DSZO: vozový park

řazeno dle ID vozu

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 679
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  1385 VIN Irisbus Citybus 12M 2071.40 2004  7/2019   počínaje tímto vozem modernizovaný interiér, upravené stanoviště řidiče a POD (u DPMB); 9/2016-5/2017: odstaven, 5/2017: trvalé záložní vozidlo, 6/2019: prodán do DP Jihlava jako zdroj ND pro 24Tr ev. č. 62 
nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou *
fotka
ex DPMB
2B9 8001 651II DSZO (27.8.2015 - 14.5.2019) Pod
poté DP města Jihlavy
  1394 VIN Irisbus Citybus 12M 2071.40 2004    20.9.2016-17.7.2017: odstaven, 1.11.2022: DN s vozem #204 
nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou *
fotka
ex DPMB
2B9 8003 652II DSZO (od 28.8.2015) Pod
  11068 Škoda 706 RTO MEX 1960  1978   1966: výměna za brněnský autobus Škoda 706 RTO CAR ev. č. 179/I 
GV 00-07 116 DP města Gottwaldova (1960 - 1966) Pod
poté DPMB
  189 VIN Irisbus Citybus 18M 2081 2003    před dodáním DSZO sloužil jako předváděcí vůz; 16.9.2019: DN v Otrokovicích - následně odstaven, opraven a prodán 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
ex KAROSA
zapůjčen DP města České Budějovice
zapůjčen DP Bratislava
zapůjčen DPMB
zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova
zapůjčen DP Karlovy Vary
zapůjčen PMDP
1Z4 0969 824 DSZO (26.8.2003 - 3/2020) Pod
poté DP Liberec
  Škoda 200Tr Sanos 1982    prototyp kloubového trolejbus Škoda 200Tr Sanos, 1982: vystaven na MSV, dodán do Zlína (tehdy Gottwaldova), zahájen zkušební provoz, 1983: nasazení do pravidelného provozu, 1994: prodán do TMB, 10/2019: dovezen zpět do Zlína na GO pro TMB; 12.9.2022: rozpracovaný zadní článek odvezen zpět do TMB 
nátěr: červeno-krémová
fotka
70
301
DP Zlín (1983 - 1994) Pod
poté Technické muzeum v Brně
  7227 Škoda 9TrHT26 1979    2006: renovace (DSZO) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex DP Mariánské Lázně
ex soukromá osoba
1V DSZO (od 1.5.2004) Pod
zapůjčen Městský dopravní podnik Opava
  7664 Škoda 14Tr0 1980  1989   1980: vystaven na veletrhu v Brně 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
26III DP města Gottwaldova (1981 - 1989) Pod
  20197 Karosa B732.20 1987  2008   26.10.2008: odstaven po nehodě, následně vyřazen 
nátěr: bílá *
fotka
GVA 17-37
ZL 07-16
138III
620
DSZO (1.12.1987 - 1998) Pod
poté Zlatovánek
  13146 VIN Škoda 25Tr Citybus 2004  30.1.2021   prototyp trolejbusu Škoda 25Tr Irisbus, jediná 25Tr s karoserií Citybus 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ex ŠKODA ELECTRIC
zapůjčen PMDP
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
zapůjčen DP města České Budějovice
zapůjčen DPMB
zapůjčen DSZO
401 DSZO (1.5.2005 - 6/2020) Pod
  228 SOR B 9.5 2000     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 43-83
ZLL 94-40
709 DSZO (20.10.2000 - 4/2010) Pod
poté Jiří Zýka, Hrádek
poté Gansa Auto Moto
  13516 VIN Škoda 25Tr Citelis 1B 2009     
nátěr: CVR ZOO Zlín, oranžová *
fotka
ex DP měst Chomutova a Jirkova
400II DSZO (od 30.8.2018) Pod
  302/358 Škoda 8Tr6 1958    1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic 1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO, 10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy, 8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde, vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
32 DP města Gottwaldova (1958 - 1974) Pod
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
poté Dopravní podnik Ostrava
zapůjčen DSZO
zapůjčen DSZO
zapůjčen Městský dopravní podnik Opava
zapůjčen BBG Eberswalde
  9468 Škoda 200Tr Sanos 01 1986  1998    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ex Dopravní podnik města Ostravy
62III
318
DSZO (1989 - 1998) Pod
  9469 Škoda 200Tr Sanos 01 1986  1998    
nátěr: CVR Fatra, modro bílá *
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
63II
319
DSZO (1989 - 1998) Pod
  10458 Škoda 15Tr02/6 1987  2006   4. prototyp 15Tr, 1987: zkušební provoz v Kyjevě (bez cestujících) 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen Kyivpastrans
62II DP města Gottwaldova (1989 - 1989) Pod
poté Dopravní podnik Ostrava
  3705 Karosa B731.00 1982    SPZ ZL 06-97 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 88-37
ZL 06-97
168
601
DP Zlín (1982 - 1991) Pod
  3725 Karosa B731.00 1982    SPZ ZL 06-98 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 88-38
ZL 06-98
143II
602
DP Zlín (1.1.1982 - 1991) Pod
  8973 Karosa B731.00 1984    SPZ ZL 06-99 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-38
ZL 06-99
101IV
603
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  8997 Karosa B731.00 1984    1991-1995(6): servisní vůz 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-42
ZL 07-00
134IV
604
DSZO (1984 - 1995) Pod
  8957 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-39
ZL 07-01
123III
605
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  9021 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-44
ZL 07-02
150II
606
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  9002 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-43
ZL 07-03
151II
607
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  8986 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-41
ZL 07-04
152II
608
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  11682 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-15
ZL 07-06
106IV
610
DP Zlín (1985 - 1993) Pod
  11680 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-13
ZL 07-07
116IV
611
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  12280 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-18
ZL 07-08
124III
612
DP Zlín (8/1985 - 1991) Pod
  11683 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-16
ZL 07-09
125III
613
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  12276 Karosa B731.04 1985    1991: odkoupen za 2000 Kčs soukromou osobou a využíván jako sklad a dílna v obci na Zlínsku 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
GVA 05-12
ZL 07-10
128III
614
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  12283 Karosa B731.04 1985    1.9.1991: odstaven z osobní dopravy, reko na předprodej jízdenek (zejména Jižní svahy) 
nátěr: žlutá s černou kolem oken *
GVA 05-14
ZL 07-11
126III
615
998
DSZO (1.8.1985 - 20.1.1999) Pod
  12239 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-19
ZL 07-12
131III
616
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  11681 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-11
ZL 07-13
137III
617
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  15383 Karosa B731.04 1986     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 10-17
ZL 07-14
159II
618
DP Zlín (1986 - 1993) Pod
  15345 Karosa B731.04 1986    od ?: služební vůz - převoz pneu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 10-18
ZL 07-15
ZLA 04-84
161II
619
DSZO (1.7.1986 - 1999) Pod
  20109 Karosa B732.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-38
ZL 07-17
129III
621
DSZO (1.12.1987 - 1998) Pod
  20235 Karosa B732.20 1987    2002: odprodán do Ruské federace (Tula) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-39
ZL 07-18
109IV
622
DSZO (1.12.1987 - 1997) Pod
poté ČSAD autobusy Plzeň
  20255 Karosa B732.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-41
ZL 07-19
105IV
623
DP Zlín (1987 - 1994) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  19999 Karosa B732.20 1987     
GVA 17-40
ZL 07-20
107IV
624
DP Zlín (1987 - 1994) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  22711 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 22-03
ZL 07-21
162II
625
DSZO (1.9.1988 - 2000) Pod
  22696 Karosa B731.20 1988     
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 21-99
ZL 07-22
160II
626
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  22709 Karosa B731.20 1988    1999: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 21-98
ZL 07-23
139III
627
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  22735 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 22-01
ZL 07-24
136III
628
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  22741 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 21-97
ZL 07-25
132III
629
DSZO (1.9.1988 - 2000) Pod
  25047 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-45
ZL 07-26
103IV
630
DSZO (26.5.1989 - 2001) Pod
  25184 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-43
ZL 07-27
104IV
631
DSZO (1.5.1989 - 2000) Pod
  25179 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-44
ZL 07-28
113IV
632
DSZO (26.5.1989 - 2001) Pod
  25215 Karosa B732.20 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 27-48
ZL 07-29
120IV
633
DSZO (1.5.1989 - 2000) Pod
  25230 Karosa B732.20 1989    2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-46
ZL 07-30
130III
634
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) Pod
  25221 Karosa B732.20 1989    2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 27-47
ZL 07-31
155II
635
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) Pod
  25640 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-46
ZL 07-32
158III
636
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25625 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-45
ZL 07-33
157II
637
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25697 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-44
ZL 07-34
153III
638
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25653 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-43
ZL 07-35
141III
639
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25727 Karosa B731.40 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 28-42
ZL 07-36
115IV
640
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25639 Karosa B731.40 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-41
ZL 07-37
111IV
641
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  29503 Karosa B731.1653 1990  6.10.2000    
ZL 00-64 642 DSZO (1.11.1990 - 2000) Pod
  29480 Karosa B731.1653 1990    2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-65 643 DSZO (2.11.1990 - 24.9.2002) Pod
  29482 Karosa B731.1653 1990  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-67 644 DSZO (30.10.1990 - 2001) Pod
  29473 Karosa B731.1653 1990  3.7.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-68 645 DSZO (30.10.1990 - 3.7.2001) Pod
  29475 Karosa B731.1653 1990    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ZL 00-61 646 DSZO (30.10.1990 - 2000) Pod
  29465 Karosa B731.1653 1990    2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-62 647 DSZO (30.10.1990 - 24.9.2002) Pod
  29501 Karosa B731.1653 1990    2000: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-63 648 DSZO (30.10.1990 - 6.10.2000) Pod
  31272 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001   1994: vůz účinkoval ve filmu "Potkal jsem ho v ZOO" 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá & Polepy ZOO Lešná *
fotka
ZL 34-89 649 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31273 Karosa B731.1653 1991  18.10.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá
ZL 34-91 650 DSZO (1.8.1991 - 18.10.2001) Pod
  31274 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá
ZL 34-92 651 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31275 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 34-93 652 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31276 Karosa B731.1653 1991  2005   2005: sešrotován - Metalšrot 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZL 39-07 653 DSZO (1.8.1991 - 11.10.2005) Pod
  31277 Karosa B731.1653 1991    2004-2006: MHD Považská Bystrica 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
ZL 39-08 654 DSZO (1.8.1991 - 11.11.2003) Pod
poté SAD Trenčín
  Karosa B731.1653 » B732.20 1991    7/2008: reko na B732, evidován jako "provozní historické vozidlo", od 1/2009: odstaven, 14.5.2019: určen ke šrotaci, 10/2019: prodán soukromé osobě 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZL 39-09 655 DSZO (1.8.1991 - 14.5.2019) Pod
poté soukromá osoba
  17059 Karosa LC735.20 1986     
GVA 12-18
ZL 07-63
135III
903
DP Zlín (1987 - 1992/3) Pod
poté TJ Jiskra Otrokovice
  27694 Karosa LC735.1011 1990     
nátěr: šedá metalíza *
fotka
GVA 33-14
ZL 07-62
169
904
DSZO (14.3.1990 - 4/2002) Pod
poté Jan Mikeska, Zlín
  28014 Karosa LC735.1011 1990     
nátěr: šedá metalíza
fotka
GVA 33-80
ZL 07-64
170II
905
DSZO (18.4.1990 - 8/2003) Pod
poté Jan Mikeska, Zlín
  604 Karosa B741.1908 1994  4/2010   2003: GO, 4/2010: použit k výcviku záchranných složek 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZL 79-60 813 DSZO (1995 - 4/2010) Pod
  584 Karosa B741.1908 » B741.1924 1993  4/2009   původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ex KAROSA
ZL 89-32 814 DSZO (14.2.1996 - 4/2009) Pod
  2578 Ikarus 280.02 1979  1990   získán od ČSAD Gottwaldov v souvislosti s předáním linek na Velíkovou DPMG; u DP pravděpodobně ani nezasáhl do provozu 
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová
ex ČSAD Gottwaldov
GV 67-24
?
108IV
801
DP Zlín (1989 - 1990) Pod
  1331 Ikarus 280.08 1983  ?    
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená *
GV 92-96
ZL 07-41
112IV
802
DSZO (1.1.1983 - 1/1995) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  1285 Ikarus 280.08 1983  ?    
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená *
GV 92-95
ZL 07-42
117IV
803
DSZO (14.7.1983 - 2/1996) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  1373/83 Ikarus 280.08 1983  1.5.1997    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GV 92-94
ZL 07-43
145II
804
DSZO (14.7.1983 - 1.5.1997) Pod
  1072/84 Ikarus 280.08 1984  1.5.1997    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GV 97-11
ZL 07-44
149II
805
DSZO (6.4.1984 - 1.5.1997) Pod
  1101/84 Ikarus 280.08 1984  1.7.1997    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GV 97-10
ZL 07-45
148II
806
DSZO (6.4.1984 - 1.7.1997) Pod
  1775/85 Ikarus 280.08 1985  31.5.1997    
nátěr: DSZO, žlutá *
GVA 04-69
ZL 07-46
146II
807
DSZO (8.7.1985 - 31.5.1997) Pod
  1839/85 Ikarus 280.08 1985  16.6.1997    
nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou *
GVA 04-68
ZL 07-47
122III
808
DSZO (8.7.1985 - 16.6.1997) Pod
  3913/89 Ikarus 280.08 1989  2012    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
fotka
GVA 31-03
ZL 04-48
110IV
809
DSZO (1989 - 2003) Pod
poté OAO "Severodvinskoje ATP"
  3928/89 VIN Ikarus 280.08A 1989     
nátěr: žlutá s černou kolem oken *
GVA 31-04
ZL 07-49
119IV
810
DSZO (1989 - 18.11.2002) Pod
poté MUP PATP-1 g. Jaroslavlja
  4035/89 VIN Ikarus 280.08A 1989  2010    
nátěr: žlutá *
fotka
GVA 31-81
ZL 07-50
147IV
811
DSZO (1990 - 2002) Pod
poté MUP PATP-1 g. Jaroslavlja
  3904/89 Ikarus 280.08 1989  2012    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
fotka
GVA 31-82
ZL 07-51
142III
812
DSZO (1990 - 2003) Pod
poté OAO "Severodvinskoje ATP"
  642 Ikarus 280.08 1987  2012   1996: GO (Autia Humpolec) - plánovaný prodej "na Východ" 
nátěr: bílá s červeným pruhem *
ex DP města Olomouce
ZLA 00-72 815 DSZO (1.5.1997 - 10/2001) Pod
poté OAO "Severodvinskoje ATP"
  4033 VIN Ikarus 280.08 1988  2011   1997: GO (Autia Humpolec) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ZLA 00-71 816 DSZO (1.5.1997 - 12/2002) Pod
poté MUP PATP-1 g. Jaroslavlja
  962 VIN Ikarus 280.08 1989  2011   1997: GO (Autia Humpolec) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ZLA 00-73 817 DSZO (1.5.1997 - 11/2002) Pod
poté MUP PATP-1 g. Jaroslavlja
  3337 VIN Ikarus 280.08 1989  2011   1996: GO (Autia Humpolec) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ZLA 00-74 818 DSZO (12.6.1997 - 10/2002) Pod
poté MUP PATP-1 g. Jaroslavlja
  3863/90 Ikarus 280.08 1990  2012   trilexová kola 
nátěr: DSZO, starší schéma, žlutá *
fotka
ex DP města České Budějovice
ZLA 14-45 819 DSZO (15.12.1999 - 2003) Pod
poté OAO "Severodvinskoje ATP"
  7489 Karosa Axer 12M C956.1074 2003    do 3/2021: smluvní doprava, občasné nasazení do provozu (linky 34,70...), i po odprodeji občasně využíván také jako vozidlo autoškoly Tras (DSZO) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
1Z6 9204 906 DSZO (18.12.2003 - 5.3.2021) Pod
poté TJ Jiskra Otrokovice
  12763 VIN Renault Citybus 12M 2070 1999  ?    
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
ZLJ 75-51 656 DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) Pod
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
  12762 VIN Renault Citybus 12M 2070 1999     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLJ 75-11 657 DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) Pod
poté STENBUS
poté Majaagency
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
  13057 VIN Renault Citybus 12M 2070 2000    od 25.3.2023: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 55-57 658 DSZO (28.11.2000 - 18.12.2017) Pod
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté soukromá osoba
  13058 Renault Citybus 12M 2070 2000    od 31.3.2016: záložní vůz; 7.4.2016: odstaven (SPZ v depozitu); 25.5.2016-12/2018: záložní vůz, 2/2021-6/2023: odstaven; 6-11/2023: záložní vůz 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 55-59 659 DSZO (od 28.11.2000) Pod
  56 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  12.5.2023   26.4.2023: výcvik zásahové jednotky PČR v areálu vozovny; 4.5.2023: výcvik jednotek HZS ZK v areálu vozovny, 11.5.2023: vůz odvezen do kovošrotu PARTR Všemina 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-51 660 DSZO (26.10.2001 - 5/2023) Pod
  57 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001    9/2018-5/2019: záložní vůz, 5/2019-10/2020: odstaven z provozu, 28.10.2020: výjezd jako posila na linku 31 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-52 661 DSZO (26.10.2001 - 2021) Pod
  58 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2017   17.12.2013: vážná DN, autobus sjel ze silnice a skončil převrácený pravou stranou v příkopě; 17.6.2016: na točně Jaroslavice se v důsledku unikání vzduchu sám od sebe rozjel a narazil do sociálního zařízení pro řidiče, 10.2.2017: odstaven pro poruchu, 25.5.2017: odvezen na šrotiště "Partr" do Vsetína 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-53 662 DSZO (26.10.2001 - 25.5.2017) Pod
  54 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2017   14.7.2017: rozebrán na ND pro #652/II, 2022: motor použit do vozu #672 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-61 663 DSZO (31.10.2001 - 14.12.2017) Pod
  62 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  3/2018   6.6.2017: odstaven pro poruchu motoru (provozní odlehčovací brzdy) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-62 664 DSZO (31.10.2001 - 8.3.2018) Pod
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 679
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 42 vozů
  • vyřazen: 29 vozů
  • sešrotován: 24 vozů
  • provozní: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 17,5 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Podvesná.

Poslední aktualizace vozů: 1. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání