DPMB: vozový park

řazeno dle trakce a posledního ev. č.

předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Vereingete Isolatenwerke AG, Berlin-Pankow 1925    vůz pro čištění kolejových žlábků, nikdy neobdržel ev. číslo, 1969: předán TMB, vůz čeká na renovaci 
nátěr: tmavě zelená
- DPMB (1925 - 1969)
poté Technické muzeum v Brně
  Lederer & Porges mv2 1903  1954   1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy 
3II
1III
DPMB (1903 - 1954)
  Lederer & Porges mv2 1903  1954   1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy 
4II
2III
DPMB (1903 - 1954)
  KPS Brno mv3 1904    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotka
6II
3III
DPMB (1904 - 1954)
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv1 1899  ?   1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) 
8
4III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) 
14
5III
DPMB (1900 - 1954)
  Lederer & Porges mv3 1904  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
7II DPMB (od 1904)
  Graz mv1 1899  ?   1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) 
fotka
19
7III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
9 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  ?   1934: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava 
31
9II
DPMB (1901 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
11 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899  ?   1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) 
4
45
11II
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava 
6
47
12II
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
13 DPMB (od 1900)
  Vagónka Studénka CMg 1912  1964   ex LWP ev. č. 1602 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
56
14II
DPMB (1915 - 1964) P
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) 
fotka
16 DPMB (1900 - 1930)
  Vagónka Studénka CMg 1912  1960   ex LWP ev. č. 1606 (kořistní), 1960: vyřazen, pojezd použit pro 155/I 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
154
17II
DPMB (1947 - 1960) P
  Vagónka Studénka CMg 1912  1964   ex LWP ev. č. 1608 (kořistní, nebyl opraven), 1960: dosazen pojezd z vozu 17/II (154/I) 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
155
18II
515
17III
DPMB (1960? - 1964) P
  Graz mv5 1920  1965    
59
19II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv5 1920  1963    
60II
20II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
21 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv5 1920  1963    
61II
21II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
25 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
26 DPMB (od 1900)
  Graz mv5 1921  1964    
66II
26II
DPMB (od 1921) H*
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
27 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
28 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 26) 
29 DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
30 DPMB (od 1901)
  Graz mv5 1921  1963    
70II
30II
DPMB (od 1921) H*
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
32 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
33 DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv5 1921  1964    
73II
33II
DPMB (od 1921) H*
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
34 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 27) 
37 DPMB (1901 - 1930)
  KPS Brno mv6.1 1926  1969    
79II
38II
DPMB (od 1926) H*
  KPS Brno mv6.1 1926  1967    
80II
39II
DPMB (od 1926) P
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
40 DPMB (od 1901)
  KPS Brno mv6.1 1926    1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB 
fotka
81II
40II
DPMB (1926 - 1968) P
poté Technické muzeum v Brně
  KPS Brno mv6.1 1926  1967    
83II
42II
DPMB (od 1926) P
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
2
43
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
3
44
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
7
48
DPMB (1900 - 1930)
  KPS Brno mv6.1 1927  1968    
90II
49II
DPMB (od 1927) P*
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
50 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
51 DPMB (od 1912) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1967    
fotka
92II
51II
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1978   1967: skříň dosazena na vůz 46/II (86/II) 
93II
52II
DPMB (1927 - 1967) P*
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
53 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
54 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
55 DPMB (od 1912) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1969    
fotka
97II
56II
DPMB (od 1927) P*
  Vagónka Studénka CMg 1912    ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB 
fotka
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
57
15II
815
57
DPMB (1915 - 1971) P
poté Technické muzeum v Brně
  KPS Brno mv6.1 1927  1968    
fotka
98II
57II
DPMB (od 1927) P*
  Vagónka Studénka CMg 1912  1945   ex LWP ev. č. 1604, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
58 DPMB (1915 - 1945) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1969    
fotka
102II
61III
DPMB (od 1927) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1969    
103II
62III
DPMB (od 1927) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1972    
104II
63III
DPMB (od 1927) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1960   1960: nehoda (Úvoz) 
105II
64III
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1972    
106II
65III
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1969    
107II
66III
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1969    
109II
68III
DPMB (od 1928) H*
  KPS Brno mv6.1 1928  1970   1969: dosazena skříň s vozu 47/II (88/II) 
112II
71III
DPMB (od 1928) H*
  KPS Brno mv6.1 1928  1969    
113
72III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1926  1945   1945: zásah bombou na Husově ulici (12.4.) 
74II DPMB (od 1926)
  KPS Brno mv6.1 1928  1968    
fotka
116
75III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1969    
117
76III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1971    
120
79III
DPMB (od 1928) H*
  KPS Brno mv6.1 1928  1968    
fotka
122
81III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1967    
fotka
123
82III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1968    
fotka
124
83III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1967    
125
84III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1969    
131
90III
DPMB (od 1928) P*
  KPS Brno mv6.1 1928  1969    
133
92III
DPMB (od 1928) H*
  KPS Brno mv6.1 1932  1968    
fotka
134
93III
DPMB (od 1932) H*
  KPS Brno mv6.1 1932  1968    
135
94III
DPMB (od 1932) H*
  KPS Brno mv6.1 1932  1969    
136
95III
DPMB (od 1932) H*
  KPS Brno mv6.1 1932  1968    
137
96III
DPMB (od 1932) H*
  KPS Brno mv6.1 1932  1969    
138
97III
DPMB (od 1932) H*
  KPS Brno + SBEPD mv6.2 1941    podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu 
fotka
140
99III
DPMB (1941 - 1970) H
poté Technické muzeum v Brně
  KPS Brno + SBEPD mv6.2 1941  1969   podvozek vyroben v dílnách DP 
141
100III
DPMB (od 1941) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1969    
142
101III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1968    
143
102III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1969    
144
103III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1969    
145
104III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1968    
146
105III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.3 1943  1976   1972: vyřazen, předán TMB, využit jako zdroj náhr. dílů, 1976: sešrotován 
147
106III
DPMB (1943 - 1972) H
  KPS Brno mv6.3 1943    1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
fotka
majitel DPMB
majitel Technické muzeum v Brně
107III DPMB (od 1989) M
  KPS Brno mv6.3 1943  1968    
149
108III
DPMB (od 1943) H
  KPS Brno mv6.4 1946  1972    
400
111III
DPMB (od 1946) H*
  KPS Brno mv6.4 1946  1968    
401
112III
DPMB (od 1946) H*
  KPS Brno mv6.4 1946  1972    
402
113III
DPMB (od 1946) H*
  KPS Brno mv6.4 1946  1972    
403
114III
DPMB (od 1946) H*
  KPS Brno mv6.4 1946  1968    
404
115III
DPMB (od 1946) H*
  KPS Brno mv6.4 1946    1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB 
fotka
405
116III
DPMB (1946 - 1968) H*
poté Technické muzeum v Brně
  28074 SBEPD 4MT4 1954    1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá *
fotka
145II
1145
4058
145II
DPMB (od 23.5.1954) P*
  SBEPD mv6.6 1932  1945   vůz vlastní konstrukce, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
150 DPMB (od 1932) P
  Graz mv1 1900  1957   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
22
192
DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1964   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
23
193
DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1963   1930: odstaven, 1943-1946: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
35
194
DPMB (od 1901)
předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 92 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 6 vozů
  • historický/muzejní: 2 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Husovice: 34 vozů
  • Vozovna Pisárky: 31 vozů
  • Vozovna Medlánky: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 9. 6. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání