PMDP: Fahrzeuge Křižík

Typengruppe: Brožík, Typ: Křižík

vorige 1 nächste vorige 1 nächste gesammt 29
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
1 PMDP (1899 - 1957) Slo*
dann soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
2 PMDP (1899 - 1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
3 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
4 PMDP (1899 - 1958) Slo*
dann soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
5 PMDP (1899 - 1958) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899      1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu 
nátěr: červeno-bílá
Foto
6 PMDP (1899 - 1957) Slo*
dann soukromá osoba (nepojízdný vrak)
dann Škoda-Bus klub Plzeň
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
7 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
8 PMDP (1899 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899      1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
Foto
ex PMDP
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (ab 2/2011) Kar
  Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
10 PMDP (1899 - 1959) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
11 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
12 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
13 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
14 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
15 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
16 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
17 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od roku 1955 veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání 
nátěr: červeno-bílá
Foto
18 PMDP (ab 29.6.1899) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
19 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014  
nátěr: červeno-bílá
Foto
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1952: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
21 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900     
nátěr: červeno-bílá
22 PMDP (1900 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900    od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
23 PMDP (1900 - 12/1956) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1937: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
24 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
25 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918    od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
30 PMDP (1918 - 1.10.1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918     
nátěr: červeno-bílá
31 PMDP (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918     
nátěr: červeno-bílá
32 PMDP (1918 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  2013    upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován 
nátěr: červeno-bílá
Foto
33 PMDP (1918 - 1960) Slo*
dann soukromá osoba (nepojízdný vrak)
vorige 1 nächste vorige 1 nächste gesammt 29
Insgesammt 29 Fahrzeuge herausgeschrieben, davon:
  • an anderen Verkehrsunternehmer verkauft: 4 Fahrzeuge
  • verschrotet: 22 Fahrzeuge
  • abgestellt (langfristig/endgültig): 2 Fahrzeuge
  • Museumsfahrzeug: 1 Fahrzeug

Fahrzeugzahl nach Dienststellen:

  • Vozovna Slovany: 27 Fahrzeuge
  • Vozovna Karlov: 2 Fahrzeuge
Letzte Aktualisierung der Fahrzeuge: 15. 11. 2019.
nur betriebsfähige Fahrzeuge zeigen | Erklärungen | schnell suchen
Hintergrundfarbe zeigt den aktuellen Fahrzeugstand:
betriebsfähig in der Werkhalle zur Zeit abgestellt an anderen Verkehrsunternehmer verliehen noch nicht im Betrieb Dienstfahrzeug Museumsfahrzeug abgestellt (langfristig/endgültig) ausgemustert verschrotet ausgemustert (existiert als Wrack) an anderen Verkehrsunternehmer verkauft Verblieb unbekannt

Rychlé vyhledávání