Technické muzeum v Brně: autobusy Karosa

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  500-365-110 (6474) Karosa-Tatra 500HB 1956    1999: získán jako vrak od soukromé osoby výměnou za Tatru 111, 2001: zahájení renovace ve vozovně Slatina (podvozek) a DP Zlín (karoserie), 2004: pokračování renovace ve firmě Olpas Moravia, 2014: po dokončení opravy v provozu 
nátěr: béžovo-krémová s oranžovým pruhem
fotka
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
B 8546
02V 0702
Technické muzeum v Brně (od 2014) Řeč*
  23354 Karosa ŠM11.1630MOC 1980    1986: předán TMB, 1988: GO v dílnách Grmelova, 10/2018-5/2020: oprava karoserie a laku v DSZO 
nátěr: klasické schéma ŠM, červeno-krémová
fotka
ex DPMB
V 4624 2834 Technické muzeum v Brně (od 1986) Řeč*
  1658 Karosa ŠL11.1305 1971    2004: odkoupen od soukromého majitele, 2004-2009: renovace 
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová
fotka
ex JZD Klíčany
ex ?
02V 0517 Technické muzeum v Brně (od 2009) Řeč*
  22567 Karosa B732.20 1988    1999: předán do TMB (dlouhodobý pronájem), 3/2010: odkoupen TMB 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex DPMB
BSB 51-56 7216 Technické muzeum v Brně (od 1999) Řeč*
  1 VIN Karosa B732.1670 1993    prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
fotka
ex KAROSA
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
BSC 82-13
02V 2203
Technické muzeum v Brně (od 8/1995) Řeč*
zapůjčen Letiště Brno
  Karosa B831 1989  2004   prototyp "B3U" autobusu B832, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
fotka
ex KAROSA
Technické muzeum v Brně (9/1995 - 7/1997) Líš
poté Dopravní podnik Ostrava
  309-831.00.02-88 Karosa B831 1989    funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let); od 2019: historický vůz 
nátěr: červeno-šedo-bílá
fotka
ex KAROSA
02V 1529 Technické muzeum v Brně (od 9/1995) Řeč*
  221 Karosa C744.24 1990     
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy *
fotka
ex ČSAD Prunéřov
ex ČSAD BUS Ústí nad Labem
ex Dopravní podnik Ústeckého kraje
ex Karlovarské dopravní muzeum
B 8546
02V 1469
Technické muzeum v Brně (od 2013) Řeč
  10686 Karosa C734.00 1985     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
ex Slovenská filmová tvorba
- Technické muzeum v Brně (od ?)
  1376 VIN Karosa B931.1675 1998    2006: VO; 2009: GO Zliner Zlín - BS212, čelní maska dle B951E; léto 2015: částečná úprava do podoby před GO 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex DPMB
BSE 67-42 7425 Technické muzeum v Brně (od 15.7.2015) Řeč
Vypsáno celkem 10 vozů, z toho:
  • historický/muzejní: 8 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Řečkovice: 8 vozů
  • Depozitář Líšeň: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 12. 12. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání