DP Liberec: zapůjčené tramvaje
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
147597 | Tatra T2 | 1955 |
2. prototyp řady T2,
3/1955-8/1956: zkušební provoz v Praze,
10/1956-1/1957: úprava pro zkušební provoz na rozchodu 1000 mm, dosazen pantograf místo tyčového sběrače,
1-6/1957: zkušební provoz v Liberci,
8-10/1957: zkušební provoz v Bratislavě - poté řádný,
1973-1976: cvičný vůz,
1976: odstaven,
6/1977: převoz do Prahy - zařazen mezi historické vozy,
10/1990-11/1999: rekonstrukce do podoby ze zkušebního provozu v Praze nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP Bratislava |
|||||||||
6002 | DP Liberec (zapůjčen: 1/1957 - 6/1957) | Mrš | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
ČKD Dopravní systémy zapůjčen DPMB |
|||||||||
DP Liberec (zapůjčen: 21.5.1996 - 5/1996) | 1435 | ||||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Poznań zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Kraków pronajat DP Liberec |
|||||||||
162487 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1973 |
11/1993-2/1994: zkušební provoz v Liberci (rozchod 1000 mm) pro ověření úspornosti tyristorové výzbroje nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8106 | DP Liberec (zapůjčen: 11/1993 - 2/1994) | Mrš | |||||||
poté
DP Liberec pronajat Boveraclub |
|||||||||
Graz jb.mv.M » jb.vv.ar | 1899 | 1960 |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG, 1929/1930: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
2 | DP Liberec (zapůjčen: 1906 - 1906) | Tat | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Graz jb.mv.Ma | 1901 | 1954 |
výzbroj UEG |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
18 | DP Liberec (zapůjčen: 1906 - 1906) | Tat | |||||||
Graz jb.mv.Ma | 1901 | 1954 |
výzbroj UEG |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
19 | DP Liberec (zapůjčen: 1906 - 1906) | Tat | |||||||
164505 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1975 |
2008: úprava na sněžný pluh nátěr: červeno-krémová s bílými pruhy na bocích čel * |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
5419 | DP Liberec (zapůjčen: 12/2021 - 4/2022) | 1435 | |||||||
Vypsáno celkem 7 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Tatranská: 3 vozy
- Mrštíkova: 2 vozy
- Mrštíkova - 1435 mm: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
23. 12. 2022.