Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozový park
řazeno dle ID vozu
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
28550 | Karosa B732.40 | 1990 |
1999: GO (ZLINER), 2/2008-2012: výbava MHD Liberec (2009: výbava IDS IDOL) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 45-54 | 5781II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.6.1990 - 17.6.1999) | Řep | ||||||
poté
Tourbus poté ČSAD Liberec poté DP Liberec |
|||||||||
28689 | Karosa B732.40 | 1990 |
1999: GO (ZLINER) nátěr: DinoExpres, barevná grafika na zeleném podkladu * |
» detail | |||||
AP 46-93 | 5790II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (2.7.1990 - 17.6.1999) | Řep | ||||||
poté
Tourbus poté Jarmila Brtníková - BTC |
|||||||||
26272 | Karosa LC735.40 | 1989 | 2014 |
23.6.2014: zlikvidován během cvičného zásahu HZS nátěr: ZDS PSOTA, bílá se žlutými pruhy |
» detail | ||||
AP 04-58 | 3178 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (9/1989 - 8/1993) | Vrš | ||||||
poté
ZDS Psota |
|||||||||
34013 | Karosa B732.1658 | 1994 |
2003: GO (reko na C734) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AU 27-89 | 7100II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.8.1994 - 10.2.2003) | Kač | ||||||
poté
ZDS Psota |
|||||||||
34044 | Karosa B732.1658 | 1994 | 9/2010 |
2004: GO (reko na C734) nátěr: ZDS PSOTA, bílá se žlutými pruhy * |
» detail | ||||
AU 30-65 | 7125II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (9/2004 - 4/2003) | Řep | ||||||
poté
ZDS Psota |
|||||||||
34035 | Karosa B732.1658 | 1994 | 10/2017 |
2003: GO (GLASS CAR) - reko na na C734, čela z řady 930 nátěr: ZDS PSOTA, bílá se žlutými pruhy * |
» detail | ||||
AU 32-30 | 7109II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.9.1994 - 11.2.2003) | Kač | ||||||
poté
ZDS Psota |
|||||||||
28703 | Karosa B732.40 | 1990 | 1/2018 |
1991: přestavba na CNG (ČSAO Praha-Strašnice), ?: GO na C734 - zadní čelo z řady 930 nátěr: ZDS PSOTA, bílá se žlutými pruhy & bokolep "Jezdíme na zemní plyn", barevná grafika * |
» detail | ||||
AP 47-93 | 5010II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (10.7.1990 - 4/1997) | Vrš | ||||||
poté
ZDS Psota poté ČSAD Karviná poté ZDS Psota |
|||||||||
28278 | Karosa B732.40 | 1990 | 10/2017 |
1991: úprava na pohon zemním plynem (ČSAO Praha-Strašnice),
1991: po zkušebním provozu v Liberci předán DP Praha výměnou za B732.40 ev.č. 5762,
1997: prodej,
?: GO na C734 - zadní čelo z řady 930 nátěr: ZDS PSOTA, bílá se žlutými pruhy * |
» detail | ||||
ex
DP Liberec pronajat Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
AV 43-27 | 5000V | Dopravní podnik hl. m. Prahy (7/1996 - 4/1997) | Vrš | ||||||
poté
ZDS Psota poté ČSAD Karviná poté ZDS Psota |
|||||||||
156166 | ČKD Tatra T3 | 1966 | 9/2004 |
T3 IV. série, 1996: VP, 2003: krátce s ev. č. 1563, 4-10/2004: používána jako šatna ve vozovně Pisárky, poté likvidace |
» detail | ||||
6522 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1966 - 1992) | ||||||||
poté
DPMB |
|||||||||
156192 | ČKD Tatra T3 | 1966 | 9/2004 |
T3 IV. série, 1996: VP, 2003: krátce s ev. č. 1550, 10/2004: likvidace |
» detail | ||||
6548 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1966 - 1992) | ||||||||
poté
DPMB |
|||||||||
156251 | ČKD Tatra T3 | 1966 | 2005 |
T3 IV. série, 1996: VP, 2000: VP, 2005: likvidace |
» detail | ||||
6572 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1966 - 1992) | ||||||||
poté
DPMB |
|||||||||
156193 | ČKD Tatra T3 | 1966 | 2005 |
T3 IV. série, 1996: VP, 2000: VP, 2005: likvidace |
» detail | ||||
6549 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1966 - 1992) | ||||||||
poté
DPMB |
|||||||||
155378 | ČKD Tatra T3 | 1965 | 2006 |
jediný brněnský vůz T3 třetí série, 1997: POD, 2006: odstaven, likvidace nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
6443 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1965 - 1992) | ? | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
? | ? | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1948 - 1960) | ? | ||||||
poté
DPMB |
|||||||||
Praga NDO | 1948 | 1962 |
1960: koupen z DP Praha |
» detail | |||||
? | ? | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1948 - 1960) | ? | ||||||
poté
DPMB |
|||||||||
1431 VIN | Irisbus Citelis 12M 2076.10 | 2005 | 1/2021 |
původně předváděcí vůz nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
KAROSA zapůjčen DPMB zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova zapůjčen DP města Pardubic zapůjčen DP města Ústí nad Labem zapůjčen PMDP zapůjčen DPMB zapůjčen DP města České Budějovice |
|||||||||
5A6 8881 | 3501II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.1.2006 - 1/2021) | Řep | ||||||
Tatra 401 | 1958 |
prototyp 1959-1960: zkušební provoz v DP Praha, 1962: předán p. Vladimíru Popelářovi (hlavní konstruktér n.p. Tatra), později předán Technickému muzeu Tatra Kopřivnice, 1972: předán TMB, 1975-1985: renovace v DP Ostrava, 1985: převezen do Líšně, z důvodu atypičnosti řady dílů a nedostatku financí nebyla renovace dosud dokončena nátěr: červeno-krémová s červeným pruhem |
» detail | ||||||
461 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1959 - 196x) | ? | |||||||
poté
Technické muzeum Tatra Kopřivnice poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
34062 | Karosa B732.1658 | 1994 | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
AU 30-43 AV 46-87 |
7088II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.9.1994 - 7.7.2004) | Vrš | ||||||
poté
Cvinger bus |
|||||||||
25378 | Karosa B732.40 | 1989 | 2008 |
1997: GO (ZLINER) - dosazení tabel BS110 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 93-18 | 5562II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.6.1989 - 10.12.2003) | Dej | ||||||
poté
Cvinger bus |
|||||||||
148056 | Tatra T1 | 1955 |
1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5064 | Dopravní podniky hl. města Prahy (1955 - 1978) | Mot | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
125358 | Ringhoffer vv | 1933 |
1971-72: renovace v DP Praha |
» detail | |||||
1404 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1933 - 1972) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Kolín vv | 1931 |
1972: renovace v DP Praha |
» detail | ||||||
1207 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1931 - 197x) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Kolín mv | 1927 |
1972: renovace v DP Praha |
» detail | ||||||
2051 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1927 - 1972) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
118470 | Ringhoffer mv | 1923 |
původně pražský vůz, 1964: prodán do DP Olomouc, 1971-74: renovace v DP Olomouc nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
430 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ? | |||||||
poté
DP města Olomouce poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
33797 | Karosa B732.1654 | 1994 |
2003: reko na C734 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AU 15-28 | 5945II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.5.1994 - 26.2.2003) | Klí | ||||||
poté
Bítešská dopravní společnost poté BDS-BUS |
|||||||||
20369 | Karosa B732.20 | 1987 | 1997 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 21-47 | 5277II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.12.1987 - 11/1996) | Řep | ||||||
poté
ČSAD MHD Karlovy Vary |
|||||||||
20202 | Karosa B732.20 | 1987 | 2006 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) * |
» detail | ||||
AT 14-90 | 5260II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.11.1987 - 11/1996) | Řep | ||||||
poté
DP Karlovy Vary |
|||||||||
3706 | Ikarus 280.08 | 1989 | 1999 |
nátěr: městské schéma, vínovo-krémová |
» detail | ||||
AP 08-91 | 4504II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.10.1989 - 11/1996) | Řep | ||||||
poté
ČSAD MHD Karlovy Vary |
|||||||||
3763 | Ikarus 280.08 | 1989 | 2008 |
nátěr: bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
AP 10-40 | 4514II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.11.1989 - 11/1996) | Řep | ||||||
poté
DP Karlovy Vary poté SAD Trenčín |
|||||||||
2 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
315 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1938 - 1953) | ?* | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
3 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
316 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1938 - 1953) | ?* | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
4 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
317 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1938 - 1953) | ?* | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
5 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
318 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1938 - 1953) | ?* | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
6 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
319 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1938 - 1953) | ?* | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
22150 | Karosa B732.20 | 1988 | 2010 |
1997: GO nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 48-47 | 5526II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.6.1988 - 15.3.2004) | Řep | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
28572 | Karosa B732.40 | 1990 |
nátěr: Jaroslav Štěpánek, bílá s červenými "hokejkami" * |
» detail | |||||
AP 45-74 AR 05-51 |
5723II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.6.1990 - 8.3.2001) | Klí* | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha poté soukromá osoba |
|||||||||
33769 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 | 2011 |
nátěr: Jaroslav Štěpánek, bílá s červenými "hokejkami" * |
» detail | ||||
AU 15-11 | 5967II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.5.1994 - 13.1.2003) | Řep | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
20444 | Karosa B731.20 » B732.20 | 1987 | 2010 |
nátěr: Jaroslav Štěpánek, bílá s červenými "hokejkami" * |
» detail | ||||
AT 24-59 | 5228II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1/1988 - 9/1995) | Klí | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
20154 | Karosa B732.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AT 14-76 | 5221II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11/1987 - 9/1995) | Klí | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
13157 VIN | Škoda 24Tr Citybus | 2005 |
2009: SP, 3/2011: VP, 1-2/2014: SP nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
9508 508 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 27.7.2020) | Klí | |||||||
34066 | Karosa B732.1660 | 1994 | 2010 |
2004: reko na C734 nátěr: CVR Autoservis Czudek, bílá * |
» detail | ||||
AU 30-52 | 7049II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.9.1994 - 15.7.2004) | Vrš | ||||||
poté
REGIOBUS poté ČSAD Karviná |
|||||||||
33805 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 |
nátěr: bílo-červená * |
» detail | |||||
AU 16-72 | 5956II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.5.1994 - 18.2.2004) | Vrš | ||||||
poté
Autoškola Pernica zapůjčen Muzeum Historické Dopravní Techniky poté Muzeum Historické Dopravní Techniky poté soukromá osoba |
|||||||||
33840 | Karosa B731.1663 | 1994 | 2008 |
6/1996: výměna OTP mezi vozy AU 17-37 a AU 17-10 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AU 17-37 AU 17-10II |
7031II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (8.6.1994 - 27.10.2003) | Řep | ||||||
poté
Autoškola Pernica |
|||||||||
33783 | Karosa B732.1654 | 1994 |
2005-2008: MHD Vrchlabí nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AU 16-70 | 5954II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.5.1994 - 6.9.2005) | Vrš | ||||||
poté
Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí |
|||||||||
154 | Karosa ŠM11.1608 | 1967 | 1975 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AC 61-17 | 5110 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1967 - 1974) | Vrš | ||||||
poté
DP města Opavy |
|||||||||
195 | Karosa ŠM11.1608 | 1967 | 1975 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AC 61-31 | 5133 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1967 - 1974) | Dej | ||||||
poté
DP města Opavy |
|||||||||
34963 VIN | Karosa B731.1667 | 1995 | 2009 |
nátěr: modrá * |
» detail | ||||
AV 07-43 | 7185II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (13.12.1995 - 28.7.2005) | Řep | ||||||
poté
DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
34620 VIN | Karosa B731.1669 | 1995 | 2009 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AU 73-78 | 7132II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.8.1995 - 28.7.2005) | Řep | ||||||
poté
DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
33809 | Karosa B731.1663 | 1994 | 8/2012 |
?: reko na C734 nátěr: Auta - Busy Studený, bílá s barevnými pruhy * |
» detail | ||||
AU 17-29 | 7004II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (8.6.1994 - 27.2.2003) | Dej | ||||||
poté
AUTA - BUSY STUDENÝ |
|||||||||
15124 | Karosa B731.04 | 1986 | 2001 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AO 54-73 | 3879 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 1/1995) | Vrš | ||||||
poté
Milan Bado, Praha poté Martin Uher |
|||||||||
20119 | Karosa B732.20 | 1987 |
2004-2016?: vůz sloužil jako zahradní chatka v Praze-Radotíně u soukromého vlastníka nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AT 14-87 | 5252II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11/1987 - 6/1995) | Vrš | ||||||
poté
Martin Uher poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
20413 | Karosa B732.20 | 1987 | 2004 |
nátěr: žluto-šedá * |
» detail | ||||
AT 20-60 | 5315II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Vrš | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20350 | Karosa B732.20 | 1987 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
AT 21-48 | 5306II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
22139 | Karosa B732.20 | 1988 | 2003? |
?: přestavba na cyklobus nátěr: bílá * |
» detail | ||||
AT 49-78 | 5495II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (6/1988 - 9/1995) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20411 | Karosa B732.20 | 1987 |
1999: GO; 2006: přestavba na cyklobus; od 8/2020: zachován jako muzejní nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AT 20-88 | 5317II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Vrš | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20139 | Karosa B732.20 | 1987 | 2007 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
AT 14-82 | 5249II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11/1987 - 6/1995) | Vrš | ||||||
poté
Martin Uher poté HOTLINER |
|||||||||
20348 | Karosa B732.20 | 1987 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 20-66 | 5305II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20099 | Karosa B732.20 | 1987 | 2000 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 20-24 | 5311II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Vrš | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20155 | Karosa B732.20 | 1987 |
?: přestavba na cyklobus nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AT 16-44 | 5290II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 9/1995) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
20397 | Karosa B732.20 | 1987 | 2009 |
2000: GO (Czech Camion Servis Milevsko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 20-67 | 5304II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12/1987 - 6/1995) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher poté Czech Camion Servis Milevsko poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
22135 | Karosa B732.20 | 1988 | 2000? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 48-97 | 5490II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (22.6.1988 - 1.5.1998) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
22348 | Karosa B732.20 | 1988 | 2001? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 51-97 | 5503II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (18.7.1988 - 1.5.1998) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
22380 | Karosa B732.20 | 1988 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 51-99 | 5505II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (7/1988 - 15.4.1998) | Kač | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
22184 | Karosa B732.20 | 1988 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AT 48-99 | 5530II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (22.6.1988 - 8/1997) | Řep | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
28609 | Karosa B732.40 | 1990 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AP 45-53 | 5780II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.6.1990 - 29.9.1999) | Řep | ||||||
poté
ZHTA Jihlava poté Martin Uher |
|||||||||
18593 | Karosa C734.23 | 1987 | 2010 |
2003: GO nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
AT 00-50 | 3036 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (2.6.1987 - 3/1996) | Řep | ||||||
poté
Martin Uher poté Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
18576 | Karosa C734.23 | 1987 |
12/1988-1995: autoškola DP Praha nátěr: žluto-šedá * |
» detail | |||||
AO 99-63 | 3064 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1987 - 1995) | Lib* | ||||||
poté
TJ Sokol Zvole poté Martin Uher |
|||||||||
543 VIN | SOR BN 12 | 2008 |
nátěr: CVR Olympia, modrá * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy |
|||||||||
3E2 3142 | 3109 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (pronajat: 28.3.2008 - 15.6.2009) | Hos | ||||||
pronajat
HOTLINER poté SG Equipment Finance Czech Republic pronajat ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA CITY |
|||||||||
545 VIN | SOR BN 12 | 2008 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy |
|||||||||
3E2 3145 | 3108 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (pronajat: 28.3.2008 - 22.6.2009) | Hos | ||||||
pronajat
HOTLINER poté SG Equipment Finance Czech Republic pronajat ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA CITY |
|||||||||
547 VIN | SOR BN 12 | 2008 |
nátěr: DP Teplice, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy |
|||||||||
3E2 3146 | 3102 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (pronajat: 27.3.2008 - 22.6.2009) | Hos | ||||||
pronajat
HOTLINER poté SG Equipment Finance Czech Republic pronajat ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA TEPLICE poté ARRIVA CITY |
|||||||||
20247 | Karosa B732.20 | 1987 | 2010 |
nátěr: bílo-červená se žlutou střechou * |
» detail | ||||
AT 16-08 | 5226II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.12.1987 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
DP Teplice poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
22426 | Karosa B732.20 | 1988 | 2008 |
2002: GO nátěr: CVR Interspar, červená * |
» detail | ||||
AT 54-18 | 5404II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.8.1988 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
DP Teplice pronajat Connex Praha |
|||||||||
22157 | Karosa B732.20 | 1988 | 2009 |
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem * |
» detail | ||||
AT 48-32 | 5411II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.6.1988 - 12/1996) | Klí* | ||||||
poté
DP Teplice poté Veolia Transport Praha |
|||||||||
22436 | Karosa B732.20 | 1988 |
od 2009: sklad v Horním Jelení nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem * |
» detail | |||||
AT 52-85 | 5400II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.7.1988 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
DP Teplice poté Veolia Transport Praha poté Občanské sdružení RC Divoké Jelení |
|||||||||
22434 | Karosa B732.20 | 1988 | 2008 |
nátěr: CVR PEML, bílo-šedá * |
» detail | ||||
AT 52-31 | 5396II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.7.1988 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
DP Teplice pronajat Connex Praha |
|||||||||
Ikarus 630 | ? |
vůz v nálezovém stavu; od 2022: zdroj ND nátěr: klasické schéma ČSAD, krémová se zelenými pruhy |
» detail | ||||||
ex
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
- | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 9/2021) | Stře | |||||||
125498 | Ringhoffer mv | 1936 |
1971-72: renovace v DP Praha nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3005 | Dopravní podniky hl. města Prahy (1936 - 1971) | Str | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
3429 | Karosa B731.00 | 1982 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
AK 71-78 | 3427 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1982 - 12/1988) | Řep | ||||||
poté
Mototechna poté Stanislav Jirásek - STENBUS |
|||||||||
11592 | Karosa B731.00 » B732.20 | 1983 |
6/1991-12/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AS 10-40 AK 91-11 |
3543 3352II 3000V 5120 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1983 - 6/1995) | Klí* | ||||||
8921 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1984 |
7.2.-18.8.1992: SO, změna typu na B732.20, SPZ+OTP z 3588, 1993: prodej nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AS 87-38 AS 69-35II |
3697 3002II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (7/1984 - 1993) | Kač | ||||||
8646 | Karosa B731.04 | 1984 |
5/1990: přestavba na dispečerský autobus nátěr: klasické městské schéma, žlutá s červenými pruhy * |
» detail | |||||
AS 87-19 |
3648 2819 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (7/1984 - 10/2009) | Kač* | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
8854 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1984 |
10/1991-6/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AS 76-23 |
3678 5104II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (7/1984 - 9/1995) | Kač* | ||||||
11705 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
?.1.-30.7.1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 09-35 AR 28-45 |
3706 5105II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1985 - 3/1996) | Řep* | ||||||
11667 | Karosa B731.04 | 1985 |
1995: oprava a převod do muzea MHD, 17.7.2019: přesunut z muzea MHD mimo expozici do garáže Klíčov nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 10-12 V 5197 |
3709 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 5/1985) | Klí* | ||||||
11778 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
?/-8/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 11-73 |
3726 5107II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1985 - 9/1995) | Vrš | ||||||
11719 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
?/-8/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 12-13 |
3737 5108II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1985 - 9/1995) | Vrš | ||||||
11724 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
?/-12/1992: SO, změna typu na B732.20, 1996: prodej (CRONN Plus, Praha) nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 10-22 |
3770 5114II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.5.1985 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
Ivan Marinov - NERABUS |
|||||||||
11701 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
?/-12/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 10-67 |
3773 5119II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.5.1985 - 12/1996) | Klí | ||||||
poté
NERABUS |
|||||||||
11743 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 | 2001 |
12/1993: GO (ZLINER) - reko na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy * |
» detail | ||||
AO 12-76 |
3790 5125II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.5.1985 - 24.10.2001) | Klí | ||||||
11687 | Karosa B731.04 | 1985 |
12/1992: SO spojená s reko na B732; 1995: GO nátěr: DP Žilina, bílo-zeleno-žlutá * |
» detail | |||||
AO 10-23 |
3792 5113II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1985 - 1/1995) | Dej | ||||||
poté
Karel Kavka - KAVKA poté DP mesta Žiliny poté ? (SK) |
|||||||||
11616 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
6/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 10-26 AR 44-46 |
3799 5101II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (5/1985 - 9/1995) | Dej* | ||||||
11620 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1985 |
11/1992-19.8.1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | |||||
AO 10-74 AR 33-84 |
3816 5106II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (17.5.1985 - 11/1996) | Řep | ||||||
14984 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 2000 |
?/-6/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AO 52-33 |
3848 5102II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.5.1986 - 5.6.2000) | Vrš* | ||||||
15059 | Karosa B731.04 | 1986 |
?/-11/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AO 53-29 |
3851 5109II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (16.5.1986 - 11/1996) | Řep* | ||||||
Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 |
?/-11/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
AO 54-03 |
3854 5112II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 6/1995) | Hos* | ||||||
15117 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 |
?/-6/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AO 54-31 |
3855 5103II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 9/1995) | Hos* | ||||||
15004 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 | 10/2006 |
1994: GO (ZLINER), 10/2006: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
AO 53-34 | 3863 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 9/1993) | Vrš | ||||||
poté
ČSAO Zlín poté PMDP |
|||||||||
15125 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 |
?/-12/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AO 54-71 |
3877 5116II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 9/1995) | Vrš | ||||||
15025 | Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 |
?/-12/1992: SO, změna typu na B732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
AO 52-75 |
3893 5117II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1986 - 3/1996) | Kač | ||||||
poté
HOTLINER |
|||||||||
Karosa B731.04 » B732.20 | 1986 |
1993: GO (ZLINER) - reko na B732.20, 2001: prodej do Bulharska nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | ||||||
AO 52-76 |
3894 5123II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (14.5.1986 - 14.5.2001) | Kač | ||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 83 vozů
- vyřazen: 11 vozů
- sešrotován: 3 vozy
- služební: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Garáž Řepy: 20 vozů
- Garáž Vršovice: 19 vozů
- Garáž Kačerov: 15 vozů
- Garáž Klíčov: 15 vozů
- Neznámá provozovna: 10 vozů
- Garáž Dejvice: 5 vozů
- Garáž Hostivař: 5 vozů
- Vozovna Motol: 1 vůz
- Garáž Libeň: 1 vůz
- Muzeum MHD Střešovice: 1 vůz
- Vozovna Strašnice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
16. 3. 2024.