DP města České Budějovice: vozy 15 Tr

SPZ výr. č. typ vyr. šrot poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  11276 Škoda 15 Tr07/7 1990  2006: odstaven, plán na rekonstrukci do podoby historického vozidla DPmČB, 7/2014: zahájení úprav do původního stavu, 27.5.2017: dokončený historický trolejbus vystaven na DOD 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
01 DP města České Budějovice (od 1991)
  11277 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2007: odstaven, 2011: modernizace 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
02 DP města České Budějovice (od 1991)
  11278 Škoda 15 Tr07/7 1990  2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
03 DP města České Budějovice (1991 - 2/2004)
poté SZKT Szeged
  11279 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
04 DP města České Budějovice (1991 - 4/2004)
poté SZKT Szeged
  11280 Škoda 15 Tr07/7 1990  2010? 2006: odprodej SZKT Szeged, zahájena modernizace, projekt "NF-B-car", později od projektu upuštěno, další osud vozu zatím neznámý, pravděpodobně použity díly pro jiný vůz 
nátěr: bílá *
fotka
05 DP města České Budějovice (1991 - 12/2006)
poté SZKT Szeged
  11281 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2010: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
06 DP města České Budějovice (1991 - 11/2019)
poté Ternopilelektrotrans
  11282 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2006: odprodej SZKT Szeged, 2012: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
07 DP města České Budějovice (1991 - 9/2005)
poté SZKT Szeged
  11283 Škoda 15 Tr07/7 1990  8/2017  
nátěr: žlutá *
fotka
08 DP města České Budějovice (1991 - 12/2006)
poté Gradski Transport Varna
  11284 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  3/2020 2010: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
09 DP města České Budějovice (1990 - 2020)
  11285 Škoda 15 Tr07/7 1990  7/2017  
nátěr: bílá *
fotka
10III DP města České Budějovice (1991 - 12/2006)
poté Gradski Transport Varna
  11286 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  31.12.2001: nehoda u křižovatky Strakonická/Husova, odstaven, 2003: GO, poté odprodej SZKT Szeged 
nátěr: SZKT, bílo-zelená *
fotka
11II DP města České Budějovice (1991 - 1/2003)
poté SZKT Szeged
  11287 Škoda 15 Tr07/7 1990  zkušební vůz s akumulátorovým pohonem; 1993: navrácen výrobci - demontáž baterií a následně prodej do Teplic; 12/2011-2013: záložní vůz 
nátěr: světle žlutá *
fotka
12II DP města České Budějovice (1991 - 1993)
poté Škoda Ostrov
poté Statutární město Teplice
pronajat ARRIVA TEPLICE
  11288 Škoda 15 Tr07/7 1990  7/2017  
nátěr: bílá *
fotka
13II DP města České Budějovice (1991 - 12/2006)
poté Gradski Transport Varna
  11289 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
14III DP města České Budějovice (1991 - 5/2004)
poté SZKT Szeged
  11290 Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM 1990  2016 2003: GO, poté odprodej do SZKT Szeged 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
15II DP města České Budějovice (1991 - 7/2003)
poté SZKT Szeged
  11874 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2002: modernizace, 23.10.2012: odprodej do Ternopolu 
nátěr: bílá *
fotka
16II DP města České Budějovice (1991 - 2012)
poté Ternopilelektrotrans
  11876 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2004: modernizace, 16.12.2014: odprodej do Ternopolu 
nátěr: bílá *
fotka
17III DP města České Budějovice (1991 - 12/2014)
poté Ternopilelektrotrans
  11875 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2/2020 2008: modernizace 
nátěr: bílá * {Běžný provoz*}
fotka
18III DP města České Budějovice (1991 - 2020)
  11877 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2002: modernizace, 11.6.2013: odprodej 
nátěr: modrá *
fotka
19II DP města České Budějovice (1991 - 2013)
poté Ternopilelektrotrans
  11878 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2005: modernizace, 16.12.2014: odprodej do Ternopolu 
nátěr: bílá *
fotka
20II DP města České Budějovice (1991 - 12/2014)
poté Ternopilelektrotrans
  11879 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2006: modernizace, 12/2017: odprodej do Ternopolu 
nátěr: bílá * {Běžný provoz*}
fotka
21II DP města České Budějovice (1991 - 12/2017)
poté Ternopilelektrotrans
  11880 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2003: modernizace, 2011: po zařazení 25Tr 75-83 odstaven, 3/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v provozu, 7/2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven, 13.12.2012: odprodej do Lvova, plán na zachování ve Lvově jako muzejního 
nátěr: bílá *
fotka
22II DP města České Budějovice (1991 - 2012)
poté Lvivelektrotrans
  11881 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2003: modernizace, 11.6.2013: odprodej 
nátěr: CVR Dopravní podnik všemi směry, bílá s barevnou grafikou *
fotka
23II DP města České Budějovice (1991 - 2013)
poté Ternopilelektrotrans
  11882 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  10/2022 2004: modernizace, 2011: nevyužíván na provoz MHD, pouze pro svozy dětí ze škol, u kterých byl zjištěn vysoký azbest, 4/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v běžném provozu, 2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven, poté odprodej do Ternopilu 
nátěr: bílá *
fotka
24II DP města České Budějovice (1991 - 2012)
poté Ternopilelektrotrans
  11883 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2024 2004: modernizace, 2011: nevyužíván na provoz MHD, pouze pro svozy dětí ze škol, u kterých byl zjištěn vysoký azbest, 4/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v běžném provozu, 2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven 
nátěr: bílá *
fotka
25II DP města České Budějovice (1991 - 2013)
poté Lvivelektrotrans
  11884 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  1/2020 2008: modernizace 
nátěr: bílá * {Běžný provoz*}
fotka
26II DP města České Budějovice (1991 - 2020)
  11885 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2009: modernizace 
nátěr: Teherán, zeleno-bílo-žlutá *
fotka
27II DP města České Budějovice (od 1991)
  11886 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2006: modernizace, 12/2017: odprodej do Ternopolu 
nátěr: bílá *
fotka
28II DP města České Budějovice (1991 - 12/2017)
poté Ternopilelektrotrans
  11887 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2001: modernizace, 23.10.2012: odprodej do Ternopolu 
nátěr: modrá *
fotka
29II DP města České Budějovice (1992 - 2012)
poté Ternopilelektrotrans
  11888 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  9/2020 2009: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
30II DP města České Budějovice (1992 - 2020)
  11889 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  5/2020 2007: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
31II DP města České Budějovice (1992 - 2020)
  11890 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  3/2020 2008: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
32II DP města České Budějovice (1992 - 2020)
  11891 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2005: modernizace; 12.1.2017: odprodán do Termopilu 
nátěr: bílá *
fotka
33II DP města České Budějovice (1992 - 12.1.2017)
poté Ternopilelektrotrans
  11892 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2005: modernizace; 12.1.2017: odprodán do Termopilu 
nátěr: bílá *
fotka
34III DP města České Budějovice (1992 - 12.1.2017)
poté Ternopilelektrotrans
  11893 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2001: modernizace, 2010: odprodej SZKT Szeged, 2011: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
35II DP města České Budějovice (1992 - 2010)
poté SZKT Szeged
  11894 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  10/2020 2007: modernizace 
nátěr: bílá * {Běžný provoz*}
fotka
36III DP města České Budějovice (1992 - 2020)
  11895 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2002: modernizace, 2010: odprodej SZKT Szeged, 2010-2011: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
37II DP města České Budějovice (1992 - 2010)
poté SZKT Szeged
  11896 VIN Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM » 15 Tr08/6 1991  2001: modernizace; 2009: odprodej SZKT Szeged; 2010-2011: GO (SZKT) a odprodej do DP Ústí nad Labem ev.č. 572; 11/2021-4/2022: oprava vozu; od 5/2024: historický vůz 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
38II DP města České Budějovice (1992 - 2009)
poté DP města Ústí nad Labem
poté DP města Jihlavy
  11897 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2021 2009: modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
39II DP města České Budějovice (1992 - 9/2021)
  11898 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1991  2000: modernizace, 2009: odprodej SZKT Szeged, 2010-2011: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
40II DP města České Budějovice (1992 - 2009)
poté SZKT Szeged
  11899 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1992  2024 2004: modernizace; 2011-3/2012: nevyužíván na provoz MHD, pouze pro svozy dětí ze škol, u kterých byl zjištěn vysoký azbest, 4/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v linkovém provozu, 7/2012: po zprovoznění vozů 25Tr 84-88 definitivně odstaven 
nátěr: bílá *
fotka
41II DP města České Budějovice (1992 - 2013)
poté Lvivelektrotrans
  11900 Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM 1992  2000: modernizace, 2010: odprodej SZKT Szeged, 2011: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
42II DP města České Budějovice (1992 - 2010)
poté SZKT Szeged
  13061 Škoda 15 Tr13/7M 2002  1-11/2013: generální oprava/modernizace 
nátěr: červená *
fotka
48 DP města České Budějovice (od 2002)
  13062 Škoda 15 Tr13/7M 2002  1-11/2012: generální oprava/modernizace 
nátěr: červená *
fotka
49 DP města České Budějovice (od 2002)
  13063 Škoda 15 Tr13/7M 2002  6/2011-1/2012: generální oprava/modernizace 
nátěr: bílá *
fotka
50II DP města České Budějovice (od 2002)
  13064 Škoda 15 Tr13/7M 2002  5/2012-1/2013: generální oprava/modernizace 
nátěr: červená *
fotka
51II DP města České Budějovice (od 2002)
  13089 Škoda 15 Tr13/7M 2003  5/2015-3/2016: generální oprava/modernizace 
nátěr: DPMČB, červeno-bílá *
fotka
52II DP města České Budějovice (od 2003)
  13090 Škoda 15 Tr13/7M 2003  11/2015-?: mazací trolejbus 
nátěr: bílá *
fotka
53II DP města České Budějovice (2003 - 11/2016)
poté Ternopilelektrotrans
  13091 Škoda 15 Tr13/7M 2003  2/2014-1/2015: generální oprava/modernizace 
nátěr: červená *
fotka
54II DP města České Budějovice (od 2003)
  13092 Škoda 15 Tr13/7M 2003  3/2013-2/2014: generální oprava/modernizace 
nátěr: červená *
fotka
55 DP města České Budějovice (od 2003)
  13124 Škoda 15 Tr13/7M 2004   
nátěr: bílá *
fotka
56 DP města České Budějovice (8/2004 - 2018)
  13125 Škoda 15 Tr13/7M 2004  10-11/2015: mazací trolejbus; od 8/2019: zahájena oprava do muzejního stavu 
nátěr: bílá *
fotka
57 DP města České Budějovice (od 2004)
Vypsáno celkem 52 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 32 vozů
  • sešrotován: 8 vozů
  • provozní: 7 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • dočasně odstaven: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 24,1 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Horní.

Poslední aktualizace vozů: dnes.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání