Vůz Technické muzeum v Brně #53 (Weyer kb.vv.o)

evidenční číslo ? 1902-1940 u Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs
51 1940-1952 u DP města Teplic
? 1954-? u Čiernohronská lesná železnica
53 ?-1988 u Technické muzeum v Brně
aktuální stav sešrotován
výrobce Weyer
typ Weyer kb.vv.o
rok výroby 1902
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs dodán: 1902 zařazen: 1902 odstaven: 1940 vyřazen: 1940
2. DP města Teplic, dříve TEKG dodán: 1940 zařazen: 1940 odstaven: 1952 vyřazen: 1954
vozovna Emilie Dvořákové 1940-1954
3. Čiernohronská lesná železnica dodán: 1954 zařazen: 1954 odstaven: 1973 vyřazen: ?
4. Technické muzeum v Brně dodán: 1973 zařazen: 1982 odstaven: 1986 vyřazen: 1988
depozitář Líšeň 1982-1986
zapůjčen Kysucké múzeum Čadca dodán: 1986 zařazen: 1986 odstaven: 1988 vyřazen: 1988
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs dodán: 1902 zařazen: 1902 odstaven: 1940 vyřazen: 1940
2. DP města Teplic, dříve TEKG dodán: 1940 zařazen: 1940 odstaven: 1952 vyřazen: 1954
vozovna Emilie Dvořákové 1940-1954
3. Čiernohronská lesná železnica dodán: 1954 zařazen: 1954 odstaven: 1973 vyřazen: ?
4. Technické muzeum v Brně dodán: 1973 zařazen: 1982 odstaven: 1986 vyřazen: 1988
depozitář Líšeň 1982-1986
zapůjčen Kysucké múzeum Čadca dodán: 1986 zařazen: 1986 odstaven: 1988 vyřazen: 1988
Sešrotován 1988
poznámka otevřený vlečný vůz, během 2. sv. války převezen z Koblenze do Teplic (ev.č. 51), po vyřazení předán na Čiernohronskou lesní železnici, 1973: předán TMB, 1973-1981: renovace v DP Ostrava, 1982: převezen do Brna, označen ev. č. 53 (nesprávným), 1986: zapůjčen Kysuckému muzeu na lesní železnici Vychylovka, 1988: zničen při požáru tamního depa, podvozek a část rámu pravděpodobně stále existuje
doplňující informace u DP Koblenz ev.č. ze série 105-112
Poslední aktualizace vozu: 5. 7. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání