIN Karosa B731.40 1989  1/2011   2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-57 392 PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) Cuk
  25593 Karosa B731.40 1989  1/2011   1999: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 36-58 387 PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) Cuk
  LIAZ 110 VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: bílá
fotka
PMA 42-49 PMDP (? - 2008) Slo
  28480 Karosa B732.1652 1990  8/2012   1997: SO (ÚD) , 3/2003?-8/2012: sklad v obci Kyšice (PS) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 42-58 399 PMDP (28.6.1990 - 31.3.2003) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  28490 VIN Karosa B732.1652 1990    2002: GO (ZLINER) - BUSE, 2012: GO a přestavba (Karbus Vysoké Mýto) 
nátěr: světle zelená *
fotka
PMA 42-59 401 PMDP (28.6.1990 - 2.1.2012) Cuk
poté Plzeň 2015
poté soukromá osoba
  28485 VIN Karosa B732.1652 1990    2002 (29.11.2002): GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 42-60 400 PMDP (28.6.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  12144 Karosa B731.04 » B732 1985  12.7.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 12.7.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-31
PMA 43-50
342 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  Škoda-LIAZ 706 MTSP   MT sypač, přední náhon, nástavba 2002, po vyřazení odprodej Army land Černice 
nátěr: oranžová
PMA 43-68 PMDP (? - ?) Slo
  Multicar M25.10 1990    sklápěč 
nátěr: modro-šedá
PMA 43-85 PMDP (? - 2009) Slo
  VIN LIAZ 150.261 1990    sklápěč 
nátěr: šedá
fotka
PMA 43-90 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  51 VIN LIAZ 150.850 AD 14 1990    autojeřáb, 2009: GO jeřábové nástavby (Servis jeřábů Slaný) středisko dopravní cesty, 1/2017: nabídnut k prodeji 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 44-46 PMDP (1990 - 3/2017) Slo
poté BH Technika
  LIAZ 110 VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: červená
fotka
PMA 44-50 PMDP (? - 2009) Slo
  29514 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2001: GO (ÚD), 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-80 402 PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  29500 VIN Karosa B731.1653 1990    1999: GO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-81 403 PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
poté soukromá osoba
  29463 Karosa B731.1653 1990  2011   1999: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); 29.1.2007: nehoda (Plzeň- Doubravka, Mohylová X Masarykova), ještě během roku zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-82 404 PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) Cuk
poté STENBUS
  29489 VIN Karosa B731.1653 1990    1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-83 405 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29456 Karosa B731.1653 1990    1998: GO (ÚD), 2002: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-84 406 PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) Cuk
poté STENBUS
  29517 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-85 407 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29487 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: graffiti *
fotka
PMA 44-86 408 PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  29469 Karosa B731.1653 1990  2011   2001: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-87 409 PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) Cuk
poté STENBUS
  29491 Karosa B731.1653 1990  2011   2000: SO (ÚD), 2003: GO (ZLINER); 18.11.2003: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 45-01 410 PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) Cuk
poté STENBUS
  5235 Karosa ŠM11.1630 1973    ?/2018-4/2019: GO 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex fotbalový klub
ex soukromá osoba
PMA 47-86 135 PMDP (od 5/2019) Kar
  12129 Karosa B731.04 » B732 1985  22.5.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 17.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-33
PMA 48-39
340 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  32042 VIN Karosa B732.1654 1992    2000: SO (ÚD), léto/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 4-8/2013: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 55-63 425 PMDP (28.5.1992 - 6/2014) Cuk
poté soukromá osoba
  32039 VIN Karosa B732.1654 1992  2013   7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-64 419 PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  Karosa B732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL); 9/2022: subdodávka v rámci PID 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-65 420 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté soukromá osoba
  32028 VIN Karosa B732.1654 1992    2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-67 416 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32122 VIN Karosa B732.1654 1992  3/2015   2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-68 413 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32032 VIN Karosa B732.1654 1992  25.7.2014   2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-68 422 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32030 VIN Karosa B732.1654 1992  4/2012   2002: SO (ÚD), 9/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 18.6.2011: nehoda na přejezdu v Chrástu u Plzně, převezen do Kozolup. 8/2011: převezen do DP, odstaven, 4/2012: sešrotován v Tlumačově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-69 421 PMDP (28.5.1992 - 11.4.2012) Cuk
  32045 VIN Karosa B732.1654 1992  28.8.2014   2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 56-70 424 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32048 VIN Karosa B732.1654 1992    1999: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 3-6/2012: SO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-71 423 PMDP (1992 - 7/2014) Cuk
poté Kufi Int
pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň
  32059 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-72 426 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  32026 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-73 415 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  32029 VIN Karosa B732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * {noční provoz, běžný provoz*}
fotka
PMA 56-74 412 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté RETROBUSY CHOMUTOV
  32041 VIN Karosa B732.1654 1992    2003: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*}
fotka
PMA 56-75 418 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
poté soukromá osoba
  32068 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2000: SO (ÚD), 23.11.2004-1/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-76 417 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
zapůjčen Petr Stibor - StiBus
  LIAZ 101.860 VNP 2007   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: červená
fotka
PMA 60-26 PMDP (? - 2007) Slo
  Avia A 31   dílenský vůz 
nátěr: modrá
fotka
PMA 62-49 PMDP (? - ?) Slo
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující celkem 966
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 73 vozů
  • sešrotován: 17 vozů
  • vyřazen: 3 vozy
  • definitivně odstaven: 2 vozy
  • služební: 2 vozy
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 77 vozů
  • Vozovna Slovany: 17 vozů
  • Vozovna Karlov: 5 vozů
  • Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 14. 1. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání