PMDP: autobusy
řazeno dle ID vozu
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
19994 | Karosa B732.20 | 1987 | 1/2011 |
1996: GO (ZLINER), 10/2001: upraven interiér a využíván jako autoškola nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
PMA 94-22 | 108II | PMDP (19.12.1996 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
20031 VIN | Karosa B732.20 | 1987 | 2013 |
1993: GO (ÚD), 1999: GO (ZLINER); 11/1999: zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-95 | 368 | PMDP (25.11.1987 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen BusMat plus poté Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
20041 VIN | Škoda 21Ab | 2001 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
PMT 58-42 | 473 | PMDP (2001 - 15.2.2010) | Cuk | ||||||
poté
Jan Hrubý |
|||||||||
161 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2002 | 6/2020 |
6/2012: plechařina (spodní plechy + lak), 4/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
1P3 7213 | 482 | PMDP (20.11.2002 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
162 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2002 | 4/2021 |
4-5/2014: SO; 4/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
1P3 7214 | 483 | PMDP (20.11.2002 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté soukromá osoba |
|||||||||
266 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2003 | 3/2020 |
4/2019: nabízen k prodeji, 12/2019: odvezen do kovošrotu v Cholticích nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
2P0 4384 | 484 | PMDP (10.11.2003 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
267 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2003 | 2020 |
4/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
2P0 4385 | 485 | PMDP (10.11.2003 - 7/2019) | Kar* | ||||||
zapůjčen
Veolia Transport Teplice poté CAR-TOUR |
|||||||||
560 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2005 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
2P6 8965 | 494 | PMDP (8.12.2005 - 22.2.2023) | Kar* | ||||||
zapůjčen
Veolia Transport Teplice poté Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
491 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2006 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
2P9 3489 | 511 | PMDP (19.12.2006 - 1/2021) | Kar* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
492 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2006 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
2P9 3398 | 512 | PMDP (19.12.2006 - 30.8.2021) | Kar* | ||||||
poté
DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
493 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2006 |
nátěr: CVR Knorr-Bremse, bílo-modrá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
2P9 3501 | 513 | PMDP (19.12.2006 - 3/2021) | Kar* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
313 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P2 6825 | 514 | PMDP (20.6.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
zapůjčen
Martin Uher poté DP Charkov |
|||||||||
314 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2007 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P2 6826 | 515 | PMDP (od 20.6.2007) | Kar* | ||||||
pronajat
DP Liberec |
|||||||||
399 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008 nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P8 2451 | 525 | PMDP (10.6.2008 - 22.2.2021) | Kar* | ||||||
zapůjčen
ČSAD Jablonec nad Nisou zapůjčen DP Liberec poté DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
400 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
3P8 2467 | 522 | PMDP (od 28.5.2008) | Kar* | ||||||
zapůjčen
DP Liberec |
|||||||||
401 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P8 2588 | 523 | PMDP (od 28.5.2008) | Kar* | ||||||
pronajat
DP Liberec |
|||||||||
402 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P8 2589 | 524 | PMDP (od 28.5.2008) | Kar* | ||||||
pronajat
DP Liberec |
|||||||||
6806 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
3P9 6186 | 529 | PMDP (19.11.2008 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
6807 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P9 6187 | 530 | PMDP (19.11.2008 - 21.12.2021) | Kar* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
7216 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2009 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
4P1 0863 | 531 | PMDP (od 5.5.2009) | Kar* | ||||||
9308 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2010 |
1/2022: nabízen k prodeji; 10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
4P7 8546 | 536 | PMDP (13.1.2011 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
9309 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2010 |
1/2022: nabízen k prodeji; 10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
4P7 8547 | 537 | PMDP (13.1.2011 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
508 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 2021 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4506 | 501 | PMDP (12/2014 - 2020) | Kar | ||||||
poté
Pavel Dvořák, Tábor |
|||||||||
509 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 6/2020 |
11/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, čeveno-bílá * |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4507 | 502 | PMDP (12/2014 - 2020) | Kar | ||||||
510 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 3/2020 |
14.1.2016: DN při zajíždění do vozovny; 6/2019: závada na elektroinstalaci - odstaven; 11/2019: nabízen k prodeji; 11.3.2020: odvezen do kovošrotu po vytěžení motoru, převodovky a náprav nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4508 | 503 | PMDP (12/2014 - 3/2020) | Kar | ||||||
511 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 |
3-7/2020: subdodávka v rámci PID; 14.7.2020: odstaven po nehodě na Kladně; 9/2020-8/2023: zdroj ND a sklad; 29.8.2023: odvezen do kovošrotu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4509 | 504 | PMDP (12/2014 - 1/2020) | Kar | ||||||
poté
ARANEA zapůjčen Vladimír Janovský - BAJAJATRANS |
|||||||||
512 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 |
2/2020-6/2021: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4512 | 505 | PMDP (12/2014 - 1/2020) | Kar | ||||||
poté
ARANEA poté soukromá osoba |
|||||||||
513 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 2021 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4513 | 506 | PMDP (12/2014 - 2020) | Kar | ||||||
poté
Pavel Dvořák, Tábor |
|||||||||
547 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 |
2/2020-12/2021: subdodávka v rámci PID; 30.12.2021: zahoření motorového prostoru; od 4/2022: využíván jako mobilní kancelář a sklad nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4514 | 507 | PMDP (12/2014 - 1/2020) | Kar | ||||||
poté
Michal Pelc, Mladá Boleslav zapůjčen Luděk Špacír, Praha zapůjčen Luděk Špacír, Praha zapůjčen Luděk Špacír, Praha zapůjčen Luděk Špacír, Praha |
|||||||||
548 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 2021 |
4.1.2019: odstaven po nehodě; 4/2019: nabízen k prodeji; 7/2019: převezen do Kufi Intu do Letkova, následně prodán jakožto zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4516 | 508 | PMDP (12/2014 - 8.7.2019) | Kar | ||||||
poté
WUMAK |
|||||||||
549 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 | 4/2020 |
11/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4517 | 509 | PMDP (12/2014 - 26.3.2020) | Kar | ||||||
550 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 |
8/2020: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4518 | 510 | PMDP (12/2014 - 18.12.2020) | Kar | ||||||
poté
Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
15004 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 10/2006 |
1994: GO (ZLINER), 10/2006: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-49 | 104II | PMDP (1/1995 - 25.10.2006) | Cuk | ||||||
15064 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 5/2007 |
1994: GO (ZLINER), 2-5/2007: sklad ve vozovně Slovany, 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-48 | 103II | PMDP (2/1995 - 1.3.2007) | Cuk | ||||||
15075 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 5/2007 |
1994: GO (ZLINER), 1999: SO (ÚD), 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 75-99 | 102II | PMDP (1/1995 - 1.3.2007) | Cuk | ||||||
15024 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 7/2005 |
1994: GO (ZLINER), 7/2005: sešrotován (Leta-písecko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-50 | 105II | PMDP (2/1995 - 26.7.2005) | Cuk | ||||||
15078 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 2007 |
1994: GO (ZLINER); 19.12.1994: zakoupen PMDP; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 75-98 | 101II | PMDP (21.11.1994 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS |
|||||||||
20395 | Karosa B732.20 | 1987 | 2014 |
1996: GO (ZLINER); dojezdil jako poslední cedulový autobus v Plzni, ?-2013: sklad, 1/2014: prodej nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ZLINER |
|||||||||
PMA 94-21 | 107II | PMDP (19.12.1996 - 4.12.2006) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
20403 | Karosa B732.20 | 1987 | 2007 |
1996: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ZLINER |
|||||||||
PMA 94-20 | 106II | PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) | Cuk | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER zapůjčen BusMat plus |
|||||||||
18558 | Karosa C734.23 | 1987 |
1995: GO (ZLINER), reko na C735; PMDP: vozidlo autoškoly, dříve jezdil jako zájezdový bus, 2009: SO (ÚD) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PMA 41-41 3P5 4904 |
100II | PMDP (1995 - 6/2018) | Kar* | ||||||
poté
Cykloklub Plzeň |
|||||||||
20003 VIN | Škoda 21Ab » 21Tr/TV.EU | 1997 |
první nízkopodlažní vůz PMDP, Szeged: přestavba na 21Tr12/TV.EU nátěr: CVR Parcukar, bílá s grafikou na červeném podkladu * |
» detail | |||||
PMA 95-47 | 443 | PMDP (21.2.1997 - 26.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20021 VIN | Škoda 21Ab » 21Tr/TV.EU | 1997 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: SZKT, červeno-černá * |
» detail | |||||
PMB 01-45 | 444 | PMDP (13.1.1998 - 26.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20022 VIN | Škoda 21Ab | 1997 |
2006: SO (PMDP), od 12/2009: muzejní vůz DP, 12.7.-31.8.2011: provozován na NAD za tramvaje (1A, 4A), 12/2013-1/2014: SO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMB 01-46 | 445 | PMDP (od 13.1.1998) | Kar* | ||||||
20023 VIN | Škoda 21Ab » 21Tr/TV.EU | 1997 |
Szeged: přestavba na 21Tr, zastavěny trakční baterie na nouzový pojezd; 3/2018: nehoda nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
PMB 01-47 | 446 | PMDP (20.1.1998 - 26.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20024 VIN | Škoda 21Ab » 21Tr/TV.EU | 1997 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: SZKT, červeno-černá * |
» detail | |||||
PMB 01-48 | 447 | PMDP (9.2.1998 - 26.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20025 VIN | Škoda 21Ab » 21Tr/TV.EU | 1997 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: SZKT, červeno-černá * |
» detail | |||||
PMB 01-49 | 448 | PMDP (20.2.1998 - 26.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
12769 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 | 2019 |
6/2015-2/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
PMT 08-35 | 449 | PMDP (29.11.1999 - 5.6.2017) | Kar* | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
12770 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
21.11.2011: nehoda s kamionem (Plzeň - Borská pole, Podnikatelská X U Nové Hospody), poškození pravého boku, cca od 13.2.2012: zpět v provozu, 9-10/2013: oprava po nehodě (alej Svobody X Lidická), 7/2015-3/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-36 | 450 | PMDP (29.11.1999 - 27.9.2016) | Kar* | ||||||
poté
DaTa EXPRES |
|||||||||
12771 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
6/2015-3/2016: odstaven; 2016-2018: subdodávka v rámci PID nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-37 | 451 | PMDP (29.11.1999 - 13.10.2016) | Kar* | ||||||
poté
Majaagency |
|||||||||
12772 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-39 | 452 | PMDP (29.11.1999 - 30.5.2017) | Kar* | ||||||
12773 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
22.9.2006: nehoda - vůz sjel ze silnice a narazil do stromu nátěr: bílá s červeným pruhem * |
» detail | |||||
PMT 08-40 | 453 | PMDP (29.11.1999 - 13.10.2016) | Kar* | ||||||
poté
Majaagency poté soukromá osoba |
|||||||||
12774 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 08-41 | 454 | PMDP (29.11.1999 - 30.5.2017) | Kar* | ||||||
12777 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-42 | 455 | PMDP (29.11.1999 - 11/2015) | Kar* | ||||||
poté
DaTa EXPRES poté Kufi Int poté Policie ČR |
|||||||||
12778 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
? - 4/2018: úprava na pojízdnou prodejnu (Second help truck); 12/2020: nabízen k prodeji, RZ depozit nátěr: CVR Second Help truck, žluto-hnědá * |
» detail | |||||
PMT 08-43 | 456 | PMDP (29.11.1999 - 5/2016) | Kar* | ||||||
poté
1. VALAŠSKÁ DIAKONICKÁ |
|||||||||
12779 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
6/2015-3/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-72 | 457 | PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) | Kar* | ||||||
poté
Břetislav Kafka, Chcebuz |
|||||||||
12781 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 | 2019 |
2019: zdroj ND pro ostatní Citybusy nátěr: bílá * |
» detail | ||||
PMT 08-73 2P4 4536 |
458 | PMDP (14.12.1999 - 2.5.2017) | Kar* | ||||||
poté
Cykloklub Plzeň poté soukromá osoba zapůjčen Muzeum Historické Dopravní Techniky |
|||||||||
12782 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
1/2011: nehoda s 25Tr č. 523 nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-81 4P9 3816 |
459 | PMDP (14.12.1999 - 2/2016) | Kar* | ||||||
poté
K Servis Bohemia |
|||||||||
12783 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 08-74 | 460 | PMDP (14.12.1999 - 5.6.2017) | Kar* | ||||||
12785 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
7.2.2006: nehoda (Rokycanská - Masarykova), 6/2015-3/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 08-75 4P6 4230 |
461 | PMDP (14.12.1999 - 2.5.2017) | Kar* | ||||||
poté
Cykloklub Plzeň poté soukromá osoba |
|||||||||
12786 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
4/2000: nehoda, výměna SPZ za současnou, 29.5.2018: naposledy v běžném provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 08-76 PMT 33-36 |
462 | PMDP (od 14.12.1999) | Kar* | ||||||
12789 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
28.8.2010: nehoda (náměstí Milady Horákové), 6/2015-4/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 08-77 | 463 | PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) | Kar* | ||||||
12793 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
6/2015-6/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-78 | 464 | PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) | Kar* | ||||||
poté
Pavel Škramlík, Klášterec nad Ohří |
|||||||||
20033 VIN | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 58-09 | 465 | PMDP (1/2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20034 VIN | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-10 | 466 | PMDP (1/2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20035 | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-11 | 467 | PMDP (2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20036 | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-12 | 468 | PMDP (2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20037 | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-13 | 469 | PMDP (2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20038 | Škoda 21Ab | 2000 |
Szeged: přestavba na 21Tr nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-32 | 470 | PMDP (2001 - 19.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
20040 VIN | Škoda 21Ab | 2001 |
2/2010-3/2011: využíván jako zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 58-37 | 471 | PMDP (1/2001 - 9.2.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS poté Kufi Int pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
20039 VIN | Škoda 21Ab | 2001 |
od 4/2011: zachován jako muzejní nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMT 58-41 | 472 | PMDP (1/2001 - 2/2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
20042 | Škoda 21Ab | 2001 |
2-9/2013: oprava (hlavně plechařina) nátěr: DP Oslo, červená s modrým pruhem * |
» detail | |||||
PMT 58-43 | 474 | PMDP (2001 - 1.2.2010) | Cuk | ||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
6780 VIN | Renault Iliade RTX | 2001 | 2020 |
11/2018-1/2019: SO v Tachově nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se zeleným pruhem & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) * |
» detail | ||||
PMV 04-50 | 475 | PMDP (7.5.2001 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
194 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.20 | 2001 | 7/2019 |
6/2015-6/2016: odstaven; 3.6.2019: vůz použit na cvičení PČR, poté odvezen do Kufi Intu do Letkova, následně sešrotován v Plzni (Na Sklárně) nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
PMV 63-48 | 476 | PMDP (29.11.2001 - 6/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
195 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.20 | 2001 | 22.2.2021 |
2015-2021: autoškola nátěr: PMDP, červeno-bílá * {autoškola*} |
» detail | ||||
PMV 63-60 | 477 | PMDP (6.12.2001 - 15.2.2021) | Kar* | ||||||
373 VIN | SOR B 9.5 | 2002 | 2020 |
7/2017 a 4/2019: nabídnut k prodeji; 2019: odvezen do Kufi Intu do Letkova nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
1P1 6728 | 478 | PMDP (6.5.2002 - 1.7.2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
375 VIN | SOR B 9.5 | 2002 |
léto 2017-11/2017 odstaven; 2019: odstaven (prasklý rám); 4/2019: nabízen k prodeji nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1P1 6729 | 479 | PMDP (6.5.2002 - 8.7.2019) | Kar* | ||||||
poté
Ogro-Trans |
|||||||||
376 VIN | SOR B 9.5 | 2002 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1P1 6730 | 480 | PMDP (6.5.2002 - 27.2.2023) | Kar* | ||||||
poté
Ondřej Kovařík, Praha |
|||||||||
377 VIN | SOR B 9.5 | 2002 |
7/2017 a 4/2019: nabídnut k prodeji; 7/2019: odvezen do Kufi Intu do Letkova nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1P1 6731 | 481 | PMDP (6.5.2002 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Ogro-Trans poté Tomasz Chachuła - Kam-Mat |
|||||||||
1329 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 | 7/2019 |
10/2017: nabízen k prodeji, 2019: rozebrán na ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P4 4700 | 486 | PMDP (29.11.2004 - 7/2019) | Kar* | ||||||
1333 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 | 24.3.2021 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
2P4 4701 | 487 | PMDP (29.11.2004 - 1/2020) | Kar* | ||||||
poté
soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
9275 VIN | Karosa LC956E.1072 | 2005 |
od 12/2020: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá |
» detail | |||||
2P4 8474 | 488 | PMDP (6.4.2005 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Autoškola Pod Vavřincem |
|||||||||
1387 VIN | Irisbus Iliade GTX | 2005 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
2P6 0034 | 489 | PMDP (28.6.2005 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
2074 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2005 | 9/2018 |
19.6.2017 DN (Masarykova s autobusem ČSAD), info o nehodě zde; 7/2017: nabídnut k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P6 7802 | 490 | PMDP (11/2005 - 9/2018) | Kar* | ||||||
2075 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2005 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2P6 7803 | 491 | PMDP (11/2005 - 3/2020) | Kar* | ||||||
poté
Autodoprava Daniel Sládek poté soukromá osoba |
|||||||||
2077 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2005 |
1.9.2018: krátkodobě odstaven po nehodě s OA; 7/2020: neuskutečněný záměr využít jako záložní na MHD Klatovy nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
2P6 7804 | 492 | PMDP (11/2005 - 1/2020) | Kar* | ||||||
poté
soukromá osoba poté Klatovská dopravní společnost |
|||||||||
2079 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2005 | 12/2021 |
9/2021: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P6 7805 | 493 | PMDP (11/2005 - 10.11.2021) | Kar* | ||||||
2151 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 |
od 7/2021: zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
2P7 5826 | 495 | PMDP (26.4.2006 - 19.3.2021) | Kar* | ||||||
poté
soukromá osoba poté Orfey Ekspres |
|||||||||
2153 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 | 12/2021 |
9/2021: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P7 5827 | 496 | PMDP (26.4.2006 - 8.12.2021) | Kar* | ||||||
2194 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 | ?/2018 |
2.9.2016: DN (U trati) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P8 1495 5P8 9154 |
497 | PMDP (14.7.2006 - 17.5.2017) | Kar* | ||||||
2196 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 | 12/2021 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
2P8 1496 | 498 | PMDP (17.7.2006 - 13.12.2021) | Kar* | ||||||
2197 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
2P8 1497 | 499 | PMDP (17.7.2006 - 1.4.2021) | Kar* | ||||||
poté
soukromá osoba poté Orfey Ekspres |
|||||||||
2198 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2006 | 1.4.2021 |
12/2020: odstaven pro prasklý rám nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
2P8 1498 2P9 1471 |
500 | PMDP (17.7.2006 - 29.3.2021) | Kar* | ||||||
75 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 2134 | 516 | PMDP (15.11.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
77 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 | 2/2022 |
5.10.2015: DN s 534 (Slovanská), 11/2015: zpět v provozu; 12/2021: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P5 2711 | 517 | PMDP (27.11.2007 - 17.2.2022) | Kar* | ||||||
79 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 2712 | 518 | PMDP (27.11.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
67 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 3016 | 519 | PMDP (4.12.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
69 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 | 24.3.2023 |
od 10/2022: zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P5 3017 | 520 | PMDP (4.12.2007 - 31.1.2018) | Kar* | ||||||
pronajat
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté soukromá osoba poté Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
73 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
26.5.2011: nehoda (zastávka K nemocnici, Plzeň - Severní Předměstí) nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P5 3627 | 521 | PMDP (od 20.12.2007) | Kar* | ||||||
231038 VIN | Fiat MAVE CiBus ENA 3Z MAXI | 2008 |
mikrobus pro invalidy; 5/2016: odprodán do zahraničí nátěr: bílá s modrým pruhem * {noční vůz} |
» detail | |||||
3P8 3904 | 526 | PMDP (24.6.2008 - 5/2016) | Kar* | ||||||
poté
ZGK Ostrów Mazowiecka |
|||||||||
313 VIN | Irisbus Citelis 12M 2300.10 | 2008 |
30.1.2020: drobná nehoda na Karlovarské s kamionem; 4/2020: vážná závada na motoru; 2/2021: zpět v provozu (dosazen motor z vozu 500) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P8 3908 | 527 | PMDP (od 24.6.2008) | Kar* | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 74 vozů
- sešrotován: 17 vozů
- provozní: 7 vozů
- historický/muzejní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 16,1 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Karlov: 73 vozů
- Vozovna Cukrovarská: 27 vozů
Poslední aktualizace vozů:
5. 3. 2024.