PMDP: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Škoda SKD 202 | 1990 |
kompresor, 2009: odprodej Army Land Černice nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
? | PMDP (1990 - 2009) | Slo | |||||||
7289 | Karosa ŠM11.1630 | 1974 |
po odprodeji přestavba na zájezdový - druhé a třetí dveře nahrazeny okny, doplněny sedačky (ZD Těnovice); později odprodej ZHTA, poté zpět k PMDP nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex ZD Těnovice ex ZHTA Jihlava |
|||||||||
? | 145 | PMDP (od 2009) | Kar* | ||||||
Jelcz PO-1E | ? |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
? | PMDP (od ?) | Kar | |||||||
Zetor 6211 | ? |
středisko dopravní cesty nátěr: červená |
» detail | ||||||
PM 10-84 | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
BSS ? | ? |
tříosý plošinový návěs nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PM 24-55 | PMDP (? - 7/2019) | Slo | |||||||
poté
Kufi Int poté KAR group |
|||||||||
Avia A 21 Furgon | 1980 |
nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PM 82-15 | PMDP (? - 2009) | Slo | |||||||
4324 | Karosa B731.00 | 1983 | 2001 |
1989: GO (DPP - Hostivař), 1996: GO (ÚD), 3.10.2001: cvičení složek IZS, zdemolován nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PM 98-84 | 320 | PMDP (8.2.1983 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
Zetor 7211 | 1984 |
posun ÚD; na Karlově posun TO nátěr: červená |
» detail | ||||||
P00 20-31 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
8490 | Karosa B731.00 | 1984 | 17.5.2000 |
1990: GO (DPP - Hostivař), 17.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 06-64 | 326 | PMDP (22.5.1984 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
581202308 | LIAZ 100.47 | 1983 |
tahač návěsů nátěr: modrá * {A + PM 24-55} |
» detail | |||||
PMA 07-50 | PMDP (1984 - 7/2019) | Slo | |||||||
poté
Kufi Int poté KAR group |
|||||||||
12793-138 | Tatra T815 AD28 | 1984 |
autojeřáb nátěr: červeno-žlutá |
» detail | |||||
PMA 07-52 | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
IFA W50 LA | ? |
fekální vůz nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 08-46 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Škoda-LIAZ 706 MTS | 1984 |
sklápěč, 2009: odprodej Army land Černice nátěr: ČSAD šedo-krémová |
» detail | ||||||
PMA 08-66 | PMDP (? - 2009) | Slo | |||||||
Škoda-LIAZ 706 RTH VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 13-03 | PMDP (? - 10/2000) | ? | |||||||
12113 | Karosa B731.04 | 1985 | 2006 |
1992: GO (DPP - Hostivař), po vyřazení autobusu sloužila přední část vozu v Ostrově u Stříbra jako vchod do restaurace nátěr: CVR Eurotel, modrá * |
» detail | ||||
PMA 13-28 | 339 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
poté
TJ Sokol Město Touškov |
|||||||||
12172 | Karosa B731.04 » B732 | 1985 | 16.6.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-29 | 345 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12174 | Karosa B731.04 » B732 | 1985 | 16.6.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-32 | 346 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12136 | Karosa B731.04 | 1985 | 22.5.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); 22.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-34 | 341 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
Multicar M25 | ? |
nátěr: zelená |
» detail | ||||||
PMA 16-00 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
15194 | Karosa B731.04 | 1986 |
1995: GO (DPP - Hostivař), 6/2002-3/2010: majetek Policie ČR, odstaven v Červeném Hrádku (resp. Dýšině), využíván pro výcvik zásahového týmu, 3/2010-2/2012: oprava do muzejního stavu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex Policie ČR |
|||||||||
3P9 8586 | 348 | PMDP (od 2/2012) | Kar* | ||||||
15217 | Karosa B731.04 | 1986 | 5/2000 |
1991: dočasně předán ČSAD Plzeň; 5/2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 18-30 | 358 | PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
15200 | Karosa B731.04 | 1986 | 5/2000 |
1995: GO (DPP - Hostivař); 5/200: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 18-34 | 362 | PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
LIAZ 100.45 | 1977 |
odtahový vůz nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 20-22 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
0113529 | Praga V3S S3 | 1980 |
sklápěč S3, rozvinovací úprava-na nástavbě je zábradlí a nosič (koza) bubnu,
10/2012: odstaven mimo vozovnu Slovany bez SPZ;
8/2014: přetah do vozovny Karlov na výstavu, budoucí historické vozidlo? nátěr: modrá-pastelová |
» detail | |||||
PMA 24-00 | PMDP (? - 2012) | Kar* | |||||||
20227 VIN | Karosa B732.20 | 1987 |
1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 25-91 | 364 | PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS poté ? |
|||||||||
20183 VIN | Karosa B732.20 | 1987 | 5/2009 |
1997: GO (ZLINER) - BUSE, 2008: odstaven v Plzni na Karlově, zdemolován vandaly, sešrotován nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-92 | 365 | PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Kimbeko |
|||||||||
20036 | Karosa B732.20 | 1987 | 2002 |
1995: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-93 | 366 | PMDP (25.11.1987 - 21.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
20048 | Karosa B732.20 | 1987 | 1999 |
1996: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-94 | 367 | PMDP (25.11.1987 - 15.9.1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B732 | ? |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||||
PMA 25-94II | 367II | PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20031 VIN | Karosa B732.20 | 1987 | 2013 |
1993: GO (ÚD), 1999: GO (ZLINER); 11/1999: zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-95 | 368 | PMDP (25.11.1987 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen BusMat plus poté Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
20121 | Karosa B732.20 | 1987 | 2004 |
1997: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-96 | 369 | PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
Autoškola Sládek, Plzeň |
|||||||||
19974 | Karosa B732.20 | 1987 | ? |
1994: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-97 | 370 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
? poté ? (Rusko) poté ? (Rusko) poté ? (Rusko) |
|||||||||
20186 | Karosa B732.20 | 1987 | 2002 |
1996: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-98 | 371 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
19972 | Karosa B732.20 | 1987 | 1999 |
1993: SO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-99 | 372 | PMDP (25.11.1987 - 8/1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B732 | ? | 2009 |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMA 25-99II | 372II | PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
20077 | Karosa B732.20 | 1987 | 2002 |
1994: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 26-11 | 373 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
20052 | Karosa B732.20 | 1987 | 2009 |
1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; po vyřazení u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 26-12 | 374 | PMDP (25.11.1987 - 6.6.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
20211 | Karosa B732.20 | 1987 | ? |
1996: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 26-13 | 375 | PMDP (25.11.1987 - 5.6.2001) | Cuk | ||||||
poté
PKS K.A.R. Szostek |
|||||||||
Mercedes-Benz Unimog U 900 | ? |
nosič nástaveb: sekačka Schmidt - Mulag na hydraulické ruce+podstavec, valník, přední štít: nesací zametač, sekačka?, odprodej Army land Černice nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 26-89 | PMDP (? - 12/2009) | Slo | |||||||
22642 | Karosa B732.20 | 1988 | 2001 |
7/1999: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-84 | 376 | PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
22454 | Karosa B732.20 | 1988 | 2001 |
1998: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-85 | 377 | PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
22465 | Karosa B732.20 | 1988 | 2012 |
1995: GO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; 30.11.2006-6.6.2007: autoškola PMDP; 3/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-87 | 378 | PMDP (8/1988 - 6.6.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS poté soukromá osoba |
|||||||||
22623 | Karosa B732.20 | 1988 | 2012 |
1997: GO (ÚD) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-89 | 379 | PMDP (25.8.1988 - 5.6.2001) | Cuk | ||||||
poté
Katarzyna Kwiczala - DAS |
|||||||||
22660 | Karosa B732.20 | 1988 | 1/2014 |
1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu;
30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-91 | 380 | PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS zapůjčen HOTLINER poté AD - Miroslav Hrouda |
|||||||||
Multicar M25.48 | 1988 |
cisterna nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PMA 31-83 | PMDP (1988 - 2011) | Slo | |||||||
22939 | Karosa B731.20 | 1988 | 1/2011 |
1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 32-29 | 381 | PMDP (21.11.1988 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
22944 | Karosa B731.20 | 1988 | 1999 |
10/1999: vyměněn za zmodernizovaný vůz ve Zlineru nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 32-34 | 382 | PMDP (21.11.1988 - 10/1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B732 | ? | 2013 |
1999: GO (ZLINER) - BUSE, původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 32-34II | 382II | PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
DP Pernik |
|||||||||
22952 | Karosa B731.20 | 1988 |
1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 32-35 | 383 | PMDP (21.11.1988 - 30.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS |
|||||||||
22699 | Karosa B731.20 » B732.20 | 1988 | 2013 |
1999: GO (ZLINER) - BUSE, reko na B732.20, 11/2006-9/2007: pro zácviky řidičů nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 32-36 | 384 | PMDP (21.11.1988 - 4.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba poté DP Pernik |
|||||||||
23340 | Karosa LC736.20 | 1988 |
1997: SO (ÚD), 2003: GO (ÚD) nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně * |
» detail | |||||
PMA 32-67 | 386 | PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
25245 | Karosa B732.40 | 1989 | ? |
9.4.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 36-47 | 397 | PMDP (1.7.1989 - 25.2.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25268 | Karosa B732.40 | 1989 | 6/2005 |
1998: SO (ÚD), 6/2005: sešrotován (Plzeň - Jateční) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-48 | 396 | PMDP (1.7.1989 - 4.1.2005) | Cuk | ||||||
25193 | Karosa B732.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
PMA 36-49 | 395 | PMDP (1.7.1989 - 11.2.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
25547 | Karosa B732.40 | 1989 | ? |
9/2002: prodej dopravci z Dolan u Klatov nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 36-50 | 394 | PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) | Cuk | ||||||
poté
? |
|||||||||
25589 | Karosa B731.40 | 1989 | 1/2011 |
1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-51 | 393 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
25575 | Karosa B731.40 | 1989 | 2009 |
1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 11/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-52 | 389 | PMDP (1.7.1989 - 30.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
24958 | Karosa B732.40 | 1989 | ? |
4/1999: SO (ÚD), 30.3.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 397 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-53 | 398 | PMDP (1.7.1989 - 15.12.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25615 | Karosa B731.40 | 1989 | ? |
10/1999: GO (ÚD), 2/2004: prodán společně s 388, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-54 | 391 | PMDP (1.7.1989 - 30.4.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25604 | Karosa B731.40 | 1989 | ? |
1998: GO (ÚD), 3/2004: prodán společně s 391, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-55 | 388 | PMDP (1.7.1989 - 8.10.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25530 | Karosa B732.40 | 1989 | 9/2003 |
9/2003: sešrotován ve vozovně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-56 | 390 | PMDP (1.7.1989 - 29.1.2003) | Cuk | ||||||
25634 VIN | Karosa B731.40 | 1989 | 1/2011 |
2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-57 | 392 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
25593 | Karosa B731.40 | 1989 | 1/2011 |
1999: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-58 | 387 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
LIAZ 110 VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: bílá |
» detail | ||||||
PMA 42-49 | PMDP (? - 2008) | Slo | |||||||
28480 | Karosa B732.1652 | 1990 | 8/2012 |
1997: SO (ÚD) , 3/2003?-8/2012: sklad v obci Kyšice (PS) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 42-58 | 399 | PMDP (28.6.1990 - 31.3.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
28490 VIN | Karosa B732.1652 | 1990 |
2002: GO (ZLINER) - BUSE, 2012: GO a přestavba (Karbus Vysoké Mýto) nátěr: světle zelená * |
» detail | |||||
PMA 42-59 | 401 | PMDP (28.6.1990 - 2.1.2012) | Cuk | ||||||
poté
Plzeň 2015 poté soukromá osoba |
|||||||||
28485 VIN | Karosa B732.1652 | 1990 |
2002 (29.11.2002): GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 42-60 | 400 | PMDP (28.6.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
12144 | Karosa B731.04 » B732 | 1985 | 12.7.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 12.7.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-31 PMA 43-50 |
342 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
Škoda-LIAZ 706 MTSP | ? |
MT sypač, přední náhon, nástavba 2002, po vyřazení odprodej Army land Černice nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 43-68 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Multicar M25.10 | 1990 |
sklápěč nátěr: modro-šedá |
» detail | ||||||
PMA 43-85 | PMDP (? - 2009) | Slo | |||||||
VIN | LIAZ 150.261 | 1990 |
sklápěč nátěr: šedá |
» detail | |||||
PMA 43-90 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
51 VIN | LIAZ 150.850 AD 14 | 1990 |
autojeřáb, 2009: GO jeřábové nástavby (Servis jeřábů Slaný)
středisko dopravní cesty, 1/2017: nabídnut k prodeji nátěr: oranžová |
» detail | |||||
PMA 44-46 | PMDP (1990 - 3/2017) | Slo | |||||||
poté
BH Technika |
|||||||||
LIAZ 110 VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 44-50 | PMDP (? - 2009) | Slo | |||||||
29514 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 | 2020 |
2001: GO (ÚD), 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-80 | 402 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
29500 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 |
1999: GO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-81 | 403 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus poté soukromá osoba |
|||||||||
29463 | Karosa B731.1653 | 1990 | 2011 |
1999: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); 29.1.2007: nehoda (Plzeň- Doubravka, Mohylová X Masarykova), ještě během roku zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-82 | 404 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29489 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 |
1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-83 | 405 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29456 | Karosa B731.1653 | 1990 |
1998: GO (ÚD), 2002: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-84 | 406 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29517 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 | 2020 |
2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-85 | 407 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29487 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 | 2020 |
2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: graffiti * |
» detail | ||||
PMA 44-86 | 408 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29469 | Karosa B731.1653 | 1990 | 2011 |
2001: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-87 | 409 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29491 | Karosa B731.1653 | 1990 | 2011 |
2000: SO (ÚD), 2003: GO (ZLINER); 18.11.2003: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 45-01 | 410 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
5235 | Karosa ŠM11.1630 | 1973 |
?/2018-4/2019: GO nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex fotbalový klub ex soukromá osoba |
|||||||||
PMA 47-86 | 135 | PMDP (od 5/2019) | Kar | ||||||
12129 | Karosa B731.04 » B732 | 1985 | 22.5.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 17.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-33 PMA 48-39 |
340 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
32042 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2000: SO (ÚD), léto/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 4-8/2013: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*} |
» detail | |||||
PMA 55-63 | 425 | PMDP (28.5.1992 - 6/2014) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
32039 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2013 |
7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-64 | 419 | PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
Karosa B732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL); 9/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | ||||||
PMA 55-65 | 420 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté soukromá osoba |
|||||||||
32028 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 55-67 | 416 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32122 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 3/2015 |
2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-68 | 413 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32032 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 25.7.2014 |
2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 56-68 | 422 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32030 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 4/2012 |
2002: SO (ÚD), 9/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 18.6.2011: nehoda na přejezdu v Chrástu u Plzně, převezen do Kozolup. 8/2011: převezen do DP, odstaven, 4/2012: sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-69 | 421 | PMDP (28.5.1992 - 11.4.2012) | Cuk | ||||||
32045 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 28.8.2014 |
2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*} |
» detail | ||||
PMA 56-70 | 424 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32048 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
1999: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE, 3-6/2012: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | |||||
PMA 56-71 | 423 | PMDP (1992 - 7/2014) | Cuk | ||||||
poté
Kufi Int pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
32059 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2020 |
2003: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-72 | 426 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32026 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2020 |
2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-73 | 415 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32029 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * {noční provoz, běžný provoz*} |
» detail | |||||
PMA 56-74 | 412 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté RETROBUSY CHOMUTOV |
|||||||||
32041 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*} |
» detail | |||||
PMA 56-75 | 418 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté soukromá osoba |
|||||||||
32068 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2020 |
2000: SO (ÚD), 23.11.2004-1/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-76 | 417 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
LIAZ 101.860 VNP | ? | 2007 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | |||||
PMA 60-26 | PMDP (? - 2007) | Slo | |||||||
Avia A 31 | ? |
dílenský vůz nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PMA 62-49 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 73 vozů
- sešrotován: 17 vozů
- vyřazen: 3 vozy
- definitivně odstaven: 2 vozy
- služební: 2 vozy
- historický/muzejní: 2 vozy
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 77 vozů
- Vozovna Slovany: 17 vozů
- Vozovna Karlov: 5 vozů
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
14. 1. 2024.