DPMB: tramvaje

vozy z vozovny: vozovna Medlánky, řazeno dle trakce a prvního ev. č.

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 161
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  KPS Brno mv6.3 1943    1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
fotka
majitel DPMB
majitel Technické muzeum v Brně
107III DPMB (od 1989) M
  28063 KPS Brno 4MT2 1950    1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
fotka
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
134II DPMB (od 2019) M
  149522 Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 1959    3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
435
1435
4121
1435
DPMB (od 29.7.1959) M*
  157197 ČKD Tatra T3 1967    1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
fotka
525
1525
DPMB (od 17.12.1967) M*
  157205 ČKD Tatra T3 » T3M 1967  14.2.2012   1978: T3M, 1999: GO v DP Ostrava - BS120, ESP, statický měnič, POD, topení v bočnicích, 2005: VP 
{sólo, A+1534*}
fotka
533
1533
DPMB (17.12.1967 - 12.1.2012) M*
  157206 ČKD Tatra T3 » T3M 1967  16.2.2012   1979: T3M, 1999: GO v DP Ostrava - BS120, ESP, statický měnič, POD, topení v bočnicích, 2005: VP 
{1533+B*}
fotka
534
1534
DPMB (17.12.1967 - 7.12.2011) M*
  157267 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  11/2014   1979: T3M, 1997: POD, 2002: GO - BS120, IGE, statický měnič, topnice MEP Postřelmov, 2007: VP 
{sólo*}
fotka
541
1541
DPMB (26.1.1968 - 2014) M*
  157268 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  8.4.2010   1979: T3M, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov 
nátěr: unifik {A+1572*}
fotka
542
1542
DPMB (26.1.1968 - 31.12.2009) M*
  157270 ČKD Tatra T3 » T3M 1968    1979: T3M, 25.2.2002: srážka s autobusem v Obřanech - řidič tramvaje nepřežil, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov, 2008: VP, 2/2016: služební vůz ve vozovně Pisárky, 2018: GO (služební vůz k odtahům vadných vozů z trati a k ošetřování trolejí nemrznoucí směsí v zimním období), mazací pantograf Stemmann Technik NIS 103.200, zaslepeny prostřední dveře, IGE, ALTRO, STM, rozšířený panel pro zpětnou jízdu, 2019: doplněno zařízení pro měření trolejí, prosklená kaplička na střeše s kamerami pro sledování polohy troleje a mazacího pantografu 
nátěr: oranžová s červenými a bílými pruhy na čelech * {sólo*}
fotka
544
1544
DPMB (od 1.2.1968) M*
  157271 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  16.11.2015   1979: T3M, 2001: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, plastové dveře SKD s lepenými skly, topení v bočnicích, 2005: VP, 2011: posunovací vůz ÚD 
{sólo*}
fotka
545
1545
4117
DPMB (1.2.1968 - 2015) M*
  158252 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  9/2016   1980: T3M, 2002: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, 2006: VP 
{A+1582*}
fotka
555
1555
DPMB (18.10.1968 - 2016) M*
  158254 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  10.3.2016   1979: T3M, 2006: GO - BS120, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, ALTRO 
{1544+B*}
fotka
557
1557
DPMB (25.10.1968 - 2016) M*
  158265 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  3.3.2011   1981: T3M, 2004: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov, 2006: statický měnič 
{A+1566*}
fotka
568
1568
DPMB (1.11.1968 - 5.1.2011) M*
  158269 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  2.3.2011   1981: T3M, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov 
{1544+B*}
fotka
572
1572
DPMB (1.11.1968 - 16.12.2010) M*
  158272 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  16.2.2016   1980: T3M, 2003: GO - BS120, POD, hliníkové dveře Pars Komponenty, topnice MEP Postřelmov, 2007: VP 
{A+1580*}
fotka
575
1575
DPMB (15.11.1968 - 2016) M*
  158275 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  5/2010   1980: T3M, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov 
{1579+B*}
fotka
578
1578
DPMB (8.11.1968 - 9.12.2009) M*
  158276 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  27.2.2012   1980: T3M, 2003: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov, 1/2010: posunovací vůz TÚ ÚD, 27.2.2012: sešrotován 
{A+1578*}
fotka
579
1579
DPMB (8.11.1968 - 9.12.2009) M*
  158277 ČKD Tatra T3 » T3M 1968  17.2.2016   1980: T3M, 2002: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov, 2008: VP 
{1575+B*}
fotka
580
1580
DPMB (15.11.1968 - 2016) M*
  172190 ČKD Tatra K2YU » K2MM » K2 1983    1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
1123II DPMB (od 1983) M*
  180056 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO (1. T6A5) - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1202*}
fotka
1201 DPMB (od 28.2.1996) M
  180057 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik {1201+B*}
fotka
1202 DPMB (od 28.2.1996) M
  180058 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1204*}
fotka
1203 DPMB (od 28.2.1996) M
  180059 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1203+B*}
fotka
1204 DPMB (od 28.2.1996) M
  180060 ČKD DS T6A5 1995    2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1206*}
fotka
1205 DPMB (od 28.2.1996) M
  180061 ČKD DS T6A5 1995    2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2020: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1205+B*}
fotka
1206 DPMB (od 28.2.1996) M
  180062 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1208*}
fotka
1207 DPMB (od 21.3.1996) M
  180063 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1207+B*}
fotka
1208 DPMB (od 21.3.1996) M
  180064 ČKD DS T6A5 1995    2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1210*}
fotka
1209 DPMB (od 28.3.1996) M
  180065 ČKD DS T6A5 1995    2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1209+B*}
fotka
1210 DPMB (od 21.3.1996) M
  180066 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1212*}
fotka
1211 DPMB (od 21.3.1996) M
  180067 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1211+B*}
fotka
1212 DPMB (od 21.3.1996) M
  180068 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1214*}
fotka
1213 DPMB (od 21.3.1996) M
  180069 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1213+B*}
fotka
1214 DPMB (od 21.3.1996) M
  180070 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1216*}
fotka
1215 DPMB (od 21.3.1996) M
  180071 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém 
nátěr: unifik {1215+B*}
fotka
1216 DPMB (od 21.3.1996) M
  180072 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1218*}
fotka
1217 DPMB (od 28.3.1996) M
  180073 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1217+B*}
fotka
1218 DPMB (od 28.3.1996) M
  180074 ČKD DS T6A5 1995    2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1220}
fotka
1219 DPMB (od 28.3.1996) M
  180075 ČKD DS T6A5 1995    2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1219+B}
fotka
1220 DPMB (od 28.3.1996) M
  003/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    reko KOS Krnov, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {1569+B*}
fotka
1531II DPMB (od 4/2003) M
  001/2001 Pragoimex T3R.EV 2002    První tramvaj typu T3R.EV, první vůz se skříní VarCB3, nátěr v kombinaci barev bílá+červená+šedá, původní vůz zrušen, 2004: při úpravách v KOS Krnov změněn interiér dle ostatních T3R.EV, 2009: VP, 2020 - VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik * {1562+B*}
fotka
1560II DPMB (od 1.7.2002) M
  002/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    reko KOS Krnov, 2009: VP, 2019 - VP: klimatizace kabiny Dometic, výměna laminátových plent s malými výřezy za běžné s velkými výřezy u podvozků, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {A+1560*}
fotka
1562II DPMB (od 4/2003) M
  004/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    2010: VP, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {A+1531*}
fotka
1569II DPMB (od 8/2003) M
  158826 ČKD Tatra T3 » T3M 1970  9/2016   1980: T3M, 2003: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, 2007: VP, 31.5.2012: nehoda s 1732 před smyčkou Ečerova, silně poškozené zadní čelo 
{1555+B*}
fotka
1582 DPMB (4.2.1970 - 2016) M*
  158828 ČKD Tatra T3 » T3M 1970  9.3.2016   1980: T3M, 2002: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2006: VP 
{sólo*}
fotka
1584 DPMB (12.2.1970 - 2016) M*
  158830 ČKD Tatra T3 » T3M 1970  17.9.2014   1980: T3M, 2002: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, 2007: VP 
{sólo*}
fotka
1586 DPMB (4.2.1970 - 2014) M*
  158831 ČKD Tatra T3 » T3M » T3P 1970    1980: T3M, 2002: T3P, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2008: VP, 2015: VP, 2023: úprava na služební posunovací vůz ÚD 
nátěr: oranžová s červenými a bílými pruhy na čelech * {1543+B*}
fotka
1587 DPMB (4.2.1970 - 6/2022) M*
  160487 ČKD Tatra T3 1972  11/2013   1997: GO - POD, 2006: VP 
{sólo*}
fotka
1590 DPMB (25.2.1972 - 11/2013) M*
  160489 ČKD Tatra T3 » T3M 1972  16.9.2014   1981: T3M, 2002: GO - BS120, IGE, statický měnič, POD, topnice MEP Postřelmov, 2007: VP 
{1584+B*}
fotka
1592 DPMB (25.2.1972 - 2014) M*
  160498 ČKD Tatra T3 » T3M 1972  11/2013   1981: T3M, 2002: GO - BS120, POD, topnice MEP Postřelmov, 2006: VP - statický měnič 
{1530+B*}
fotka
1601 DPMB (10.2.1972 - 11/2013) M*
  175101 ČKD Tatra T3SUCS » T3R 1985    1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma 
nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*}
fotka
1615 DPMB (od 6.2.1986) M*
  176892 ČKD Tatra T3SUCS » T3P 1987    2004: T3P, Trav-l-Cool, hliníkové dveře Pars Komponenty, 2009: VP, 2015: VP, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880, 2022: služební vůz - posunovací tramvaj v ÚD 
nátěr: unifik * {A+1623}
fotka
1622 DPMB (od 1.3.1988) M*
  175235 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
1701 DPMB (od 1.9.1986) M
  175234 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1702 DPMB (od 1.10.1986) M
  178295 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
1703 DPMB (od 13.1.1990) M
  178296 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla 
nátěr: bílá *
fotka
1704 DPMB (od 13.2.1990) M
  178297 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1705 DPMB (od 19.1.1990) M
  178299 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1995: VP - polopantograf Lekov ESGe (B článek), 2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2006: GO - KT8D5R.N2, polopantograf nahrazen standardním, 2010: VP, 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 8/2015: klimatizace kabin řidiče WAECO CA RT880 
nátěr: unifik *
fotka
1707 DPMB (23.1.1990 - 17.5.2022) M
  178300 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1708 DPMB (od 13.1.1990) M
  178301 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1709 DPMB (od 12.1.1990) M
  178302 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1710 DPMB (od 24.1.1990) M
  178303 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: Direct, zelená *
fotka
1711 DPMB (od 13.1.1990) M
  178305 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2002: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1713 DPMB (od 10.2.1990) M
  178336 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
fotka
1714 DPMB (od 19.4.1990) M
  178337 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1715 DPMB (od 26.3.1990) M
  178338 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
fotka
1716 DPMB (od 26.3.1990) M
  178341 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1719 DPMB (od 12.4.1990) M
  178342 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1720 DPMB (od 19.4.1990) M
  178344 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1722 DPMB (od 16.5.1990) M
  178345 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1998: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1723 DPMB (21.5.1990 - 8.12.2023) M
  179612 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1724 DPMB (od 24.8.1993) M
  179613 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
1725 DPMB (od 24.8.1993) M
  179614 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1726 DPMB (od 1.9.1993) M
  179615 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1727 DPMB (od 1.9.1993) M
  179616 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1728 DPMB (od 24.8.1993) M
  180358 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1729 DPMB (od 20.5.1999) M
  180359 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1730 DPMB (od 18.6.1999) M
  180360 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
1731 DPMB (od 23.7.1999) M
  180361 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1732 DPMB (od 18.6.1999) M
  180362 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik
fotka
1733 DPMB (od 21.7.1999) M
  180363 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
1734 DPMB (od 14.1.2000) M
  180364 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1735 DPMB (od 25.3.2000) M
  178352 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1736 DPMB (od 22.8.2002) M
  178353 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1737 DPMB (od 17.2.2003) M
  178243 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1738 DPMB (od 9/2003) M
  162197 Pars Nova K3R-N 1974    2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 8/2019: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1751 DPMB (od 2004) M
  166546 Pars Nova K3R-N 1977    2004: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1115, skládací spřáhla Alfa Union, 2009: započetí VP, přerušena z důvodu křivého čepu 2. kloubového spojení, 2012: oprava mezimostu, dokončení VP, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1752 DPMB (od 2005) M
  164402 Pars Nova K3R-N 2006    kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1068, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 19.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 4/2019: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1753 DPMB (od 2006) M
  164405 Pars Nova K3R-N 2006    kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1071, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1754 DPMB (od 2006) M
  10892 Škoda 45T 2022     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1760
Hedvika
DPMB (od 11.12.2022) M
  10893 Škoda 45T 2022     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1761 DPMB (od 11.2.2023) M
  10984 Škoda 45T 2022     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1762 DPMB (od 19.5.2023) M
  10985 Škoda 45T 2022     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1763 DPMB (od 19.5.2023) M
  10986 Škoda 45T 2022     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1764 DPMB (od 9.6.2023) M
  011/2019 Pragoimex EVO 2 2020     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1822 DPMB (od 28.4.2020) M
  012/2019 Pragoimex EVO 2 2020    24.4.2020: první EVO 2 v provozu (kurz 00412) 
nátěr: Grafika dračí kůže, zelená *
fotka
1823 DPMB (od 24.4.2020) M
  016/2019 Pragoimex EVO 2 2020     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1824 DPMB (od 1.6.2020) M
  017/2019 Pragoimex EVO 2 2020     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1825 DPMB (od 13.8.2020) M
  018/2020 Pragoimex EVO 2 2020     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1826 DPMB (od 4.10.2020) M
  019/2020 Pragoimex EVO 2 2020     
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá
fotka
1827 DPMB (od 9.10.2020) M
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 161
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • provozní: 65 vozů
  • sešrotován: 19 vozů
  • historický/muzejní: 5 vozů
  • služební: 3 vozy
  • v dílnách/v opravě: 3 vozy
  • dočasně odstaven: 2 vozy
  • definitivně odstaven: 2 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (70) mají přibližný průměrný věk 26,2 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Medlánky.

Poslední aktualizace vozů: 18. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání