Městská doprava Teplice: tramvajové vlečné vozy
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | ||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 196x |
od 194?: služební vůz,
od 1950: vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
||||||||
14II 8II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | ||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | ||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz |
» detail | ||||
11 | DP města Teplic (1897 - 1956) | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
16 | DP města Teplic (1895 - 1951) | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 19xx |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
||||||||
54 16II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 19xx |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
17 | TEKG (1895 - 1939) | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 195x |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
||||||||
53 17II |
DP města Teplic (1941 - 1956) | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
18 | DP města Teplic (1895 - 1955) | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
19 | DP města Teplic (1895 - 1959) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
20 | DP města Teplic (1895 - 1959) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
21 | DP města Teplic (1895 - 1957) | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1897 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
22 | DP města Teplic (1897 - 1956) | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1898 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
23 | DP města Teplic (1895 - 1959) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
Graz tp.vv.a2 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
24 | DP města Teplic (1895 - 1959) | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
||||||||
Graz tp.vv.b | 1898 | 195x |
vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem |
» detail | ||||
25 | DP města Teplic (1898 - 1953) | |||||||
Graz tp.vv.b | 1898 | 195x |
vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem |
» detail | ||||
26 | DP města Teplic (1898 - 1953) | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
27 | TEKG (1940 - 1946) | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
28 | TEKG (1940 - 1946) | |||||||
poté
Jihočeské elektrárny |
||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
29 | TEKG (1940 - 1946) | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | |||||
37 | DP města Teplic (1913 - 1955) | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | |||||
38 | DP města Teplic (1913 - 1955) | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | |||||
39 | DP města Teplic (1913 - 1955) | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
49 | DP města Teplic (1940 - 1954) | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně |
||||||||
49II | DP města Teplic (1952 - 1959) | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 194x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
50 | TEKG (1940 - 1948) | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 | 196x |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
||||||||
50II | DP města Teplic (1952 - 1959) | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou |
||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 1988 |
otevřený vlečný vůz, během 2. sv. války převezen z Koblenze do Teplic (ev.č. 51), po vyřazení předán na Čiernohronskou lesní železnici, 1973: předán TMB, 1973-1981: renovace v DP Ostrava, 1982: převezen do Brna, označen ev. č. 53 (nesprávným), 1986: zapůjčen Kysuckému muzeu na lesní železnici Vychylovka, 1988: zničen při požáru tamního depa, podvozek a část rámu pravděpodobně stále existuje |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
51 | DP města Teplic (1940 - 1954) | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica poté Technické muzeum v Brně zapůjčen Kysucké múzeum Čadca |
||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | ||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
||||||||
52 | DP města Teplic (1940 - 1952) | |||||||
Vypsáno celkem 30 vozů,
z toho:
- sešrotován: 15 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 15 vozů
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Emilie Dvořákové.
Poslední aktualizace vozů:
28. 2. 2024.