DPMB: tramvajové vlečné vozy Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 1879  19xx   zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
13
15
Jn2
DPMB (1879 - 1930)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
fotka
3
93
193
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
5
95
195
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
8
98
198
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
2
n28
4539
DPMB (1876 - 1974)
poté Technické muzeum v Brně
Vypsáno celkem 5 vozů, z toho:
  • sešrotován: 4 vozy
  • prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 4. 3. 2012.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání