Technické muzeum v Brně: provozní parní lokomotivy

vozy z vozovny: depozitář Líšeň

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  3037 Kraus&Co XVII 1894    parní tramvajová lokomotiva pro pouliční dráhu v Ostravě, jméno \"Witkovitz\", 1922: po vyřazení z provozu prodána, později sloužila na vlečce lihovaru v Györu v Maďarsku, poté byla po jednání s Dopravním muzeem Budapešť vyměněna za parní lokomotivu 400.2 a zařazena do sbírek TMB, 
ex B.L.E.G.
ex Lihovar Györ
ex Közlekedési Múzeum Budapest
3 Technické muzeum v Brně (od 1980) Líš
  3161 StEG Wien 400.9 1904    parní lokomotiva pro Místní dráhu Černovice - Líšeň, jméno: "Žerotín", 1941: provoz převzal DPMB, po elektrifikaci tratě sloužila v nákladní dopravě, 1947: prodej Železničnímu vojsku Pardubice, poté byla v provozu na vlečce Adast v Poličce, 1978: převezena do připravovaného skanzenu žel. vozidel v České Třebové, 1979: převzata TMB, 1987-88: částečná renovace v lokomotivním depu Brno-Maloměřice 
ex Místní dráha Černovice - Líšeň
ex DPMB
ex Československá lidová armáda
ex Adast Polička
ex Železniční skanzen Česká Třebová
400.901 Technické muzeum v Brně (od 1979) Líš
  4326 G. Sigl Wiener Neustadt 310.1 1900     
nátěr: černá
fotka
ex KFNB
ex kaiserlich-königliche Staatsbahnen
ex Československé státní dráhy
ex Cukrovar Most
ex Kolínské cukrovary
998 003-8 310.134 Technické muzeum v Brně (od 1978) Líš
Vypsány celkem 3 vozy, všechny ve stavu historický/muzejní.

Všechny vozy jsou z provozovny depozitář Líšeň.

Poslední aktualizace vozů: 30. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání