Vůz TEDOM BA-851IS (Karosa B741.NGST)

SPZ/RZ BAB 61-03 1992-? u DP Bratislava
BA-851IS ?-2012 u DP Bratislava a TEDOM
evidenční číslo 1302 1992-2004 u DP Bratislava
1615 2004-2012 u DP Bratislava
615II 2005-2006 u ČSAD Liberec
aktuální stav sešrotován
výrobce Karosa
typ Karosa B741.1914 » Karosa B741.NGST
do 2004 motor: MAN D 2865 LUH 02; 198 kW; EURO 1
od 2005 motor: TEDOM M1.2C M 640 FNG 4; 210 kW; Euro 4
převodovka: ZF 4 HP 500
rozložení dveří: 2-2-2-2
od 2005 pohon na CNG
výrobní číslo 469
VIN TMKK11914NM000469
rok výroby 1992
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Bratislava dodán: 1992 zařazen: 12/1992 odstaven: 2012 vyřazen: 2012
vozovna Trnávka 1992-2012
pronajat TEDOM dodán: 2005 zařazen: 2005 odstaven: 2006 vyřazen: 2006
zapůjčen ČSAD Liberec dodán: 2005 zařazen: 11/2005 odstaven: 3/2006 vyřazen: 2006
Liberec - MHD Liberec 2005-2006
zapůjčen ČSAD Liberec dodán: 2006 zařazen: 7/2006 odstaven: 8/2006 vyřazen: 2006
Liberec - MHD Liberec 2006-2006
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. DP Bratislava dodán: 1992 zařazen: 12/1992 odstaven: 2012 vyřazen: 2012
vozovna Trnávka 1992-2012
pronajat TEDOM dodán: 2005 zařazen: 2005 odstaven: 2006 vyřazen: 2006
zapůjčen ČSAD Liberec dodán: 2005 zařazen: 11/2005 odstaven: 3/2006 vyřazen: 2006
Liberec - MHD Liberec 2005-2006
zapůjčen ČSAD Liberec dodán: 2006 zařazen: 7/2006 odstaven: 8/2006 vyřazen: 2006
Liberec - MHD Liberec 2006-2006
Sešrotován 2013
poznámka 2004-2005: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP)
doplňující informace v průběhu zápůjčky u ČSAD Liberec byl zkoušen především plynový motor TEDOM, pro provoz v MHD Liberec nebyl nijak upravován
výbava od 2005: vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená)
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 2004 klasické městské schéma, červené pruhy
2005 do vyřazení CVR SPP, žluto-zeleno-bílá
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu: 15. 5. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání