DP Liberec: vozy RT6
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
ČKD Dopravní systémy zapůjčen DPMB zapůjčen DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Poznań zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Kraków |
|||||||||
84 | DP Liberec (pronajat: 11/1998 - 11/1999) | 1435 | |||||||
180151 | ČKD DS RT6S | 1996 |
prototyp,
9/1996: vystaven na MSV Brno,
1997-1998: zkušební provoz v Praze,
10/1998: prodán DP Liberec,
• 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven,
• od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava),
• 2004: trvale odstaven,
12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o.,
• 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích
• 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
85 | DP Liberec (12/1998 - 12/2013) | 1435 | |||||||
poté
EFA EDGE FOR ALL |
Vypsány celkem 2 vozy,
oba ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Všechny vozy jsou z provozovny Mrštíkova - 1435 mm.
Poslední aktualizace vozů:
8. 12. 2023.