DPMB: vozový park

řazeno dle trakce a prvního ev. č.

předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Vereingete Isolatenwerke AG, Berlin-Pankow 1925    vůz pro čištění kolejových žlábků, nikdy neobdržel ev. číslo, 1969: předán TMB, vůz čeká na renovaci 
nátěr: tmavě zelená
- DPMB (1925 - 1969)
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv1 1899  1963   1920?: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 514 
1
42
10II
514
DPMB (1900 - 1954)
  Lederer & Porges mv2 1903    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotka
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
1II DPMB (1969 - 1971)
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
2
43
DPMB (1900 - 1930)
  Lederer & Porges mv2 1903  1964   1930: služební vůz 
2II
501
801
DPMB (1903 - 1964)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
3
44
DPMB (1900 - 1930)
  Lederer & Porges mv2 1903  1954   1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy 
3II
1III
DPMB (1903 - 1954)
  Graz mv1 1899  ?   1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) 
4
45
11II
DPMB (1900 - 1954)
  Lederer & Porges mv2 1903  1954   1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy 
4II
2III
DPMB (1903 - 1954)
  Graz mv1 1899  1964   1930: odstaven, 1945: služební vůz 
5
46
511
811
DPMB (1900 - 1930)
  Lederer & Porges mv2 1903  1967   ?: reko - uzavření plošinových čel, 1945: služební vůz, 1969: podvozek použit pro hist. vůz č. 6 
5II
502
802
DPMB (1903 - 1967)
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava 
6
47
12II
DPMB (1900 - 1954)
  KPS Brno mv3 1904    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotka
6II
3III
DPMB (1904 - 1954)
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
7
48
DPMB (1900 - 1930)
  Lederer & Porges mv3 1904  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
7II DPMB (od 1904)
  Graz mv1 1899  ?   1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) 
8
4III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
9 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899    1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB 
fotka
10
503
803
4030
DPMB (1900 - 1971)
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
11 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899  1962   1930: služební vůz 
fotka
12
504
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
13 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) 
14
5III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1966   1930: služební vůz 
15
505
805
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) 
fotka
16 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1961   1945: služební vůz 
17
506
DPMB (1900 - 1945)
  Graz mv1 1899  1962   1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: služební vůz, reko - uzavření plošinových čel 
18
6III
512
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  ?   1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) 
fotka
19
7III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1964   1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 
20
8II
513
813
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
21 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1900  1957   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
22
192
DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1964   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
23
193
DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1967   1930: služební vůz 
24
507
807
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
25 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
26 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
27 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
28 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 26) 
29 DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
30 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  ?   1934: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava 
31
9II
DPMB (1901 - 1954)
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
32 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  1945   1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
33 DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
34 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  1963   1930: odstaven, 1943-1946: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy 
35
194
DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  1963   1930: odstaven, 1934: služební vůz 
36
508
DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  ?   1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 27) 
37 DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  1967   1942: služební vůz 
38
509
809
DPMB (1901 - 1942)
  Graz mv1 1900  1967   1930: služební vůz 
39
510
810
DPMB (1901 - 1930)
  Graz mv1 1900  1945   1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
40 DPMB (od 1901)
  Graz mv1 1900  1957   1921: reko - zkušebně uzavření plošinových čel, 1943-1946: přestavěn na vlečný vůz 
41
195
DPMB (od 1901)
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
50 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
51 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912    1964: služební vůz, 1967: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi do Přízřenic, 1973: TMB odkoupilo od soukromníka skříň vozu, renovace na hist. vůz ev.č. 52, pojezd ex. kropicí vůz č. 1 
fotka
52
13II
817
DPMB (1912 - 1967) P
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
53 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
54 DPMB (od 1912) P
  Graz mv4 1912  1945   1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
55 DPMB (od 1912) P
  Vagónka Studénka CMg 1912  1964   ex LWP ev. č. 1602 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
56
14II
DPMB (1915 - 1964) P
  Vagónka Studénka CMg 1912    ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB 
fotka
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
57
15II
815
57
DPMB (1915 - 1971) P
poté Technické muzeum v Brně
  Vagónka Studénka CMg 1912  1945   ex LWP ev. č. 1604, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
58 DPMB (1915 - 1945) P
  Graz mv5 1920  1965    
59
19II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv5 1920  1963    
60II
20II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv5 1920  1963    
61II
21II
DPMB (od 1920) H*
  Graz mv5 1920  1967   1963: služební vůz 
62II
22II
813II
DPMB (1920 - 1963) H*
  Graz mv5 1921  1967   1964: služební vůz 
63II
23II
801II
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1964   1964: služební vůz 
64II
24II
814
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1969   1964: služební vůz 
65II
25II
816
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1964    
66II
26II
DPMB (od 1921) H*
  Graz mv5 1921  1967   1964: služební vůz 
67II
27II
814II
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1968   1964: služební vůz 
68II
28II
808
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1968   1964: služební vůz 
69II
29II
811II
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921  1963    
70II
30II
DPMB (od 1921) H*
  Graz mv5 1921  1967   1964: služební vůz 
71II
31II
804
DPMB (1921 - 1964) H*
  Graz mv5 1921    1963: služební vůz 512, 1969: renovace na hist. vůz 72, 1971: TMB 
fotka
72II
32II
512
812
DPMB (1921 - 1963) H*
poté Technické muzeum v Brně
  Graz mv5 1921  1964    
73II
33II
DPMB (od 1921) H*
  KPS Brno mv6.1 1926  1945   1945: zásah bombou na Husově ulici (12.4.) 
74II DPMB (od 1926)
  KPS Brno mv6.1 1926  1973   1967: služební vůz 
fotka
75II
34II
802II
4002
DPMB (1926 - 1973) P
  KPS Brno mv6.1 1926  1973   1972: služební vůz 
76II
35II
4035
DPMB (1926 - 1972) H*
  KPS Brno mv6.1 1926  1973   1967: služební vůz 
77II
36II
810II
4007
DPMB (1926 - 1967) P
  KPS Brno mv6.1 1926  1973   1967: služební vůz 
78II
37II
813III
4010
DPMB (1926 - 1967) P
  KPS Brno mv6.1 1926  1969    
79II
38II
DPMB (od 1926) H*
  KPS Brno mv6.1 1926  1967    
80II
39II
DPMB (od 1926) P
  KPS Brno mv6.1 1926    1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB 
fotka
81II
40II
DPMB (1926 - 1968) P
poté Technické muzeum v Brně
  KPS Brno mv6.1 1926  1974   1967: služební vůz 
fotka
82II
41II
804II
4003
DPMB (1926 - 1967) P
  KPS Brno mv6.1 1926  1967    
83II
42II
DPMB (od 1926) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1983   1972: služební vůz 
84II
43II
4036
DPMB (1927 - 1983) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1972   1969: služební vůz 
85II
44II
4029
DPMB (1927 - 1969) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1972   1968: služební vůz 
86II
45II
806II
4025
DPMB (1927 - 1968) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1978   1967: dosazena skříň z vozu 52/II (ex 93/II), 1969: služební vůz 
87II
46II
4001
DPMB (1927 - 1969) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1972   1969: služební vůz, 1970: skříň dosazena na vůz 71/III (112/I) 
88II
47II
4028
DPMB (1927 - 1969) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1971   1967: služební vůz 
fotka
89II
48II
817II
4022
DPMB (1927 - 1967) P
  KPS Brno mv6.1 1927  1968    
90II
49II
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1971   1968: služební vůz 
91II
50II
805IV
4004
DPMB (1927 - 1968) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1967    
fotka
92II
51II
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1978   1967: skříň dosazena na vůz 46/II (86/II) 
93II
52II
DPMB (1927 - 1967) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1974   1967: služební vůz 
94II
53II
815II
4027
DPMB (1927 - 1967) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1974   1970: služební vůz 
95II
54II
4019
DPMB (1927 - 1970) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1978   1972: služební vůz 
96II
55II
4037
DPMB (1927 - 1972) H*
  KPS Brno mv6.1 1927  1969    
fotka
97II
56II
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1968    
fotka
98II
57II
DPMB (od 1927) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1977   1967: služební vůz 
fotka
99II
58II
819
4023
DPMB (1927 - 1967) P*
  KPS Brno mv6.1 1927  1969   1967: služební vůz 
fotka
100II
59II
801III
DPMB (1927 - 1967) P*
předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 92 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Pisárky: 29 vozů
  • Vozovna Husovice: 21 vozů
Poslední aktualizace vozů: 1. 6. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání