Československé státní dráhy: vozy T478.3
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
9176 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3180 753 180-9 750 180-2 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7976 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1972 |
nátěr: červená s černou střechou * |
» detail | |||||
T478.3059 753 059-5 750 239-6 |
Československé státní dráhy (1972 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky poté Železničná spoločnosť Slovensko poté Viamont poté Viamont Cargo poté PKP CARGO INTERNATIONAL poté Východočeská dráha |
|||||||||
9555 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň);
2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem * |
» detail | |||||
T478.3312 753 312-8 750 312-1 |
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) | LD ZDI* | |||||||
poté
České dráhy poté Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
9573 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478.3330 753 330-0 750 330-3 |
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) | LD PLZ | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
7421 | ČKD Praha T478.3 | 1968 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Praha |
|||||||||
T478.3001 753 001-7 |
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) | LD ČL* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7422 | ČKD Praha T478.3 | 1968 | 1998 |
2. prototyp nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | ||||
ex
ČKD Praha |
|||||||||
T478.3002 753 002-5 |
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) | LD LBC* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7423 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | ||||
T478.3003 753 003-3 |
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) | LD ČL* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7425 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
T478.3005 753 005-8 |
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) | LD ČL* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7426 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2018 |
rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko;
čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
T478.3006 753 006-6 |
Československé státní dráhy (5/1970 - 31.12.1992) | LD ČL* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
7972 | ČKD Praha T478.3 | 1972 | 1997 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
T478.3055 753 055-3 |
Československé státní dráhy (11/1972 - 31.12.1992) | RD ZVO* | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
8817 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478 3079 753 079-3 |
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) | LD RA* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
8834 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
nátěr: schéma T478.3, modro-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
T478.3096 753 096-7 |
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) | RD NZ* | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky poté Železničná spoločnosť Slovensko poté Kladenská dopravní a strojní poté České dráhy |
|||||||||
8839 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
vystaven na MSV Brno v roce 1973 nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
T478.3101 753 101-5 |
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8849 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 nátěr: ODOS, modro-modrá * |
» detail | |||||
T478.3111 753 111-4 |
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) | RD NZ* | |||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia poté Ostravská dopravní společnost poté Transport line Cargo zapůjčen ARRIVA vlaky pronajat Cargo Motion |
|||||||||
8870 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1996: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403;
2018: rám a podvozky použity na lokomotivu 753 611-3 nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
T478.3132 753 132-0 |
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) | RD ZVO | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky poté Železničná spoločnosť Slovensko poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia poté Ostravská dopravní společnost |
|||||||||
9151 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami * |
» detail | |||||
T478.3155 753 155-1 |
Československé státní dráhy (06/1974 - 31.12.1992) | LD NYM | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9158 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | |||||
T478 3162 753 162-7 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9168 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
1995: rekonstrukce na řadu 752;
2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3172 753 172-6 |
Československé státní dráhy (08/1974 - 31.12.1992) | LD HK | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9183 | ČKD Praha T478.3 | 1974 | 2020 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
T478 3187 753 187-4 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo poté CZ LOKO |
|||||||||
9193 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3197 753 197-3 |
Československé státní dráhy (28.11.1974 - 31.12.1992) | LD OVA | |||||||
poté
České dráhy poté Kladenská dopravní a strojní poté IDS LocoCare |
|||||||||
9195 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
T478.3199 753 199-9 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky poté Železničná spoločnosť Slovensko poté Viamont poté Viamont Cargo poté PKP CARGO INTERNATIONAL poté Východočeská dráha |
|||||||||
9198 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 nátěr: KDS, červeno-stříbrná s černým a oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3202 753 202-1 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | RD ZVO | |||||||
poté
Železničná spoločnosť Slovensko poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia poté Ostravská dopravní společnost poté Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
9200 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
T478.3204 753 204-7 |
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) | RD ZVO | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky poté Železničná spoločnosť Slovensko poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia poté Ostravská dopravní společnost poté IDS Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
9225 | ČKD Praha T478.3 | 1975 | 2019 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478 3229 753 229-4 |
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo poté CZ LOKO |
|||||||||
9248 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478 3252 753 252-6 |
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) | lPpK* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9544 | ČKD Praha T478.3 | 1976 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
T478 3301 753 301-1 |
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) | LD TRU* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9569 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478 3326 753 326-8 |
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) | LD CHo | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
10359 | ČKD Praha T478.3 | 1977 | 1984 |
nátěr: ČSD, višňově červená |
» detail | ||||
T478.3396 | Československé státní dráhy (1977 - 1984) | LD LON | |||||||
7424 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2005 |
1978-1983: dlouhodobě odstavena;
1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
T478.3004 T478.3396II 753 396-1 |
Československé státní dráhy (30.5.1970 - 31.12.1992) | LD LBC* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8865 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
T478.3127 753 127-0 |
Československé státní dráhy (30.11.1973 - 31.12.1992) | LD NYM | |||||||
poté
České dráhy poté Ing. Vladimír Kříž poté IVK Loko |
|||||||||
8841 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478.3103 753 103-1 750 103-4 |
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992) | LD LON* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9230 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3234 753 234-4 |
Československé státní dráhy (4/1975 - 31.12.1992) | LD PLZ* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9140 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 | 2011 |
1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
T478.3144 753 144-5 750 144-8 |
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) | LD BR-do | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
10364 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 | 2010 |
12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2010: použita na stavbu lokomotivy 753 776-4 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478.3401 753 401-9 |
Československé státní dráhy (5/1974 - 31.12.1992) | LD LBC | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
10271 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 | 2011 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478.3368 753 368-3 |
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) | LD Děč | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9139 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 | 2011 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
T478.3143 753 143-7 750 143-0 |
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) | LD BR-do | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
8859 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 | 2011 |
1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478.3121 753 121-3 |
Československé státní dráhy (11/1973 - 31.12.1992) | lVM* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9521 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 | 2011 |
8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny * |
» detail | ||||
T478.3285 753 285-6 750 285-9 |
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) | LD TRU | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9551 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
T478.3308 753 308-6 750 308-9 |
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) | lLpT | |||||||
poté
České dráhy poté Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička pronajat PARI CZ Servis |
|||||||||
9513 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
T478 3277 753 277-3 750 277-6 |
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) | LD BR-do | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9576 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
T478.3333 753 333-4 750 333-7 |
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) | LD HK | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9218 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478 3222 753 222-9 |
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9512 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 | 2009 |
nátěr: schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem * |
» detail | ||||
T478 3276 753 276-5 750 276-8 |
Československé státní dráhy (11/1975 - 31.12.1992) | LD BR-do | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9231 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478.3235 753 235-1 750 235-4 |
Československé státní dráhy (4/1975 - 31.12.1992) | LD ČB* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9193 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
T478.3192 753 192-4 |
Československé státní dráhy (11/1974 - 31.12.1992) | lK* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9137 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem * |
» detail | |||||
T478.3141 753 141-1 |
Československé státní dráhy (5/1971 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9207 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým zalomeným pruhem * |
» detail | |||||
T478.3211 753 211-2 |
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) | lVM* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9210 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
T478 3214 753 214-6 750 214-9 |
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
9209 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
T478 3213 753 213-8 750 213-1 |
Československé státní dráhy (1/1975 - 31.12.1992) | LD BR-do* | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
|||||||||
9901 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 | 2010 |
10/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2010: použita na stavbu lokomotivy 753 756-6 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478.358 753 358-1 750 358-4 |
Československé státní dráhy (24.12.1976 - 31.12.1992) | LD ČL | |||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo |
Vypsáno celkem 50 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 49 vozů
- sešrotován: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- LD Česká Lípa: 5 vozů
- LD Brno-dolní: 5 vozů
- RD Zvolen: 4 vozy
- LD Liberec: 3 vozy
- LD Plzeň: 2 vozy
- RD Nové Zámky: 2 vozy
- LD Nymburk: 2 vozy
- LD Hradec Králové: 2 vozy
- LD Trutnov: 2 vozy
- LD Louny: 2 vozy
- LD Valašské Meziříčí: 2 vozy
- LD Zdice: 1 vůz
- LD Rakovník: 1 vůz
- LD Ostrava: 1 vůz
- LD Plzeň, PLD Klatovy: 1 vůz
- LD Chomutov: 1 vůz
- LD Děčín: 1 vůz
- LD Liberec, PLD Turnov: 1 vůz
- LD České Budějovice: 1 vůz
- LD Krnov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 11. 2024.