Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy ?

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  53011 Ringhoffer Křižík » ? 1897  ?   uzavřený motorový vůz; 1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku; 1919-1921: odstaven; 1921: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
13 Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1921) ?
poté Stavební úřad hl. města Prahy
  53012 Ringhoffer Křižík » ? 1897  ?   uzavřený motorový vůz; 1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku; 1919-1921: odstaven; 1922: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
14 Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1922) ?
poté Stavební úřad hl. města Prahy
poté DP města Olomouce
  53013 Ringhoffer Křižík » ? 1897  ?   uzavřený motorový vůz; 1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku; 1919-1921: odstaven; 1922: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.; 1956: dosazení sněhové radlice 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
15 Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1922) ?
poté Stavební úřad hl. města Prahy
  57765 Ringhoffer Křižík » ? 1900    1929-1967: kolejový brus; 1967: renovace do stavu odpovídajícímu období před rokem 1907, zařazen do sbírky historických vozidel 
nátěr: tmavě zelená *
fotka
88
4061
88II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) Stře*
  57801 Ringhoffer Křižík » ? 1899  ?   uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o.; 1953: zastřešení plošin a uzavření vždy levého vstupu po směru jízdy vpřed každého stanoviště 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
124 Elektrické podniky hl. města Prahy (1899 - 1933) ?
poté Stavební úřad hl. města Prahy
  57814 Ringhoffer Křižík » ? 1900  ?   uzavřený motorový vůz; 1905: úprava pro spodní odběr proudu pro provoz na trati přes Karlův most; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1933: rekonstrukce na kropící vůz, rozstřikovací zařízení R. A. Smekal s.r.o. 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
137 Elektrické podniky hl. města Prahy (1900 - 1933) ?
poté Stavební úřad hl. města Prahy
  53018 Ringhoffer ? » Křižík 1897  ?   zavřený motorový vůz; 1903: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel; 1926: rekonstrukce na posunovací vůz v ÚD Rustonka (upevnění dřevěného pražce a tažného háku na obou čelech vozu, ve voze naložen balast pro zvýšení adheze) 
nátěr: ? *
ex Matěj Hlaváček, Košíře
ex Barbora Hlaváčková, Košíře
173 Elektrické podniky hl. města Prahy (1903 - 1929) ?
  53019 Ringhoffer ? » Křižík 1897  ?   zavřený motorový vůz; 1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá
ex Matěj Hlaváček, Košíře
ex Barbora Hlaváčková, Košíře
174 Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) ?
  53020 Ringhoffer ? » Křižík 1897  ?   zavřený motorový vůz; 1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá
ex Matěj Hlaváček, Košíře
ex Barbora Hlaváčková, Košíře
175 Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1929) ?
  53021 Ringhoffer ? » Křižík 1897  ?   zavřený motorový vůz; 1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá
ex Matěj Hlaváček, Košíře
ex Barbora Hlaváčková, Košíře
176 Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) ?
  53391 Ringhoffer ? » Křižík 1897  ?   zavřený motorový vůz; 1904: doplnění čelního zasklení plošin, upraven na volnoosý se dvěma elektromotory Křižík; 1915: prodloužení plošin, doplnění jejich bočního zasklení a zvětšení čelních skel 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá
ex Matěj Hlaváček, Košíře
ex Barbora Hlaváčková, Košíře
177 Elektrické podniky hl. města Prahy (1904 - 1931) ?
  62663 Ringhoffer Křižík » ? 1900    salonní vůz pražského primátora, 1922: rekonstrukce pojezdu (ze 4 na 2 nápravy), 1951-1979: vůz mateřských škol 
nátěr: tyrkysovo-bílá
fotka
200 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) Stře*
  72567 Ringhoffer ? » Škoda 1908    od 1959: sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz) 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ex Dopravní podniky města Plzně
240II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1974) Stře
  72592 Ringhoffer Křižík » ? 1908     
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ex DP města Olomouce
265 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1964 - 6/2001) Stře*
poté soukromá osoba
poté Národní technické muzeum
  72593 Ringhoffer Křižík » ? 1908    1968: renovace (DP Praha) 
nátěr: červeno-bílá
266 Dopravní podnik hl. města Prahy (1908 - 1955)
poté DP města Olomouce
poté Crich Tramway Village
  72602 Ringhoffer Křižík » ? 1908    od 1966: historický 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {275+624}
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ex DP města Olomouce
275 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1966) Stře*
  83224 Ringhoffer Křižík » ? 1913    otevřený vůz pro okružní, svatební a jiné příležitostné jízdy; 1971: snížena střecha, dosazen pantograf; od 1972 historický; 1991: dosazen tyčový sběrač proudu 
nátěr: červeno-krémová
fotka
500 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1913) Stře*
  Schwarzmüller ? 2002    kontejnerový návěs - svařovací speciál na kolejnice 
nátěr: oranžová
fotka
1A4 9987 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 11/2002)
zapůjčen PMDP
  Desta ?   vysokozdvižný vozík 
nátěr: žlutá
fotka
236020-26 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) Hos
  Zetor ?    
nátěr: žlutá
fotka
AB 48-71 Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - 2008) Hos
  Desta ?   vysokozdvižný vozík 
nátěr: žlutá
fotka
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) dK
  Desta ?   vysokozdvižný vozík 
nátěr: modro-červená
fotka
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) dK
  Desta ?   vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-černá
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) údH
  Linde ?   vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-černá
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) údH
Vypsáno celkem 24 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 7 vozů
  • služební: 6 vozů
  • historický/muzejní: 5 vozů
  • sešrotován: 5 vozů
  • vyřazen: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Neznámá provozovna: 10 vozů
  • Muzeum MHD Střešovice: 6 vozů
  • Garáž Hostivař: 2 vozy
  • Depo Kačerov: 2 vozy
  • Ústřední dílny Hostivař: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 15. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání