DPMB: trolejbusy Škoda 22Tr

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13024 Škoda 22Tr 2003    karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600 V, z výroby ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3601 DPMB (od 25.4.2003) K
  13070 Škoda 22Tr 2003  8/2022   karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 750 V, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2/2022: odstaven (najeté km), 4.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3602 DPMB (6/2003 - 8/2022) K
  13088 Škoda 22Tr 2003  2023   2005: nehoda se sloupem TV Netroufalky (nová pravá bočnice za druhými dveřmi), 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 1/2023: odstaven, 16.6.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3603 DPMB (9.10.2003 - 6/2023) K
  13093 Škoda 22Tr 2003  6/2022   2012-2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 7/2020-5/2021: odstaven (najeté km), 5/2021-12/2021: záložní vůz, 12/2021: odstaven, 8.6.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3604 DPMB (13.10.2003 - 8.6.2022) K
  13136 Škoda 22Tr 2004    počínaje tímto vozem jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, kondenzátorová baterie Epcos, absence obvodů proudové vyhýbky, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 29.1.2015: požár střešního kontejneru s brzdovými odporníky při zkušební jízdě, 3/2015: zpět v provozu, 8/2019-1/2020: odstaven, ?: bezpryžový zadní nárazník, 9/2022-11/2022: záložní vůz, 1/2023: odstaven, 8/2023: odvezen na Slovensko 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3605 DPMB (7/2004 - 8/2023) K
poté Podkarpatský dopravný spolok
  13137 Škoda 22Tr 2004  8/2022   2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 12/2021: odstaven, 11.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3606 DPMB (7/2004 - 8/2022) K
  13138 Škoda 22Tr 2004    10/2013-4/2014: GO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015-9/2015: zkušebně označovač Mikroelektronika Vega CVT u druhých dveří, 2017-7/2022: zahnuté sběrače Esko, vedení proudu laminátovou částí sběračů hliníkovou lištou, 2/2022: odstaven (najeté km), 29.7.2022: odvezen 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3607 DPMB (8/2004 - 7/2022) K
  13139 Škoda 22Tr 2004  9/2022   2012-2013: GO - BS120, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2022: odstaven (najeté km), 13.9.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3608 DPMB (8/2004 - 9/2022) K
Vypsáno celkem 8 vozů, z toho:
  • sešrotován: 5 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Komín.

Poslední aktualizace vozů: 22. 8. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání