Národní technické muzeum: parní lokomotivy Škoda

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  1719 Škoda 31Lo5 1947     
nátěr: modrá {498.014}
ex Československé státní dráhy
 
498.014 Národní technické muzeum (od ?) Čel
 
  3057 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291}
fotka
ex Československé státní dráhy
 
498.106 Národní technické muzeum (od 1979) Cho
 
  3378 Škoda 72Lo1 1956     
nátěr: ČSD, tmavě zelená
fotka
ex Československé státní dráhy
 
464.202
997 019-5
464.202
464.202
CZ-NTM 90 54 3 997 019-5
CZ-NTM 90 54 4 642 002-8
Národní technické muzeum (od 1974) Čel
pronajat České dráhy
 
Vypsány celkem 3 vozy, z toho:
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Čelákovice: 2 vozy
  • Depozitář Chomutov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 7. 1. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání