Vůz COMETT PLUS #7519 (Iveco Crossway PRO 13M)
SPZ/RZ | 7C3 8666 od 2016 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7519 od 8/2020 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway PRO 13M
motor:
Iveco Cursor 9; 294 kW (Euro 6)
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 27374 | |||||||||||||||||||
VIN | VNE6237R20M027374 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2016 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace; od 6/2021: tažné zařízení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 17.04.2024 | 7519 | PID 401 | 45 | |
ÚT 16.04.2024 | 7519 | PID 401 | 45 | |
PO 15.04.2024 | 7519 | PID 401 | 45 | |
PÁ 12.04.2024 | 7519 | PID 401 | 45 | nahrazen vozem 7530, později zpět v provozu |
ČT 11.04.2024 | 7519 | PID 401 | 45 |
Dokumentační fotky vozu
Tábor
autobusové nádraží
26. 8. 2016
autobusové nádraží
26. 8. 2016
Tábor
autobusové nádraží
26. 8. 2016
autobusové nádraží
26. 8. 2016
Tábor
autobusové nádraží
20. 9. 2016
autobusové nádraží
20. 9. 2016
Opařany
Opařany, aut. st.
19. 6. 2016
Opařany, aut. st.
19. 6. 2016
Písek
autobusové nádraží
26. 3. 2017
autobusové nádraží
26. 3. 2017
Písek
autobusové nádraží
26. 3. 2017
autobusové nádraží
26. 3. 2017
Opařany
aut. st.
2. 4. 2017
aut. st.
2. 4. 2017
Tábor
Československé armády
28. 11. 2018
Československé armády
28. 11. 2018
Tábor
Purkyňova
21. 1. 2019
Purkyňova
21. 1. 2019
Vimperk
Autobusové nádraží
10. 9. 2020
Autobusové nádraží
10. 9. 2020
Vimperk
Nádražní
10. 9. 2020
Nádražní
10. 9. 2020
Blatná
Autobusová stanice
25. 7. 2021
Autobusová stanice
25. 7. 2021
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
31. 7. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.