PMDP: tramvaje Brožík/Zeman
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
1 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
4 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
6 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
8 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
10 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
11 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
12 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
13 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
14 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
15 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
16 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
17 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
19 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | 6/2024 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
20 | PMDP (1899 - 31.12.1955) | Kar* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1952: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
21 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
22 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
23 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1937: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
24 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
25 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
30 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
31 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
32 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | 2013 |
upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
33 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1960) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
34 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
35 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1.9.1957) | Slo* | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
36 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
37 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Vypsáno celkem 33 vozů,
z toho:
- sešrotován: 26 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slovany: 31 vozů
- Vozovna Karlov: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
12. 6. 2024.