DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova: vozový park
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
M-35 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (? - ?) | Mos | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
1 | Brüxer Strassenbahn und Elektrizitäts (1901 - 1945) | 1000 | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
2 | Mostecké dopravní podniky (1901 - 1950) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1950 | 196x |
|
» detail | |||||
2II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
3 | Mostecké dopravní podniky (1901 - 1947) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1947 | 19xx |
|
» detail | |||||
3II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1947 - 1959) | 1000 | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
4 | Severočeské elektrárny (1901 - 1948) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1948 | 196x |
|
» detail | |||||
4II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1948 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
5 | Severočeské elektrárny (1901 - 1948) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1948 | 19xx |
|
» detail | |||||
5II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1948 - 1959) | 1000 | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
6 | Severočeské elektrárny (1901 - 1948) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1948 | 196x |
|
» detail | |||||
6II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1948 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
7 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1951) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1951 | 19xx |
|
» detail | |||||
7II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1951 - 1959) | 1000 | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
8 | Mostecké dopravní podniky (1901 - 1945) | 1000 | |||||||
Graz mo.mv.a2 | 1903 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
9 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1903 - 1948) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1948 | 196x |
|
» detail | |||||
9II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1948 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz mo.mv.a2 | 1903 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
10 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1903 - 1950) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1950 | 19xx |
|
» detail | |||||
10II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1959) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
11 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1917 - 1956) | 1000 | |||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 195x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
11II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1958) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
12 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1917 - 1956) | 1000 | |||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
12II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1959) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
13 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1917 - 1955) | 1000 | |||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
13II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1959) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
14 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1920 - 1956) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG, 1955-1959: služební vůz |
» detail | |||||
15 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1920 - 1959) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
16 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1920 - 1955) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.mv.b | 1917 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
17 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1920 - 1956) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.nmv.n » mo.nmv.l | 1917 | 196x |
1917-1920: nákladní motorový vůz, 1952-1962?: lokomotiva se středním stanovištěm |
» detail | |||||
18 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1917 - 1962?) | 1000 | |||||||
Ringhoffer mo.nmv.n » mo.smv.tv | 1917 | 196x |
1917-1920: nákladní motorový vůz, 1952-1962?: montážní vůz trolejového vedení |
» detail | |||||
19 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1917 - 1961) | 1000 | |||||||
Graz mo.svv.tv » mo.smv.tv | 1901 | 196x |
z výroby vlečný montážní vůz trolejového vedení, 1917: úprava na motorový |
» detail | |||||
? 20 |
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1961) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a | 1904 | 195x |
výzbroj AEG?, 1939-1953: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
21 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
? | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 31.3.2023) | Mos | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a | 1904 | 195x |
výzbroj AEG?, 1939-1944: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
22 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.nmv.l | 1932 | 19xx |
lokomotiva se středním stanovištěm |
» detail | |||||
23 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1932 - 1955) | 1000 | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz mh.mv.b | 1903 | 19xx |
|
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
24 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1939 - 1952) | 1000 | |||||||
Graz mh.mv.b | 1903 | 19xx |
od 1946: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
25 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1939 - 1952) | 1000 | |||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
26 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
Vagónka Studénka ji.mv.b | 1934 |
od 1956: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Západomoravské elektrárny ex DP města Opavy |
|||||||||
26II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1954 - 1962) | 1000 | |||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
27 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
28 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
29 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
Graz ul.mv.b3 | 1912 | 1950 |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
30 | Mostecké dopravní podniky (pronajat: 1942 - 1947) | 1000 | |||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
30 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1952) | ||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1955? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté, od 1952: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
31 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1955?) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
31II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
32 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 197x |
1968-1970: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
32II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
33 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
33II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
34 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
34II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem poté DP Liberec |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
35 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1963 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
35II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
36 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 197x |
1961-1962: služební vůz v Mostě, 1962-1963: provedena GO v Jablonci nad Nisou (zde nezařazen do provozu), 1968-1970: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
36II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1962) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
37 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
37II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1982 |
1973-1978: vůz mateřských škol nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
38 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
39 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c | 1913 | 195x |
výzbroj: AEG/Ganz, 1942: zapůjčen do Mostu (nevrácen) |
» detail | |||||
ex
TEKG |
|||||||||
40 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (pronajat: 1942 - 1952) | 1000 | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
40II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1952 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
1962: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
41II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1959 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
42II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1959 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
43III | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1959 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem poté DP Liberec |
|||||||||
148439 | Tatra T1 | 1956 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
201 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1970) | ? | |||||||
158895 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 1989 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 201/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
201II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1970 - 1989) | ? | |||||||
9204 | Škoda Astra 03T5 | 2001 |
2009: VP nátěr: černá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
201III | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 12/2001) | Mos | |||||||
148440 | Tatra T1 | 1956 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
202 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1968) | ? | |||||||
157291 | ČKD Tatra T3 | 1968 | 1989 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 202/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
202II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1968 - 1988) | ? | |||||||
9266 | Škoda Astra 03T5 | 2002 |
2010: VP nátěr: DP Mostu a Litvínova, žluto-červená * |
» detail | |||||
202III | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (12/2002 - 2020) | Mos | |||||||
148441 | Tatra T1 | 1956 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
203 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1970) | ? | |||||||
158896 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 2001 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 203/I nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
203II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1970 - 2001) | Lit | |||||||
148442 | Tatra T1 | 1956 | 1982 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
204 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1982) | ? | |||||||
172075 | ČKD Tatra T3SU » T3M.3 | 1982 |
1999: GO DP Most - typ T3M.3, 2013: VP DP Most nátěr: DP Mostu a Litvínova, žluto-červená * {sólo} |
» detail | |||||
204II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 1982) | M-L* | |||||||
148443 | Tatra T1 | 1956 | 1982 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
205 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1982) | ? | |||||||
172096 | ČKD Tatra T3SU » T3M.3 | 1982 |
1997: GO DP Most - typ T3M.3, 2011: VP DP Most nátěr: DP Mostu a Litvínova, žluto-červená * {A+240*} |
» detail | |||||
205II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 1982) | M-L* | |||||||
148444 | Tatra T1 | 1956 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
206 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1968) | ? | |||||||
157292 | ČKD Tatra T3 | 1968 | 2010 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 206/I, 1987-2010: služební vůz nátěr: žlutá s hnědým pruhem a šedou střechou * |
» detail | ||||
206II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1968 - 2010) | ? | |||||||
158897 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 200x |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 207/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
207II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1970 - 200x) | Mos | |||||||
148446 | Tatra T1 | 1956 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
208 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1970) | ? | |||||||
158898 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 208/I nátěr: červeno-krémová {251+B} |
» detail | ||||
208II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1970 - 2002) | Lit | |||||||
148447 | Tatra T1 | 1956 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
209 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1968) | ? | |||||||
157293 | ČKD Tatra T3 | 1968 | 2002 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 209/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
209II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1968 - 1991) | ? | |||||||
148448 | Tatra T1 | 1956 | 1982 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
210 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1982) | ? | |||||||
172078 | ČKD Tatra T3SU | 1982 | 2012 |
nátěr: CVR Deník Mostecka, bílá+modrý pruh * {sólo} |
» detail | ||||
210II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1982 - 2012) | Mos | |||||||
148449 | Tatra T1 | 1956 | 1982 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
211 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (4/1957 - 1982) | ? | |||||||
172081 | ČKD Tatra T3SU | 1982 |
nátěr: červeno-krémová * {A+266*} |
» detail | |||||
211II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1982 - 9/2013) | M-L* | |||||||
poté
Kyivpastrans |
|||||||||
149030 | Tatra T1 | 1957 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
212 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1957 - 1970) | ? | |||||||
159010 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 1988 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 212/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
212II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1970 - 1988) | ? | |||||||
149031 | Tatra T1 | 1957 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
213 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1957 - 1968) | ? | |||||||
157294 | ČKD Tatra T3 | 1968 | 1991 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 213/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
213II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1968 - 1991) | ? | |||||||
149032 | Tatra T1 | 1957 | 1982 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
214 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1957 - 1982) | ? | |||||||
172083 | ČKD Tatra T3SU | 1982 | 2012 |
|
» detail | ||||
214II | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (1982 - 2012) | Mos | |||||||
149033 | Tatra T1 | 1957 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
215 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1957 - 1970) | ? | |||||||
159011 | ČKD Tatra T3 | 1970 | 1991 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 215/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
215II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1970 - 1991) | ? | |||||||
157295 | ČKD Tatra T3 | 1968 | 1991 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev.č. 216/I nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
216II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1968 - 1988) | ? | |||||||
149035 | Tatra T1 | 1957 | 1976 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
217 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1957 - 1976) | ? | |||||||
164532 | ČKD Tatra T3 | 1976 | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu T1 ev. č. 217/I nátěr: bílá * |
» detail | ||||
217II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1976 - 1994) | ? | |||||||
poté
PMDP |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 72 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 22 vozů
- provozní: 3 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 42,8 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Most - rozchod 1000 mm: 59 vozů
- Neznámá provozovna: 24 vozů
- Most: 7 vozů
- Most-Litvínov: 3 vozy
- Litvínov: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
26. 11. 2024.