Městská doprava Teplice: tramvajové vlečné vozy

SPZ výr. č. typ vyr. šrot poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1895  193x výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz 
8 TEKG (1895 - 1938)
  Graz mh.mv.b » tp.vv.f 1903  196x od 194?: služební vůz, od 1950: vlečný vůz 
ex Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl
14II
8II
DP města Teplic (1941 - 1959)
poté DP města Ústí nad Labem
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz 
9 TEKG (1897 - 1950)
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz 
10 DP města Teplic (1897 - 1956)
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz 
11 DP města Teplic (1897 - 1956)
  Graz tp.vv.a1 1895  195x původně otevřený vlečný vůz 
16 DP města Teplic (1895 - 1951)
  Graz mh.mv.b » tp.vv.f 1903  19xx od 1940: vlečný vůz 
ex Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl
54
16II
DP města Teplic (1941 - 1959)
  Graz tp.vv.a1 1895  19xx původně otevřený vlečný vůz 
17 TEKG (1895 - 1939)
  Graz mh.mv.b » tp.vv.f 1903  195x od 1940: vlečný vůz 
ex Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl
53
17II
DP města Teplic (1941 - 1956)
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
  Graz tp.vv.a1 1895  195x původně otevřený vlečný vůz 
18 DP města Teplic (1895 - 1955)
  Graz tp.vv.a1 1895  196x původně otevřený vlečný vůz 
19 DP města Teplic (1895 - 1959)
poté DP města Ústí nad Labem
  Graz tp.vv.a1 1895  196x původně otevřený vlečný vůz 
20 DP města Teplic (1895 - 1959)
poté DP města Ústí nad Labem
  Graz tp.vv.a1 1895  195x původně otevřený vlečný vůz 
21 DP města Teplic (1895 - 1957)
  Graz tp.vv.a2 1897  195x původně otevřený vlečný vůz 
22 DP města Teplic (1897 - 1956)
  Graz tp.vv.a2 1898  196x původně otevřený vlečný vůz 
23 DP města Teplic (1895 - 1959)
poté DP města Ústí nad Labem
  Graz tp.vv.a2 1895  196x původně otevřený vlečný vůz 
24 DP města Teplic (1895 - 1959)
poté DP města Ústí nad Labem
  Graz tp.vv.b 1898  195x vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem 
25 DP města Teplic (1898 - 1953)
  Graz tp.vv.b 1898  195x vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem 
26 DP města Teplic (1898 - 1953)
  Weyer kb.mv » kb.vv.u 1900  195x původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
27 TEKG (1940 - 1946)
poté Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova
  Weyer kb.mv » kb.vv.u 1900  195x původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
28 TEKG (1940 - 1946)
poté Jihočeské elektrárny
  Weyer kb.mv » kb.vv.u 1900  195x původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
29 TEKG (1940 - 1946)
poté Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova
  Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv 1913  výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz 
37 DP města Teplic (1913 - 1955)
poté Čiernohronská lesná železnica
  Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv 1913  výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz 
38 DP města Teplic (1913 - 1955)
poté Čiernohronská lesná železnica
  Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv 1913  výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz 
39 DP města Teplic (1913 - 1955)
poté Čiernohronská lesná železnica
  Weyer kb.vv.o 1902  195x otevřený vlečný vůz 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
49 DP města Teplic (1940 - 1954)
  Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g 1931  od 1959: vlečný vůz 
fotka
ex DP Mariánské Lázně
49II DP města Teplic (1952 - 1959)
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
poté DP Jablonec nad Nisou
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
poté Boveraclub
  Weyer kb.vv.o 1902  194x otevřený vlečný vůz 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
50 TEKG (1940 - 1948)
  Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g 1931  196x od 1959: vlečný vůz 
ex DP Mariánské Lázně
50II DP města Teplic (1952 - 1959)
poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova
poté DP Jablonec nad Nisou
  Weyer kb.vv.o 1902  1988 otevřený vlečný vůz, během 2. sv. války převezen z Koblenze do Teplic (ev.č. 51), po vyřazení předán na Čiernohronskou lesní železnici, 1973: předán TMB, 1973-1981: renovace v DP Ostrava, 1982: převezen do Brna, označen ev. č. 53 (nesprávným), 1986: zapůjčen Kysuckému muzeu na lesní železnici Vychylovka, 1988: zničen při požáru tamního depa, podvozek a část rámu pravděpodobně stále existuje 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
51 DP města Teplic (1940 - 1954)
poté Čiernohronská lesná železnica
poté Technické muzeum v Brně
zapůjčen Kysucké múzeum Čadca
  Weyer kb.vv.o 1902  195x otevřený vlečný vůz 
ex Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
52 DP města Teplic (1940 - 1952)
Vypsáno celkem 30 vozů, z toho:
  • sešrotován: 15 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 15 vozů

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Emilie Dvořákové.

Poslední aktualizace vozů: 28. 2. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání