Československé státní dráhy: vozy T478.3

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
dopravce (od, do) nátěr
  9176 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
 
T478.3180
753 180-9
750 180-2
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
 
  7976 ČKD Praha T478.3 » 750 1972     
nátěr: červená s černou střechou *
fotka
 
T478.3059
753 059-5
750 239-6
Československé státní dráhy (1972 - 31.12.1992)
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Viamont
poté Viamont Cargo
poté PKP CARGO INTERNATIONAL
poté Východočeská dráha
 
  9555 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
 
T478.3312
753 312-8
750 312-1
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) LD ZDI*
poté České dráhy
poté Kladenská dopravní a strojní
 
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478.3330
753 330-0
750 330-3
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) LD PLZ
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  7421 ČKD Praha T478.3 1968    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex ČKD Praha
 
T478.3001
753 001-7
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
 
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998   2. prototyp 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex ČKD Praha
 
T478.3002
753 002-5
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) LD LBC*
poté České dráhy
 
  7423 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
 
T478.3003
753 003-3
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
 
  7425 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
 
T478.3005
753 005-8
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
 
  7426 ČKD Praha T478.3 1970  2018   rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko; čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
fotka
 
T478.3006
753 006-6
Československé státní dráhy (5/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  7972 ČKD Praha T478.3 1972  1997    
nátěr: ČSD, višňově červená *
 
T478.3055
753 055-3
Československé státní dráhy (11/1972 - 31.12.1992) RD ZVO*
poté Železnice Slovenskej republiky
 
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478 3079
753 079-3
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) LD RA*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973     
nátěr: schéma T478.3, modro-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech *
 
T478.3096
753 096-7
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD NZ*
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Kladenská dopravní a strojní
poté České dráhy
 
  8839 ČKD Praha T478.3 1973    vystaven na MSV Brno v roce 1973 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
 
T478.3101
753 101-5
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992)
poté České dráhy
 
  8849 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 
nátěr: ODOS, modro-modrá *
 
T478.3111
753 111-4
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD NZ*
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté Transport line Cargo
zapůjčen ARRIVA vlaky
pronajat Cargo Motion
 
  8870 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1996: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403; 2018: rám a podvozky použity na lokomotivu 753 611-3 
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
fotka
 
T478.3132
753 132-0
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
 
  9151 ČKD Praha T478.3 » 752 1974     
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami *
fotka
 
T478.3155
753 155-1
Československé státní dráhy (06/1974 - 31.12.1992) LD NYM
poté České dráhy
 
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
 
T478 3162
753 162-7
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
 
  9168 ČKD Praha T478.3 » 752 1974    1995: rekonstrukce na řadu 752; 2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
 
T478.3172
753 172-6
Československé státní dráhy (08/1974 - 31.12.1992) LD HK
poté České dráhy
 
  9183 ČKD Praha T478.3 1974  2020    
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
 
T478 3187
753 187-4
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
 
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem *
fotka
 
T478.3197
753 197-3
Československé státní dráhy (28.11.1974 - 31.12.1992) LD OVA
poté České dráhy
poté Kladenská dopravní a strojní
poté IDS LocoCare
 
  9195 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: modrá *
fotka
 
T478.3199
753 199-9
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Viamont
poté Viamont Cargo
poté PKP CARGO INTERNATIONAL
poté Východočeská dráha
 
  9198 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    1995: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 
nátěr: KDS, červeno-stříbrná s černým a oranžovým pruhem *
fotka
 
T478.3202
753 202-1
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté Kladenská dopravní a strojní
 
  9200 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
fotka
 
T478.3204
753 204-7
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté IDS Cargo
poté Východočeská dráha
 
  9225 ČKD Praha T478.3 1975  2019    
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
 
T478 3229
753 229-4
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
 
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478 3252
753 252-6
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) lPpK*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9544 ČKD Praha T478.3 1976     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
 
T478 3301
753 301-1
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) LD TRU*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478 3326
753 326-8
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) LD CHo
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  10359 ČKD Praha T478.3 1977  1984    
nátěr: ČSD, višňově červená
 
T478.3396 Československé státní dráhy (1977 - 1984) LD LON
 
  7424 ČKD Praha T478.3 1970  2005   1978-1983: dlouhodobě odstavena; 1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
 
T478.3004
T478.3396II
753 396-1
Československé státní dráhy (30.5.1970 - 31.12.1992) LD LBC*
poté České dráhy
 
  8865 ČKD Praha T478.3 1973     
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
 
T478.3127
753 127-0
Československé státní dráhy (30.11.1973 - 31.12.1992) LD NYM
poté České dráhy
poté Ing. Vladimír Kříž
poté IVK Loko
 
  8841 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478.3103
753 103-1
750 103-4
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992) LD LON*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9230 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
 
T478.3234
753 234-4
Československé státní dráhy (4/1975 - 31.12.1992) LD PLZ*
poté České dráhy
 
  9140 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011   1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
 
T478.3144
753 144-5
750 144-8
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) LD BR-do
poté České dráhy
 
  10364 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2010   12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2010: použita na stavbu lokomotivy 753 776-4 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
 
T478.3401
753 401-9
Československé státní dráhy (5/1974 - 31.12.1992) LD LBC
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  10271 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2011    
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
 
T478.3368
753 368-3
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) LD Děč
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9139 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
 
T478.3143
753 143-7
750 143-0
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) LD BR-do
poté České dráhy
 
  8859 ČKD Praha T478.3 » 750 1973  2011   1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
 
T478.3121
753 121-3
Československé státní dráhy (11/1973 - 31.12.1992) lVM*
poté České dráhy
 
  9521 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2011   8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 
nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny *
fotka
 
T478.3285
753 285-6
750 285-9
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) LD TRU
poté České dráhy
 
  9551 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) 
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
fotka
 
T478.3308
753 308-6
750 308-9
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) lLpT
poté České dráhy
poté Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička
pronajat PARI CZ Servis
 
  9513 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
 
T478 3277
753 277-3
750 277-6
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) LD BR-do
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9576 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
 
T478.3333
753 333-4
750 333-7
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) LD HK
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9218 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478 3222
753 222-9
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9512 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2009    
nátěr: schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem *
fotka
 
T478 3276
753 276-5
750 276-8
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) LD BR-do
poté České dráhy
 
  9231 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
 
T478.3235
753 235-1
750 235-4
Československé státní dráhy (4/1975 - 31.12.1992) LD ČB*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
 
T478.3192
753 192-4
Československé státní dráhy (11/1974 - 31.12.1992) lK*
poté České dráhy
 
  9137 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem *
fotka
 
T478.3141
753 141-1
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9207 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem *
fotka
 
T478.3211
753 211-2
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) lVM*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9210 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
 
T478 3214
753 214-6
750 214-9
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992)
poté České dráhy
 
  9209 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
 
T478 3213
753 213-8
750 213-1
Československé státní dráhy (1/1975 - 31.12.1992) LD BR-do*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
  9901 ČKD Praha T478.3 » 750 1976  2010   10/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2010: použita na stavbu lokomotivy 753 756-6 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
 
T478.358
753 358-1
750 358-4
Československé státní dráhy (24.12.1976 - 31.12.1992) LD ČL
poté České dráhy
poté ČD Cargo
 
Vypsáno celkem 50 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 49 vozů
  • sešrotován: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • LD Česká Lípa: 5 vozů
  • LD Brno-dolní: 5 vozů
  • RD Zvolen: 4 vozy
  • LD Liberec: 3 vozy
  • LD Plzeň: 2 vozy
  • RD Nové Zámky: 2 vozy
  • LD Nymburk: 2 vozy
  • LD Hradec Králové: 2 vozy
  • LD Trutnov: 2 vozy
  • LD Louny: 2 vozy
  • LD Valašské Meziříčí: 2 vozy
  • LD Zdice: 1 vůz
  • LD Rakovník: 1 vůz
  • LD Ostrava: 1 vůz
  • LD Plzeň, PLD Klatovy: 1 vůz
  • LD Chomutov: 1 vůz
  • LD Děčín: 1 vůz
  • LD Liberec, PLD Turnov: 1 vůz
  • LD České Budějovice: 1 vůz
  • LD Krnov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 29. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání