DPMB: provozní trolejbusy 21Tr

vozy z vozovny: vozovna Husovice

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  12566 Škoda 21Tr 1998    2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO - výklopná plošina, 5/2017-10/2017: GO - BS210, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3007 DPMB (od 4/1999) H*
  12567 Škoda 21Tr 1998    2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice, 2/2021: zpět v provozu 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3008 DPMB (od 8/1999) H*
zapůjčen Autrolis
zapůjčen Vilniaus troleibusai
zapůjčen TTP Rīga
  12568 Škoda 21Tr 1998    2004: GO (vzor 2004) - stahováky Railtech, 2009: hnací náprava Rába, 2010: výklopná plošina, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, ?: BS210, 2021: SO+ - hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky, 5/2022: požár střešního kontejneru, střešní kontejner vč. výzbroje ex 3044 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3009 DPMB (od 4/1999) H*
  12569 Škoda 21Tr 1998    2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2006: GO, ?: výklopná plošina, 2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3010 DPMB (od 5/1999) H*
  12844 Škoda 21Tr 2000    z výroby zkušebně topnice MEP Postřelmov, 2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO, ?: výklopná plošina; ?-2016: analogový statický měnič ex 48 (do GO); 3/2016-8/2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3011 DPMB (od 2/2000) H*
  13057 Škoda 21TrIGCT » 21Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, počínaje tímto vozem BS212, Trav-l-Cool a výklopná plošina, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 2013: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3040II DPMB (od 6/2002) H*
  13059 Škoda 21TrIGCT » 21Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3042II DPMB (od 7/2002) H*
  12847 Škoda 21Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
3052II DPMB (od 8/2014) H*
Vypsáno celkem 8 vozů, všechny ve stavu provozní.

Vypsané aktuálně provozované vozy (8) mají přibližný průměrný věk 24,5 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Husovice.

Poslední aktualizace vozů: 20. 2. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání