TMB: vozový park

předchozí 1 2 následující celkem 142
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
voz
poznámka  
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  3037 Kraus&Co XVII 1894      parní tramvajová lokomotiva pro pouliční dráhu v Ostravě, jméno \"Witkovitz\", 1922: po vyřazení z provozu prodána, později sloužila na vlečce lihovaru v Györu v Maďarsku, poté byla po jednání s Dopravním muzeem Budapešť vyměněna za parní lokomotivu 400.2 a zařazena do sbírek TMB,  
» detail
ex B.L.E.G.
ex Lihovar Györ
ex Dopravní muzeum Budapest
3 TMB (od 1980) Líš
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876      dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
6 TMB (od 1975) Líš
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990    dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
» detail
majitel DPMB
TMB (1974 - 1990) Líš
  Graz / Ödenburg K » vv0 1890      letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna 
» detail fotka
ex DPMB
25 TMB (od 1971) Líš
  Graz F » vv0 1884      zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB 
» detail fotka
ex DPMB
majitel TMB
majitel DPMB
79 TMB (od 1971) Líš
  Graz M » vv0 1889      nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 197x: převzat TMB, později renovován v ÚD DPMB 
» detail fotka
ex DPMB
1 TMB (od 197x) Líš
  Graz mv1 1899      1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
10 TMB (od 1971) Líš
  Graz vv1 1900      1956: vyřazen, 1983: TMB, 1984: renovace na historický vůz ev.č. 61 
» detail fotka
majitel DPMB
61 TMB (od 1983) Líš
  Lederer & Porges mv2 1903      1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB 
» detail fotka
ex DPMB
ex TMB
majitel DPMB
1II TMB (od 1971) Líš
  KPS Brno mv3 1904      1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB 
» detail fotka
ex DPMB
6 TMB (od 1971) Líš
  Graz mv4 1912      1964: služební vůz, 1967: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi do Přízřenic, 1973: TMB odkoupilo od soukromníka skříň vozu, renovace na hist. vůz ev.č. 52, pojezd ex. kropící vůz č. 1 
» detail fotka
ex DPMB
52 TMB (od 1973) Líš
  Graz mv5 1921      1963: služební vůz 512, 1969: renovace na hist. vůz 72, 1971: TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
72 TMB (od 1971) Líš
  Vagónka Studénka m 1920      1966: vyřazen, prodán do JZD Kobylnice, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 205 (s použitím podvozku ex 175 Ostrava), TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
205 TMB (od 1973) Líš
  Vagónka Studénka CMg 1913      ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB 
» detail fotka
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
ex DPMB
57 TMB (od 1971) Líš
  Ringhoffer vv2.ringh 1926      1969: renovace na historický vůz ev.č. 214, 1971: TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
214 TMB (od 1971) Líš
  KPS Brno vv3.1 1939      1970: vyřazen, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 263, TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
263 TMB (od 1973) Líš
  KPS Brno vv3.2 1947      1969: renovace na historický vůz ev.č. 296, 1971: TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
296 TMB (od 1971) Líš
  KPS Brno mv6.1 1926      1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
81 TMB (od 1971) Líš
  KPS Brno + SBEPD mv6.2 1941      podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu 
» detail fotka
majitel DPMB
99 TMB (od 1976) Med*
  KPS Brno mv6.3 1943      1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: renovace v KOS Krnov 
» detail fotka
majitel DPMB
107III TMB (1972 - 1989) Líš
poté DPMB
  KPS Brno mv6.4 1946      1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB 
» detail fotka
majitel DPMB
405 TMB (od 1971) Líš
  28049 KPS Brno 4MT1 1950  1985    1976: TMB, na náhradní díly, 1985: zrušen 
» detail fotka
majitel DPMB
1120 TMB (1976 - 1985) Líš
  28055 KPS Brno 4MT1 1950      1974: TMB, 1982-83: renovace na historický vůz ev.č. 126 
» detail fotka
majitel DPMB
126 TMB (od 1974) Líš
  28058 KPS Brno 4MT1 1950  1985    1974: služební vůz VS 4049 (nákladní, polopantograf), 1975: TMB (používán jako služební vůz), 1985: zrušen 
» detail fotka
ex DPMB
TMB (1975 - 1985) Líš
  28063 KPS Brno 4MT2 1950      1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na retro tramvaj 4MT 134, 10/2017: počátek renovace 
» detail fotka
ex DPMB
1134 TMB (1976 - 2017) Líš
poté DPMB
  28070 KPS Brno 4MT3 1951  1978    1974: služební vůz 4056 (odtahy vadných tramvají - Kr. Pole), 1976: TMB, na náhradní díly, 1978: zrušen 
» detail
ex DPMB
TMB (1976 - 1978) Líš
  KPS Brno vv4 1950      1974: TMB, 1985-86: renovace na historický vůz ev.č. 301 
» detail fotka
majitel DPMB
301 TMB (od 1974) Líš
  KPS Brno vv4 1950  1978    1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
» detail
majitel DPMB
TMB (1974 - 1978) Líš
  KPS Brno vv4 1950      1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci 
» detail fotka
majitel DPMB
SV1-1313 TMB (1974 - 1990) Líš
poté DPMB
  KPS Brno vv4 1951    1974: použit jako nářaďový vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni 
» detail fotka
majitel DPMB
SV2-1321 TMB (1974 - 1990) Líš
  KPS Brno vv4 1951    1974: použit jako nářaďový vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, později sešrotován 
» detail
majitel DPMB
SV3-1322 TMB (1974 - 1990) Líš
  KPS Brno vv4 1951    1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
» detail
majitel DPMB
1324 TMB (1974 - 19xx) Líš
  KPS Brno vv4 1951    1974: převoz do TMB jako zdroj náhradních dílů, později sešrotován 
» detail
majitel DPMB
1325 TMB (1974 - 19xx) Líš
  151140 Tatra T2 » T2 služební 1961      12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací 
» detail fotka
ex DPMB
1473 TMB (od 1988) Líš
  156220 ČKD Tatra T3 1966      1997: TMB, vůz ve stavu před renovací 
» detail fotka
majitel DPMB
TMB (od 1997) Líš
  153269 ČKD Tatra T3 » T3 služební 1964      1977: SV 4101 cvičná tramvaj, 198?: odstaven, 1993-1994: chátrající vůz opraven a zprovozněn, 2007: odstaven, 7/2008: předán do TMB 
nátěr: žlutá *
» detail fotka
majitel DPMB
4101 TMB (od 7/2008) Líš
  166556 ČKD Tatra K2 » K2MM 1977      1989: K2MM, 4/2004: odstaven, 2005: historický vůz TMB (21.7.2005 převezen na trajleru do Líšně) 
» detail fotka
majitel DPMB
1095 TMB (od 2005) Líš
  145347 Tatra T400/IIIA 1953      1972-1973: renovace v DP Ostrava 
nátěr: červeno-krémový s klínem
» detail fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
19 TMB (od 1974) Řeč*
  Karosa - ČKD Tatra T401 1958      prototyp 1959-1960: zkušební provoz v DP Praha, 1962: předán p. Vladimíru Popelářovi (hlavní konstruktér n.p. Tatra), později předán Technickému muzeu Tatra Kopřivnice, 1972: předán TMB, 1975-1985: renovace v DP Ostrava, 1985: převezen do Líšně, z důvodu atypičnosti řady dílů a nedostatku financí nebyla renovace dosud dokončena 
» detail fotka
majitel DP Praha
majitel Technické muzeum Tatra Kopřivnice
461 TMB (od 1972) Řeč*
  1001 Škoda 3Tr1 1941      prodán Stavebnímu bytovému družstvu Plzeň-Letná, 1972: předán TMB, 1989: zahájena renovace, později byla renovace přerušena, vůz je v současné době odstrojen 
nátěr: červeno-krémová *
» detail fotka
ex PMDP
ex SBP Plzeň-Letná
101 TMB (od 1972) Líš
  56 Škoda 6Tr2 1949      z Plzně předán do TMB Brno, 1972-73: renovován do tzv. názorného řezu jako statický exponát (některé díly karoserie byly sejmuty nebo nahrazeny plexisklem), 1998-2003: renovace do provozního stavu ve vozovně Komín 
nátěr: tyrkysovo-krémová s oranžovým pruhem *
» detail fotka
majitel PMDP
135 TMB (od 1971) Řeč*
  Škoda 7Tr4 1954      1972: exponát Technického muzea Brno, 1972-73: renovace 
» detail fotka
ex DPMB
31 TMB (od 1974) Řeč*
  278/334 Škoda 8Tr5 1958      1975-76: renovace v DP Bratislava 
» detail fotka
ex DP Bratislava
141 TMB (od 1976) Řeč*
  4247 Škoda 9Tr17 1971      1986: exponát Technického muzea Brno 
» detail fotka
ex DPMB
3076 TMB (od 1986) Řeč*
  7869 Škoda 9TrHT28 1981  1995    po vyřazení odtažen do areálu Technického muzea jako poutač, 1997: sešrotován 
» detail fotka
majitel DPMB
TMB (199x - 1997)
  5008 Škoda T11/0 1967      vůz nulté výrobní série typu Škoda T11, 1968: zkušební provoz v Kyjevě (Ukrajina), na meziměstské trati Simferopol - Jalta (Ukrajina) a v Brně, ještě v roce 1968 vrácen výrobci, 1970: předán DP Plzeň (e.č. 248), 1980: vyřazen, rekonstrukce v DP Ostrava, předán TMB 
nátěr: prototypový nátěr, černo-červeno-béžová
» detail fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen DP Kyjev
zapůjčen Krymtrolejbus
zapůjčen DPMB
ex PMDP
248 TMB (od 1980) Řeč*
  8478 Škoda 14Tr01 1983      6/2000-10/2001: renovace do stavu po roce 1986, 11/2001: exponát Technického muzea Brno 
» detail fotka
ex DPMB
3173 TMB (od ?) Řeč
  9960 Škoda 17Tr 1988      původně funkční vzorek trolejbusu 17Tr, 1988-199x: zkušební vůz výrobce, 1999: odkoupen do DPO, 2000: celková oprava v DPO, dosazena el. výzbroj typu 14Tr, 2007: odstaven a prodán do TMB 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
» detail fotka
majitel Škoda Ostrov
ex DP Ostrava
3903 TMB (od 11.6.2007) Řeč
  10668 Škoda 200Tr Sanos 1982      prototyp kloubového trolejbus Škoda 200Tr Sanos, 1982: vystaven na MSV, dodán do Zlína (tehdy Gottwaldova), zahájen zkušební provoz, 1983: nasazení do pravidelného provozu, 1994: prodán do TMB 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
ex DSZO
301 TMB (od 1994) Řeč*
  11747 Škoda 22TrG 1993      1. prototyp trolejbusu 22Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR), 1994-95: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov-Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven, 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen občanským sdružením Za záchranu historických trolejbusů a autobusů, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích, 2010?: odkoupen TMB, 2012: Rozebrán na ND, Zachován pouze skelet zadního článku 
nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
» detail fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen DP Ústí nad Labem
ex ZHTA Jihlava
TMB (od 2010?) Řeč
  174 Sodomka RPA 1942  2008    po vyřazení sloužil do konce 60. let jako šatna, 1990: objeven na hřišti v Ivanovicích a předán TMB, 1999: přepraven do KOS Krnov, z důvodu rozsáhlého poškození a nedostatku financí však oprava nebyla zahájena, 2008: vyřazen ze sbírek 
» detail
ex DPMB
103 TMB (1990 - 2008) Líš
  378 Letňanské strojírny B40 1959      1989: získan darem od ČSAD Telnice, kde sloužil jako pojízdný sklad náhradních dílů, 1994: zahájení renovace ve vozovně Slatina, 1995-2000: renovace v dílnách Grmelova 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
V 4481 48 TMB (od 2000) Řeč*
  5364 Karosa D4 1950      dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu 
nátěr: zelená s rezavou střechou *
» detail fotka
ex PMDP
TMB (od 10/1990) Řeč*
  65515 Praga NDO 1948  1980    zájezdový autokar, 1964: prodán JZD Kobylnice, 1972: odkoupen do TMB, 1980: zrušen z důvodu problematické možnosti oprav a celkově špatného stavu 
» detail
ex DPMB
72 TMB (1972 - 1980) Líš
  70219 Praga RND 1949      1988: odkoupen od soukromé osoby, 1989: nový nátěr, v 90. letech byla v dílnách Grmelova provedena GO motoru 
» detail fotka
V 4462 53 TMB (od 20.2.1988) Řeč*
  381448 Sodomka Škoda 706 RO 1947      3.12.1974: převezen do Líšně, avšak nezařazen do sbírek, 1984: po neúspěšném zajištění renovace v externí firmě byla oprava zahájena svépomocí v Líšni, 1985: zařazen do sbírek, 1988: dokončení opravy, 1992: oprava motoru v dílnách Grmelova, 2007: GO motoru v Medlánkách 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
ex DP Jihlava
JI 02-47
V 4482
22 TMB (od 1985) Řeč*
  Škoda 706 RTO MTZ 1967  1979    1978: předán TMB, odeslán na opravu do ČSAO Gottwaldov, 1979: po odstrojení shledán neopravitelným a zrušen (náhradou byl předán vůz 2202) 
» detail
ex DPMB
2187 TMB (1978 - 1979) Líš
  Škoda 706 RTO MTZ 1967      1979: předán TMB, GO v ČSAO Gottwaldov, 1995: oprava nátěru v dílnách Grmelova 
» detail fotka
ex DPMB
B 14-57
V 4479
202 TMB (od 1979) Řeč*
  500-365-110 (6474) Karosa-Tatra 500HB 1956      1999: získán jako vrak od soukromé osoby výměnou za Tatru 111, 2001: zahájení renovace ve vozovně Slatina (podvozek) a DP Zlín (karoserie), 2004: pokračování renovace ve firmě Olpas Moravia, 2014: po dokončení opravy v provozu 
» detail fotka
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
B 8546
02V 0702
TMB (od 2014) Řeč*
  23354 Karosa ŠM11.1630MOC 1980      1986: předán TMB, 1988: GO v dílnách Grmelova 
nátěr: klasické schéma ŠM, červeno-krémová
» detail fotka
ex DPMB
V 4624 2834 TMB (od 1986) Řeč*
  1658 Karosa ŠL11.1305 1971      2004: odkoupen od soukromého majitele, 2004-2009: renovace 
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová
» detail fotka
ex JZD Klíčany
ex ?
02V 0517 TMB (od 2009) Řeč*
  22567 Karosa B732.20 1988      1999: předán do TMB (dlouhodobý pronájem), 3/2010: odkoupen TMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
» detail fotka
ex DPMB
BSB 51-56 7216 TMB (od 1999) Řeč*
  1 VIN Karosa B732.1670 1993      prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
» detail fotka
ex KAROSA
zapůjčen DP Ústí nad Labem
zapůjčen DP Praha
BSC 82-13 TMB (od 8/1995) Řeč*
zapůjčen Letiště Brno
  Karosa B832 1989  2004    prototyp "B3U" autobusu B832, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
» detail
ex KAROSA
TMB (9/1995 - 7/1997) Líš
poté DP Ostrava
  309-831.00.02-88 Karosa B831 1989      funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; aktuálně je vůz odstaven, protože není homologován a pro veteránské RZ je příliš nový (nedosáhl věku 30 let) 
» detail fotka
ex KAROSA
TMB (od 9/1995) Řeč*
  Ikarus 630     vůz je v nálezovém stavu, čeká na renovaci 
» detail fotka
TMB (od ?) Líš
  979 Ikarus 280.08 1989      1995: po nehodě GO v DP Praha (jako poslední GO tohoto typu v Brně), 2001: předán TMB, 2005: částečná renovace, vůz je v posledním provozním stavu 
» detail fotka
ex DPMB
B 14-05
B 8208
2090 TMB (od 1.11.2001) Řeč*
  20001 Škoda 21Ab 1995      prototyp, 1995-2000: předváděcí vůz; ?: dosazeny BUSE panely 
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (MHD) *
» detail fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen DPMB
ex DP Karlovy Vary
2B2 3396 362 TMB (od 25.6.2006) Řeč
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 1895  1977    původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1929: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako sklad, 1942-43: přestavba na pracovní vůz (nová skříň), 1975: po vyřazení předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
» detail fotka
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
150 TMB (1975 - 1977) Líš
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 1895  1978    původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1975: jako vyřazený předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
» detail
majitel Dopravné závody hl. m. Bratislavy
151 TMB (1975 - 1978) Líš
  69100 Simmering Graz - Pauker vv 1943      1980-1986: renovace provedena brigádnicky v areálu TMB Líšeň 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
101 TMB (od 1974) Líš
  25638 Vagónka Studénka vv 1930      v 60. letech upraven na pracovní vůz pro práci s odmetačem sněhu, 197x: předán TMB, na voze provedena částečná renovace 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
203 TMB (od 197x) Líš
  Vagónka Studénka vv 1930  19xx    vůz sloužil jako zdroj náhradních dílů pro renovaci vozu č. 203 téhož typu, poté zrušen 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
205 TMB (197x - 19xx) Líš
  BEÚS / Siemens BEÚS 1935 1937      1972: po vyřazení z osobní dopravy používán v soupravě se sněhovým pluhem, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2002-2005: renovace v DP Bratislava 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
18 TMB (1974 - 2002) Líš
poté DP Bratislava
  BEÚS / Siemens BEÚS 1938 1938      po vyřazení z osobní dopravy používán jako pracovní vůz, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2006-2009: renovace v DP Bratislava 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
31 TMB (1974 - 2002) Líš
poté DP Bratislava
  DP Bratislava mv 1958      motorový vůz vlastní výroby (poslední vyrobená dvounápravová tramvaj v Československu), 1973: po vyřazení z osobní dopravy používán jako cvičný vůz, 1974: předán TMB, 1986: vrácen zpět do Bratislavy, 1989-1991: renovace v DP Bratislava 
» detail fotka
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
38 TMB (1974 - 1986) Líš
poté DP Bratislava
  Tatra Česká Lípa 6MT 1953  1980    1974: předán TMB, 1980: pro špatný stav vyřazen ze sbírek a sešrotován 
» detail
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
71 TMB (1974 - 1980) Líš
  18367 MWG ke.mv.a1 1913      motorový vůz košické elektrické dráhy, 1944: odvlečen ustupujícími německými vojsky do Magdeburgu, 1951: z Německa předán do Maďarska, později opraven v Budapešti a předán do Miskolce, 1977: převezen do Košic, 1983: převezen do Brna, 2004: vrácen do Košic, vůz je dosud v nerenovovaném stavu 
» detail fotka
ex DP Košice
ex Magdeburger Verkehrsbetriebe
ex DP Miskolc
ex DP Košice
1 TMB (1983 - 2004) Líš
poté DP Košice
  Tatra Česká Lípa 6MT 1953      2001-2011: rekonstrukce na historický vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka
ex DP Jablonec nad Nisou
ex DP Liberec
117 TMB (od 1979) Líš
pronajat Boveraclub
pronajat DP Liberec
  124012 Ringhoffer jb.vv.c 1932      2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století 
nátěr: zeleno-krémová *
» detail fotka
ex DP Jablonec nad Nisou
ex DP Liberec
44 TMB (od 1979) Líš
pronajat Boveraclub
pronajat DP Liberec
  3237 Škoda 16E1 1954      elektrická dvounápravová lokomotiva pro dopravu nákladních vlaků po tramvajové síti, 1972: po vyřazení z provozu provedena renovace v DP Ostrava 
» detail
majitel Dopravní podnik města Ostravy
107 TMB (od 1972) Líš
  Machold a Navrátil / SMMD nmv 1929      nákladní motorový vůz, bez renovace v posledním provozním stavu po vyřazení 
» detail fotka
majitel DP Ostrava
103 TMB (od 1989) Líš
  KPS Brno vv 1942      od 1986: historický vůz, ve stavu po vyřazení 
» detail
ex DP Ostrava
184 TMB (od 1986) Líš
  28927 KPS Brno MV 1951      vůz ve stavu po vyřazení 
» detail fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
56 TMB (od 1986) Líš
  Machold a Navrátil / SMMD VV 1928      po vyřazení provedena renovace v DP Ostrava 
» detail
majitel Dopravní podniky města Ostravy
177 TMB (od 1984) Líš
  SMMD MV 1923      v posledním provozním stavu 
» detail fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
26 TMB (od 1973) Líš
  Vagónka Kopřivnice MV 1927      1970: rekonstrukce na služební vůz pro provoz s odmetačem sněhu, 1997: odstaven z provozu, 2000: zařazen do sbírek TMB, vůz je v posledním provozním stavu 
» detail
ex DP Ostrava
8033 TMB (od 2001) Líš
  26067 Vagónka Kopřivnice VV 1914      1965: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako lakovna ve vozovně Křivá, 198x: renovace v ŽOS Krnov 
nátěr: tmavě zelená s hnědými doplňky
» detail fotka
majitel Dopravní podniky města Ostravy
65 TMB (od 1971) Líš
  22282 Tatra Česká Lípa mv 1954      čtyřnápravový motorový vůz pro úzkorozchodné tratě DP Ostrava, 1978: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB 
» detail fotka
majitel DP Ostrava
31 TMB (od 1978) Líš
  ? SZD.svv.p 1948      sněhový pluh na dvounápravovém podvozku pro Slezské zemské dráhy, 2002: vrácen do DP Ostrava 
» detail
ex Slezské zemské dráhy
502 TMB (? - 2002) Líš
poté DP Ostrava
  1551 Vítkovické železárny VV 1953      vlečný vůz původně pro Vítkovickou závodní dráhu, po vyrobení převzat přímo DP Ostrava, 1976: předán TMB, 1988: vrácen zpět do DP Ostrava, kde je zařazen v parku historických vozidel 
nátěr: Červeno-bílá
» detail fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
269 TMB (1976 - 1988) Líš
poté DP Ostrava
  1100 Vítkovické železárny VV » VV 1931      vlečný vůz Vítkovické závodní dráhy, 1934: úprava pro elektrický provoz, 1953: převzat DP Ostrava, 1974: předán TMB 
nátěr: červeno-bílá {3+104}
» detail fotka
ex Vítkovická závodní dráha
ex Dopravní podnik města Ostravy
104 TMB (od 1974) Líš
  23848 Vagónka Kopřivnice mv S-A 1912      čtyřnápravový motorový vůz pro Slezské zemské dráhy, 1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území, 1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy, 1949: začleněn do DP Ostrava, 1967: vyřazen z osobní dopravy a přestavěn na služební vůz, 1973: odstaven z provozu a převezen do vozovny Poruba, 1979: renovace ve vozovně Poruba (DP Ostrava), následně převezen do TMB 
» detail
ex Teschnerer Kreisbahn
ex Zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
5 TMB (od 1979) Líš
  23868 Vagónka Kopřivnice vv s-a 1913      dvounápravový vlečný vůz pro Slezské zemské dráhy, 1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území, 1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy, 1949: začleněn do DP Ostrava, 1956: předán na lesní železnici do Vígľaše (SK), 1977: převzat TMB a převezen do vozovny Poruba, 1987: renovace v ŽOS Krnov, poté převezen do TMB 
» detail fotka
ex Teschnerer Kreisbahn
ex Zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex Lesná železnica Vígľaš
112 TMB (od 1.6.1987) Líš
  Graz SZD.svv.tv 1912      dvounápravový montážní vůz trolejového vedení pro Slezské zemské dráhy, 1949: převzat DP Ostrava, 1973: převezen do TMB, čeká na renovaci 
» detail
ex Slezské zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
452 TMB (od 1973) Líš
  Graz K-L 1908      elektrická lokomotiva pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1949: převzata DP Ostrava, v provozu do roku 1969, 1972: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB 
» detail fotka
majitel Místní dráha Ostrava - Karviná
majitel Dopravní podnik města Ostravy
1 TMB (od 1976) Líš
  40687 Vagónka Kopřivnice mv K-C 1920      elektrický motorový vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1973: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB 
» detail fotka
ex Místní dráha Ostrava - Karviná
ex DP Ostrava
7 TMB (od 1976) Líš
  46665 Vagónka Studénka vv k-c 1948      čtyřnápravový vlečný vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1975: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB 
» detail fotka
majitel Místní dráha Ostrava - Karviná
majitel DP Ostrava
117 TMB (od 1975) Líš
  148056 Tatra T1 1955      1987-1991: renovace v DP Praha 
nátěr: červeno-krémová
» detail fotka
majitel DP Praha
5064 TMB (od 1978) Líš
  125358 Ringhoffer vv 1933      1971-72: renovace v DP Praha 
» detail fotka
ex DP Praha
1404 TMB (od 1972) Líš
předchozí 1 2 následující celkem 142

Vypsáno celkem 100 vozů, z toho: historický/muzejní: 64, sešrotován: 16, prodán/předán jinému dopravci: 10, odstaven (dlouhodobě/definitivně): 4, v dílnách/v opravě: 2, vyřazen (existuje vrak): 1, dočasně odstaven: 1, zapůjčen jinému dopravci: 2.

Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 75,8 let. (Jeden vůz nebyl zohledněn, protože jeho rok výroby není znám.)

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Líšeň: 74 vozů
  • Vozovna Medlánky: 1 vůz
  • Depozitář Řečkovice: 24 vozů
Poslední aktualizace vozů: 8. 4. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání