Vůz TMB #3 (Kraus&Co XVII)

Evidenční číslo 3 1894 - dosud u B.L.E.G. a TMB
Aktuální stav historický/muzejní
Výrobce Kraus&Co
Typ XVII
Výrobní číslo 3037
Rok výroby 1894
Dopravce
Dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. B.L.E.G. dodán: 1894 zařazen: 1894 odstaven: 1901 vyřazen: 1901
vozovna Místní nádraží 1894 - 1901
2. Lihovar Györ dodán: 1901 zařazen: 1901 odstaven: 1978 vyřazen: 1978
3. Dopravní muzeum Budapest dodán: 1978 zařazen: 1979 odstaven: 1980 vyřazen: 1980
4. TMB dodán: 1980 zařazen: 1980
depozitář Líšeň 1980 - dosud
Dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. B.L.E.G. dodán: 1894 zařazen: 1894 odstaven: 1901 vyřazen: 1901
vozovna Místní nádraží 1894 - 1901
2. Lihovar Györ dodán: 1901 zařazen: 1901 odstaven: 1978 vyřazen: 1978
3. Dopravní muzeum Budapest dodán: 1978 zařazen: 1979 odstaven: 1980 vyřazen: 1980
4. TMB dodán: 1980 zařazen: 1980
depozitář Líšeň 1980 - dosud
Poznámka parní tramvajová lokomotiva pro pouliční dráhu v Ostravě, jméno \"Witkovitz\", 1922: po vyřazení z provozu prodána, později sloužila na vlečce lihovaru v Györu v Maďarsku, poté byla po jednání s Dopravním muzeem Budapešť vyměněna za parní lokomotivu 400.2 a zařazena do sbírek TMB,
Doplňující informace lokomotiva pochází ze šestikusové dodávky lokomotiv pro Společnost moravských místních drah, z nichž 4 lokomotivy byly dodány do Ostravy (č. 1 až 4) a dvě do Brna (č. 1 a 6),
v pol. 80. let započala renovace, která byla později zastavena
Poslední aktualizace vozu: 4. 11. 2012.

Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na email nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání