DPMB: trolejbusy Škoda 14Tr13
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
11981 | Škoda 14Tr13 » 14TrR | 1994 |
počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3252 | DPMB (1/1994 - 8/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11982 | Škoda 14Tr13 » 14TrR | 1994 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3253 | DPMB (1/1994 - 8/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11983 | Škoda 14Tr13 » 14TrR | 1994 | 11/2022 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3254 | DPMB (1/1994 - 11/2022) | H* | |||||||
11984 | Škoda 14Tr13 » 14TrR | 1994 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3255 | DPMB (1/1994 - 2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11985 | Škoda 14Tr13 » 14Tr13GTO » 14Tr13IGBT » 14TrR/IGBT » 14TrR | 1994 | 4/2024 |
1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3256 | DPMB (1/1994 - 4/2024) | H* | |||||||
Vypsáno celkem 5 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy
- sešrotován: 2 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Husovice: 4 vozy
- Vozovna Slatina: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
15. 4. 2024.