Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy ?
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
53011 | Ringhoffer Křižík » ? | 1897 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku;
1919-1921: odstaven;
1921: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
13 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1921) | ? | |||||||
poté
Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||
53012 | Ringhoffer Křižík » ? | 1897 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku;
1919-1921: odstaven;
1922: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
14 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1922) | ? | |||||||
poté
Stavební úřad hl. města Prahy poté DP města Olomouce |
|||||||||
53013 | Ringhoffer Křižík » ? | 1897 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku;
1919-1921: odstaven;
1922: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.;
1956: dosazení sněhové radlice nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
15 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1922) | ? | |||||||
poté
Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||
57765 | Ringhoffer Křižík » ? | 1900 |
1929-1967: kolejový brus;
1967: renovace do stavu odpovídajícímu období před rokem 1907, zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
88 4061 88II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
57801 | Ringhoffer Křižík » ? | 1899 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.;
1953: zastřešení plošin a uzavření vždy levého vstupu po směru jízdy vpřed každého stanoviště nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
124 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1899 - 1933) | ? | |||||||
poté
Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||
57814 | Ringhoffer Křižík » ? | 1900 | ? |
uzavřený motorový vůz;
1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most;
mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
137 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1900 - 1933) | ? | |||||||
poté
Stavební úřad hl. města Prahy |
|||||||||
53018 | Ringhoffer ? » Křižík | 1897 | ? |
zavřený motorový vůz;
1903: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík;
1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel;
1926: rekonstrukce na posunovací vůz v ÚD Rustonka (upevnění dřevěného pražce a tažného háku na obou čelech vozu, ve voze naložen balast pro zvýšení adheze) nátěr: ? * |
» detail | ||||
ex
Matěj Hlaváček, Košíře ex Barbora Hlaváčková, Košíře |
|||||||||
173 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1903 - 1929) | ? | |||||||
53019 | Ringhoffer ? » Křižík | 1897 | ? |
zavřený motorový vůz;
1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík;
1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel nátěr: DP Praha, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Matěj Hlaváček, Košíře ex Barbora Hlaváčková, Košíře |
|||||||||
174 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) | ? | |||||||
53020 | Ringhoffer ? » Křižík | 1897 | ? |
zavřený motorový vůz;
1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík;
1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel nátěr: DP Praha, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Matěj Hlaváček, Košíře ex Barbora Hlaváčková, Košíře |
|||||||||
175 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1929) | ? | |||||||
53021 | Ringhoffer ? » Křižík | 1897 | ? |
zavřený motorový vůz;
1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík;
1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel nátěr: DP Praha, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Matěj Hlaváček, Košíře ex Barbora Hlaváčková, Košíře |
|||||||||
176 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) | ? | |||||||
53391 | Ringhoffer ? » Křižík | 1897 | ? |
zavřený motorový vůz;
1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík;
1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel nátěr: DP Praha, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Matěj Hlaváček, Košíře ex Barbora Hlaváčková, Košíře |
|||||||||
177 | Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) | ? | |||||||
62663 | Ringhoffer Křižík » ? | 1900 |
salonní vůz pražského primátora, 1922: rekonstrukce pojezdu (ze 4 na 2 nápravy), 1951-1979: vůz mateřských škol nátěr: tyrkysovo-bílá |
» detail | |||||
200 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
72567 | Ringhoffer ? » Škoda | 1908 |
od 1959: sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
240II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1974) | Stře | |||||||
72592 | Ringhoffer Křižík » ? | 1908 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
265 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1964 - 6/2001) | Stře* | |||||||
poté
soukromá osoba poté Národní technické muzeum |
|||||||||
72593 | Ringhoffer Křižík » ? | 1908 |
1968: renovace (DP Praha) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
266 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1908 - 1955) | ||||||||
poté
DP města Olomouce poté Crich Tramway Village |
|||||||||
72602 | Ringhoffer Křižík » ? | 1908 |
od 1966: historický nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {275+624} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
275 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1966) | Stře* | |||||||
83224 | Ringhoffer Křižík » ? | 1913 |
otevřený vůz pro okružní, svatební a jiné příležitostné jízdy;
1971: snížena střecha, dosazen pantograf;
od 1972 historický;
1991: dosazen tyčový sběrač proudu nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
500 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1913) | Stře* | |||||||
Schwarzmüller ? | 2002 |
kontejnerový návěs - svařovací speciál na kolejnice nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
1A4 9987 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 11/2002) | ||||||||
zapůjčen
PMDP |
|||||||||
Desta ? | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
236020-26 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | Hos | |||||||
Zetor ? | ? |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
AB 48-71 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - 2008) | Hos | |||||||
Desta ? | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | dK | ||||||||
Desta ? | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: modro-červená |
» detail | ||||||
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | dK | ||||||||
Desta ? | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-černá |
» detail | ||||||
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | údH | ||||||||
Linde ? | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-černá |
» detail | ||||||
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | údH | ||||||||
Vypsáno celkem 24 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 7 vozů
- služební: 6 vozů
- historický/muzejní: 5 vozů
- sešrotován: 5 vozů
- vyřazen: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Neznámá provozovna: 10 vozů
- Muzeum MHD Střešovice: 6 vozů
- Garáž Hostivař: 2 vozy
- Depo Kačerov: 2 vozy
- Ústřední dílny Hostivař: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
15. 11. 2024.