Sociální nadační fond

sídlo: Mečová 368/5, Brno-město, 602 00 Brno
IČO: 60554410
země: Česká republika (Jihomoravský kraj)
web: www.socialni-nadacni-fond.cz

Vozový park

výr.č. typ vyr. šrot poznámka    
dopravce (od, do) nátěr
  12566 VIN Škoda 21 Tr 1998  2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO - výklopná plošina, 5/2017-10/2017: GO - BS210, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12567 VIN Škoda 21 Tr 1998  2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice, 2/2021: zpět v provozu, 12/2024: odstaven, 1/2025: převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3008) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
🗘 Autrolis
🗘 Vilniaus troleibusai
🗘 TTP Rīga
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12568 VIN Škoda 21 Tr 1998  2004: GO (vzor 2004) - stahováky Railtech, 2009: hnací náprava Rába, 2010: výklopná plošina, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, ?: BS210, 2021: SO+ - hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky, 5/2022: požár střešního kontejneru, střešní kontejner vč. výzbroje ex 3044, 12/2024: odstaven, 1/2025: převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12569 VIN Škoda 21 Tr 1998  2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2006: GO, ?: výklopná plošina, 2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1/2025: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12844 VIN Škoda 21 Tr 2000  z výroby zkušebně topnice MEP Postřelmov, 2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO, ?: výklopná plošina; ?-2016: analogový statický měnič ex 48 (do GO); 3/2016-8/2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3011) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12855 VIN Škoda 21 Tr 2000  2005: hnací náprava Rába, 2006: GO - Trav-l-Cool, 2009: výklopná plošina, 6/2016-2/2017: GO - BS212, hnací náprava ZF, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1/2025: odstaven, 2/2025: převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3014) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12907 VIN Škoda 21 Tr 2000  počínaje tímto vozem BS110-LED, uzavřená kabina řidiče a centrální mazání Tribos, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO, ?: výklopná plošina, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2018-2019: GO - statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, topnice MEP Postřelmov ex 385, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3016) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12910 VIN Škoda 21 Tr 2000  z výroby zkušebně pneumatické dveřní pohony Agro Ořechov (do roku 2005), 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2007-2008: GO, 2011: výklopná plošina, 4/2015: SO - nová zadní světla (typ Citelis), 2017: GO - zahnuté sběrače Esko (ex 3247), dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech (ex 3247), klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič Cegelec, 2.1.2018: nehoda se sloupem TV Šlapanická, 4/2019: zpět v provozu (přední čelo ex 385), 10/2024: odstaven, 12/2024: převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12911 VIN Škoda 21 Tr 2000  z výroby zkušebně pneumatické dveřní pohony ZD Polička, 2005: Trav-l-cool, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 6/2015-12/2015: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4.2.2019: nehoda na nerovnosti vozovky Šlapanice (zlomená poloosa), 2022: bezpryžový přední nárazník, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12912 VIN Škoda 21 Tr 2000  2004-2005: odstaven (závada trakčního motoru), do opravy používán jako zdroj náhradních dílů, 2005: Trav-l-cool, 2008: GO - výklopná plošina, 2009: hnací náprava Rába, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky, 1/2025: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12914 VIN Škoda 21 Tr 2000  2006: hnací náprava Rába, 2007: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 8/2015-4/2016: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2020: hnací náprava ZF, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12916 VIN Škoda 21 Tr 2000  2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava ex 3029, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 2018: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2023: hnací náprava ZF ex 3024, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3025) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12969 VIN Škoda 21 Tr 2001  počínaje tímto vozem BS210, jiný typ skříňky na předním podběhu, jiné dveře kabiny řidiče, vozové topení MEP Postřelmov, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava ex 3023, 2007: hnací náprava ex 3019, 7/2008: nehoda s 3609 vozovna Komín (poškozeno přední čelo), 2008: GO (po nehodě) - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2009: hnací náprava Rába, 2017-2018: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1/2025: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3028) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12972 VIN Škoda 21 Tr 2001  2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava z 3011, 2007: hnací náprava Rába, 2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6.5.2015: nehoda s nákladním vozem Kamenice, 5/2015: zpět v provozu, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2025: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov, ev. č. 3031) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12973 VIN Škoda 21 Tr 2001  2007: klimatizace Ebercool, 2008: GO - výklopná plošina, 2009: hnací náprava Rába, 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017-2018: GO - hnací náprava ZF, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  13059 VIN Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr 2002  z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky, 12/2024: odstaven, 1/2025: převezen na letiště Tuřany, 15.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  13096 VIN Škoda 21 TrIGCT 2003  tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník, 12/2024: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 16.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  13094 VIN Škoda 21 TrAC 2003  elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky, 1/2025: odstaven, 2/2025: převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  13095 VIN Škoda 21 TrAC 2003  elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: BS310 ex 3703, 1/2025: BS210, původní přední světlomety, 2/2025: odstaven a převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
  12847 VIN Škoda 21 Tr 2000  2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába, 1/2025: odstaven, 2/2025: převezen na letiště Tuřany, 5.5.2025: odvezen na Ukrajinu (Charkov) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DPMB
Sociální nadační fond (5/2025 - 5/2025)
poté Kharkivelektroavtotrans
Vypsáno celkem 20 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů: 12. 9. 2025.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání