DSZO: vozový park
řazeno dle ID vozu
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
1385 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 | 7/2019 |
počínaje tímto vozem modernizovaný interiér, upravené stanoviště řidiče a POD (u DPMB);
9/2016-5/2017: odstaven, 5/2017: trvalé záložní vozidlo, 6/2019: prodán do DP Jihlava jako zdroj ND pro 24Tr ev. č. 62 nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou * |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
2B9 8001 | 651II | DSZO (27.8.2015 - 14.5.2019) | Pod | ||||||
poté
DP města Jihlavy |
|||||||||
1394 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 |
20.9.2016-17.7.2017: odstaven, 1.11.2022: DN s vozem #204 nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
2B9 8003 | 652II | DSZO (od 28.8.2015) | Pod | ||||||
11068 | Škoda 706 RTO MEX | 1960 | 1978 |
1966: výměna za brněnský autobus Škoda 706 RTO CAR ev. č. 179/I |
» detail | ||||
GV 00-07 | 116 | DP města Gottwaldova (1960 - 1966) | Pod | ||||||
poté
DPMB |
|||||||||
189 VIN | Irisbus Citybus 18M 2081 | 2003 |
před dodáním DSZO sloužil jako předváděcí vůz;
16.9.2019: DN v Otrokovicích - následně odstaven, opraven a prodán nátěr: DSZO, žluto-modrá |
» detail | |||||
ex
KAROSA zapůjčen DP města České Budějovice zapůjčen DP Bratislava zapůjčen DPMB zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova zapůjčen DP Karlovy Vary zapůjčen PMDP |
|||||||||
1Z4 0969 | 824 | DSZO (26.8.2003 - 3/2020) | Pod | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
Škoda 200Tr Sanos | 1982 |
prototyp kloubového trolejbus Škoda 200Tr Sanos, 1982: vystaven na MSV, dodán do Zlína (tehdy Gottwaldova), zahájen zkušební provoz, 1983: nasazení do pravidelného provozu, 1994: prodán do TMB, 10/2019: dovezen zpět do Zlína na GO pro TMB; 12.9.2022: rozpracovaný zadní článek odvezen zpět do TMB nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
70 301 |
DP Zlín (1983 - 1994) | Pod | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
7227 | Škoda 9TrHT26 | 1979 |
2006: renovace (DSZO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně ex soukromá osoba |
|||||||||
1V | DSZO (od 1.5.2004) | Pod | |||||||
zapůjčen
Městský dopravní podnik Opava |
|||||||||
7664 | Škoda 14Tr0 | 1980 | 1989 |
1980: vystaven na veletrhu v Brně nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
26III | DP města Gottwaldova (1981 - 1989) | Pod | |||||||
20197 | Karosa B732.20 | 1987 | 2008 |
26.10.2008: odstaven po nehodě, následně vyřazen nátěr: bílá * |
» detail | ||||
GVA 17-37 ZL 07-16 |
138III 620 |
DSZO (1.12.1987 - 1998) | Pod | ||||||
poté
Zlatovánek |
|||||||||
13146 VIN | Škoda 25Tr Citybus | 2004 | 30.1.2021 |
prototyp trolejbusu Škoda 25Tr Irisbus, jediná 25Tr s karoserií Citybus nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
ŠKODA ELECTRIC zapůjčen PMDP zapůjčen DP města Ústí nad Labem zapůjčen DP města České Budějovice zapůjčen DPMB zapůjčen DSZO |
|||||||||
401 | DSZO (1.5.2005 - 6/2020) | Pod | |||||||
228 | SOR B 9.5 | 2000 |
nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZLK 43-83 ZLL 94-40 |
709 | DSZO (20.10.2000 - 4/2010) | Pod | ||||||
poté
Jiří Zýka, Hrádek poté Gansa Auto Moto |
|||||||||
13516 VIN | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2009 |
nátěr: CVR ZOO Zlín, oranžová * |
» detail | |||||
ex
DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
400II | DSZO (od 30.8.2018) | Pod | |||||||
302/358 | Škoda 8Tr6 | 1958 |
1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic
1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO,
10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy,
8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
32 | DP města Gottwaldova (1958 - 1974) | Pod | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DSZO zapůjčen DSZO zapůjčen Městský dopravní podnik Opava zapůjčen BBG Eberswalde |
|||||||||
9468 | Škoda 200Tr Sanos 01 | 1986 | 1998 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
62III 318 |
DSZO (1989 - 1998) | Pod | |||||||
9469 | Škoda 200Tr Sanos 01 | 1986 | 1998 |
nátěr: CVR Fatra, modro bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
63II 319 |
DSZO (1989 - 1998) | Pod | |||||||
10458 | Škoda 15Tr02/6 | 1987 | 2006 |
4. prototyp 15Tr, 1987: zkušební provoz v Kyjevě (bez cestujících) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen Kyivpastrans |
|||||||||
62II | DP města Gottwaldova (1989 - 1989) | Pod | |||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
3705 | Karosa B731.00 | 1982 |
SPZ ZL 06-97 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 88-37 ZL 06-97 |
168 601 |
DP Zlín (1982 - 1991) | Pod | ||||||
3725 | Karosa B731.00 | 1982 |
SPZ ZL 06-98 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 88-38 ZL 06-98 |
143II 602 |
DP Zlín (1.1.1982 - 1991) | Pod | ||||||
8973 | Karosa B731.00 | 1984 |
SPZ ZL 06-99 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-38 ZL 06-99 |
101IV 603 |
DP Zlín (1984 - 1991) | Pod | ||||||
8997 | Karosa B731.00 | 1984 |
1991-1995(6): servisní vůz nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-42 ZL 07-00 |
134IV 604 |
DSZO (1984 - 1995) | Pod | ||||||
8957 | Karosa B731.00 | 1984 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-39 ZL 07-01 |
123III 605 |
DP Zlín (1984 - 1991) | Pod | ||||||
9021 | Karosa B731.00 | 1984 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-44 ZL 07-02 |
150II 606 |
DP Zlín (1984 - 1991) | Pod | ||||||
9002 | Karosa B731.00 | 1984 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-43 ZL 07-03 |
151II 607 |
DP Zlín (1984 - 1991) | Pod | ||||||
8986 | Karosa B731.00 | 1984 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GV 99-41 ZL 07-04 |
152II 608 |
DP Zlín (1984 - 1991) | Pod | ||||||
11682 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-15 ZL 07-06 |
106IV 610 |
DP Zlín (1985 - 1993) | Pod | ||||||
11680 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-13 ZL 07-07 |
116IV 611 |
DP Zlín (1985 - 1991) | Pod | ||||||
12280 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-18 ZL 07-08 |
124III 612 |
DP Zlín (8/1985 - 1991) | Pod | ||||||
11683 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-16 ZL 07-09 |
125III 613 |
DP Zlín (1985 - 1991) | Pod | ||||||
12276 | Karosa B731.04 | 1985 |
1991: odkoupen za 2000 Kčs soukromou osobou a využíván jako sklad a dílna v obci na Zlínsku nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
GVA 05-12 ZL 07-10 |
128III 614 |
DP Zlín (1985 - 1991) | Pod | ||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
12283 | Karosa B731.04 | 1985 |
1.9.1991: odstaven z osobní dopravy, reko na předprodej jízdenek (zejména Jižní svahy) nátěr: žlutá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
GVA 05-14 ZL 07-11 |
126III 615 998 |
DSZO (1.8.1985 - 20.1.1999) | Pod | ||||||
12239 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-19 ZL 07-12 |
131III 616 |
DP Zlín (1985 - 1991) | Pod | ||||||
11681 | Karosa B731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 05-11 ZL 07-13 |
137III 617 |
DP Zlín (1985 - 1991) | Pod | ||||||
15383 | Karosa B731.04 | 1986 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 10-17 ZL 07-14 |
159II 618 |
DP Zlín (1986 - 1993) | Pod | ||||||
15345 | Karosa B731.04 | 1986 |
od ?: služební vůz - převoz pneu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 10-18 ZL 07-15 ZLA 04-84 |
161II 619 |
DSZO (1.7.1986 - 1999) | Pod | ||||||
20109 | Karosa B732.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 17-38 ZL 07-17 |
129III 621 |
DSZO (1.12.1987 - 1998) | Pod | ||||||
20235 | Karosa B732.20 | 1987 |
2002: odprodán do Ruské federace (Tula) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 17-39 ZL 07-18 |
109IV 622 |
DSZO (1.12.1987 - 1997) | Pod | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
20255 | Karosa B732.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 17-41 ZL 07-19 |
105IV 623 |
DP Zlín (1987 - 1994) | Pod | ||||||
poté
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
19999 | Karosa B732.20 | 1987 |
|
» detail | |||||
GVA 17-40 ZL 07-20 |
107IV 624 |
DP Zlín (1987 - 1994) | Pod | ||||||
poté
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
22711 | Karosa B731.20 | 1988 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 22-03 ZL 07-21 |
162II 625 |
DSZO (1.9.1988 - 2000) | Pod | ||||||
22696 | Karosa B731.20 | 1988 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
GVA 21-99 ZL 07-22 |
160II 626 |
DSZO (1.9.1988 - 1999) | Pod | ||||||
22709 | Karosa B731.20 | 1988 |
1999: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 21-98 ZL 07-23 |
139III 627 |
DSZO (1.9.1988 - 1999) | Pod | ||||||
22735 | Karosa B731.20 | 1988 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 22-01 ZL 07-24 |
136III 628 |
DSZO (1.9.1988 - 1999) | Pod | ||||||
22741 | Karosa B731.20 | 1988 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 21-97 ZL 07-25 |
132III 629 |
DSZO (1.9.1988 - 2000) | Pod | ||||||
25047 | Karosa B732.20 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 27-45 ZL 07-26 |
103IV 630 |
DSZO (26.5.1989 - 2001) | Pod | ||||||
25184 | Karosa B732.20 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 27-43 ZL 07-27 |
104IV 631 |
DSZO (1.5.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25179 | Karosa B732.20 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 27-44 ZL 07-28 |
113IV 632 |
DSZO (26.5.1989 - 2001) | Pod | ||||||
25215 | Karosa B732.20 | 1989 |
2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
GVA 27-48 ZL 07-29 |
120IV 633 |
DSZO (1.5.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25230 | Karosa B732.20 | 1989 |
2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 27-46 ZL 07-30 |
130III 634 |
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) | Pod | ||||||
25221 | Karosa B732.20 | 1989 |
2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
GVA 27-47 ZL 07-31 |
155II 635 |
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) | Pod | ||||||
25640 | Karosa B731.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 28-46 ZL 07-32 |
158III 636 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25625 | Karosa B731.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 28-45 ZL 07-33 |
157II 637 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25697 | Karosa B731.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 28-44 ZL 07-34 |
153III 638 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25653 | Karosa B731.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 28-43 ZL 07-35 |
141III 639 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25727 | Karosa B731.40 | 1989 |
2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
GVA 28-42 ZL 07-36 |
115IV 640 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
25639 | Karosa B731.40 | 1989 |
2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
GVA 28-41 ZL 07-37 |
111IV 641 |
DSZO (1.7.1989 - 2000) | Pod | ||||||
29503 | Karosa B731.1653 | 1990 | 6.10.2000 |
|
» detail | ||||
ZL 00-64 | 642 | DSZO (1.11.1990 - 2000) | Pod | ||||||
29480 | Karosa B731.1653 | 1990 |
2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZL 00-65 | 643 | DSZO (2.11.1990 - 24.9.2002) | Pod | ||||||
29482 | Karosa B731.1653 | 1990 | 15.11.2001 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZL 00-67 | 644 | DSZO (30.10.1990 - 2001) | Pod | ||||||
29473 | Karosa B731.1653 | 1990 | 3.7.2001 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZL 00-68 | 645 | DSZO (30.10.1990 - 3.7.2001) | Pod | ||||||
29475 | Karosa B731.1653 | 1990 |
2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
ZL 00-61 | 646 | DSZO (30.10.1990 - 2000) | Pod | ||||||
29465 | Karosa B731.1653 | 1990 |
2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZL 00-62 | 647 | DSZO (30.10.1990 - 24.9.2002) | Pod | ||||||
29501 | Karosa B731.1653 | 1990 |
2000: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZL 00-63 | 648 | DSZO (30.10.1990 - 6.10.2000) | Pod | ||||||
31272 | Karosa B731.1653 | 1991 | 15.11.2001 |
1994: vůz účinkoval ve filmu "Potkal jsem ho v ZOO" nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá & Polepy ZOO Lešná * |
» detail | ||||
ZL 34-89 | 649 | DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) | Pod | ||||||
31273 | Karosa B731.1653 | 1991 | 18.10.2001 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá |
» detail | ||||
ZL 34-91 | 650 | DSZO (1.8.1991 - 18.10.2001) | Pod | ||||||
31274 | Karosa B731.1653 | 1991 | 15.11.2001 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá |
» detail | ||||
ZL 34-92 | 651 | DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) | Pod | ||||||
31275 | Karosa B731.1653 | 1991 | 15.11.2001 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZL 34-93 | 652 | DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) | Pod | ||||||
31276 | Karosa B731.1653 | 1991 | 2005 |
2005: sešrotován - Metalšrot nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZL 39-07 | 653 | DSZO (1.8.1991 - 11.10.2005) | Pod | ||||||
31277 | Karosa B731.1653 | 1991 |
2004-2006: MHD Považská Bystrica nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ZL 39-08 | 654 | DSZO (1.8.1991 - 11.11.2003) | Pod | ||||||
poté
SAD Trenčín |
|||||||||
Karosa B731.1653 » B732.20 | 1991 |
7/2008: reko na B732, evidován jako "provozní historické vozidlo", od 1/2009: odstaven, 14.5.2019: určen ke šrotaci, 10/2019: prodán soukromé osobě nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||||
ZL 39-09 | 655 | DSZO (1.8.1991 - 14.5.2019) | Pod | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
17059 | Karosa LC735.20 | 1986 |
|
» detail | |||||
GVA 12-18 ZL 07-63 |
135III 903 |
DP Zlín (1987 - 1992/3) | Pod | ||||||
poté
TJ Jiskra Otrokovice |
|||||||||
27694 | Karosa LC735.1011 | 1990 |
nátěr: šedá metalíza * |
» detail | |||||
GVA 33-14 ZL 07-62 |
169 904 |
DSZO (14.3.1990 - 4/2002) | Pod | ||||||
poté
Jan Mikeska, Zlín |
|||||||||
28014 | Karosa LC735.1011 | 1990 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | |||||
GVA 33-80 ZL 07-64 |
170II 905 |
DSZO (18.4.1990 - 8/2003) | Pod | ||||||
poté
Jan Mikeska, Zlín |
|||||||||
604 | Karosa B741.1908 | 1994 | 4/2010 |
2003: GO, 4/2010: použit k výcviku záchranných složek nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZL 79-60 | 813 | DSZO (1995 - 4/2010) | Pod | ||||||
584 | Karosa B741.1908 » B741.1924 | 1993 | 4/2009 |
původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
KAROSA |
|||||||||
ZL 89-32 | 814 | DSZO (14.2.1996 - 4/2009) | Pod | ||||||
2578 | Ikarus 280.02 | 1979 | 1990 |
získán od ČSAD Gottwaldov v souvislosti s předáním linek na Velíkovou DPMG; u DP pravděpodobně ani nezasáhl do provozu nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová |
» detail | ||||
ex
ČSAD Gottwaldov |
|||||||||
GV 67-24 ? |
108IV 801 |
DP Zlín (1989 - 1990) | Pod | ||||||
1331 | Ikarus 280.08 | 1983 | ? |
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená * |
» detail | ||||
GV 92-96 ZL 07-41 |
112IV 802 |
DSZO (1.1.1983 - 1/1995) | Pod | ||||||
poté
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
1285 | Ikarus 280.08 | 1983 | ? |
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená * |
» detail | ||||
GV 92-95 ZL 07-42 |
117IV 803 |
DSZO (14.7.1983 - 2/1996) | Pod | ||||||
poté
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
1373/83 | Ikarus 280.08 | 1983 | 1.5.1997 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
GV 92-94 ZL 07-43 |
145II 804 |
DSZO (14.7.1983 - 1.5.1997) | Pod | ||||||
1072/84 | Ikarus 280.08 | 1984 | 1.5.1997 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
GV 97-11 ZL 07-44 |
149II 805 |
DSZO (6.4.1984 - 1.5.1997) | Pod | ||||||
1101/84 | Ikarus 280.08 | 1984 | 1.7.1997 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
GV 97-10 ZL 07-45 |
148II 806 |
DSZO (6.4.1984 - 1.7.1997) | Pod | ||||||
1775/85 | Ikarus 280.08 | 1985 | 31.5.1997 |
nátěr: DSZO, žlutá * |
» detail | ||||
GVA 04-69 ZL 07-46 |
146II 807 |
DSZO (8.7.1985 - 31.5.1997) | Pod | ||||||
1839/85 | Ikarus 280.08 | 1985 | 16.6.1997 |
nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou * |
» detail | ||||
GVA 04-68 ZL 07-47 |
122III 808 |
DSZO (8.7.1985 - 16.6.1997) | Pod | ||||||
3913/89 | Ikarus 280.08 | 1989 | 2012 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
GVA 31-03 ZL 04-48 |
110IV 809 |
DSZO (1989 - 2003) | Pod | ||||||
poté
OAO "Severodvinskoje ATP" |
|||||||||
3928/89 VIN | Ikarus 280.08A | 1989 |
nátěr: žlutá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
GVA 31-04 ZL 07-49 |
119IV 810 |
DSZO (1989 - 18.11.2002) | Pod | ||||||
poté
MUP PATP-1 g. Jaroslavlja |
|||||||||
4035/89 VIN | Ikarus 280.08A | 1989 | 2010 |
nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
GVA 31-81 ZL 07-50 |
147IV 811 |
DSZO (1990 - 2002) | Pod | ||||||
poté
MUP PATP-1 g. Jaroslavlja |
|||||||||
3904/89 | Ikarus 280.08 | 1989 | 2012 |
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
GVA 31-82 ZL 07-51 |
142III 812 |
DSZO (1990 - 2003) | Pod | ||||||
poté
OAO "Severodvinskoje ATP" |
|||||||||
642 | Ikarus 280.08 | 1987 | 2012 |
1996: GO (Autia Humpolec) - plánovaný prodej "na Východ" nátěr: bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
ZLA 00-72 | 815 | DSZO (1.5.1997 - 10/2001) | Pod | ||||||
poté
OAO "Severodvinskoje ATP" |
|||||||||
4033 VIN | Ikarus 280.08 | 1988 | 2011 |
1997: GO (Autia Humpolec) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ZLA 00-71 | 816 | DSZO (1.5.1997 - 12/2002) | Pod | ||||||
poté
MUP PATP-1 g. Jaroslavlja |
|||||||||
962 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 | 2011 |
1997: GO (Autia Humpolec) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ZLA 00-73 | 817 | DSZO (1.5.1997 - 11/2002) | Pod | ||||||
poté
MUP PATP-1 g. Jaroslavlja |
|||||||||
3337 VIN | Ikarus 280.08 | 1989 | 2011 |
1996: GO (Autia Humpolec) nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ZLA 00-74 | 818 | DSZO (12.6.1997 - 10/2002) | Pod | ||||||
poté
MUP PATP-1 g. Jaroslavlja |
|||||||||
3863/90 | Ikarus 280.08 | 1990 | 2012 |
trilexová kola nátěr: DSZO, starší schéma, žlutá * |
» detail | ||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
ZLA 14-45 | 819 | DSZO (15.12.1999 - 2003) | Pod | ||||||
poté
OAO "Severodvinskoje ATP" |
|||||||||
7489 | Karosa Axer 12M C956.1074 | 2003 |
do 3/2021: smluvní doprava, občasné nasazení do provozu (linky 34,70...), i po odprodeji občasně využíván také jako vozidlo autoškoly Tras (DSZO) nátěr: DSZO, žluto-modrá |
» detail | |||||
1Z6 9204 | 906 | DSZO (18.12.2003 - 5.3.2021) | Pod | ||||||
poté
TJ Jiskra Otrokovice |
|||||||||
12763 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1999 | ? |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ZLJ 75-51 | 656 | DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) | Pod | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
12762 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1999 |
nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZLJ 75-11 | 657 | DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) | Pod | ||||||
poté
STENBUS poté Majaagency poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
13057 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 2000 |
od 25.3.2023: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZLK 55-57 | 658 | DSZO (28.11.2000 - 18.12.2017) | Pod | ||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté soukromá osoba |
|||||||||
13058 | Renault Citybus 12M 2070 | 2000 |
od 31.3.2016: záložní vůz; 7.4.2016: odstaven (SPZ v depozitu); 25.5.2016-12/2018: záložní vůz, 2/2021-6/2023: odstaven; 6-11/2023: záložní vůz nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZLK 55-59 | 659 | DSZO (od 28.11.2000) | Pod | ||||||
56 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2001 | 12.5.2023 |
26.4.2023: výcvik zásahové jednotky PČR v areálu vozovny; 4.5.2023: výcvik jednotek HZS ZK v areálu vozovny, 11.5.2023: vůz odvezen do kovošrotu PARTR Všemina nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZLL 58-51 | 660 | DSZO (26.10.2001 - 5/2023) | Pod | ||||||
57 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2001 |
9/2018-5/2019: záložní vůz, 5/2019-10/2020: odstaven z provozu, 28.10.2020: výjezd jako posila na linku 31 nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ZLL 58-52 | 661 | DSZO (26.10.2001 - 2021) | Pod | ||||||
58 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2001 | 2017 |
17.12.2013: vážná DN, autobus sjel ze silnice a skončil převrácený pravou stranou v příkopě; 17.6.2016: na točně Jaroslavice se v důsledku unikání vzduchu sám od sebe rozjel a narazil do sociálního zařízení pro řidiče, 10.2.2017: odstaven pro poruchu, 25.5.2017: odvezen na šrotiště "Partr" do Vsetína nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZLL 58-53 | 662 | DSZO (26.10.2001 - 25.5.2017) | Pod | ||||||
54 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2001 | 2017 |
14.7.2017: rozebrán na ND pro #652/II, 2022: motor použit do vozu #672 nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZLL 88-61 | 663 | DSZO (31.10.2001 - 14.12.2017) | Pod | ||||||
62 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2001 | 3/2018 |
6.6.2017: odstaven pro poruchu motoru (provozní odlehčovací brzdy) nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ZLL 88-62 | 664 | DSZO (31.10.2001 - 8.3.2018) | Pod | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 42 vozů
- vyřazen: 29 vozů
- sešrotován: 24 vozů
- provozní: 2 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 17,5 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Podvesná.
Poslední aktualizace vozů:
1. 3. 2024.