PMDP: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
2 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
96 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1956) | Cuk | |||||||
2 | Karosa ŠM11.1603 | 1965 | 1974 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PM 23-59 | 71 | Dopravní podniky města Plzně (16.12.1965 - 30.8.1974) | Cuk | ||||||
002/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 9.8.2019 nátěr: CVR Techmania Science Center, fialová s grafikou * |
» detail | |||||
369 | PMDP (od 18.7.2019) | Slo | |||||||
3 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
97 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1957) | Cuk | |||||||
003/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 9.8.2019 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {371+B} |
» detail | |||||
370 | PMDP (od 18.7.2019) | Slo | |||||||
3 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 0112 | 626 | PMDP (od 9.9.2019) | Kar | ||||||
4 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
98 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1956) | Cuk | |||||||
004/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 12.8.2019 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+370} |
» detail | |||||
371 | PMDP (od 18.7.2019) | Slo | |||||||
4 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
21.8.2021: vážná dopravní nehoda na hlavním nádraží nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 0113 | 627 | PMDP (od 11.9.2019) | Kar | ||||||
5 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
99 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1960) | Cuk | |||||||
005/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 9.8.2019; 8/2020: dosazen pantograf Lekov; 6-11/2023: SP nátěr: CVR Pizza doma, zeleno-oranžová s grafikou * |
» detail | |||||
372 | PMDP (od 26.7.2019) | Slo | |||||||
5 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 0114 | 628 | PMDP (od 10.9.2019) | Kar | ||||||
6 | Škoda 2Tr | 1938 | ? |
po vyřazení sešrotován v DP nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
100 | Dopravní podniky města Plzně (1.4.1953 - 1960) | Cuk | |||||||
006/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 12.8.2019; 10/2023-3/2024 SP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
373 | PMDP (od 9.8.2019) | Slo | |||||||
6 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 0115 | 629 | PMDP (od 6.9.2019) | Kar | ||||||
007/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 20.8.2019 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {377+B} |
» detail | |||||
374 | PMDP (od 19.8.2019) | Slo | |||||||
7 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 6424 | 630 | PMDP (od 6.11.2019) | Kar | ||||||
8 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení odstaven v Plzni-Čechurově, 70.-80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
102 | Dopravní podniky města Plzně (9.4.1941 - ?) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
008/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 16.9.2019, od 1/2024 SP nátěr: CVR ČSOB, bílo-modrá * {A+378} |
» detail | |||||
375 | PMDP (od 13.9.2019) | Slo | |||||||
8 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 6425 | 631 | PMDP (od 6.11.2019) | Kar | ||||||
9 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
103 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 18.2.1970) | Cuk | |||||||
009/2002 | Pragoimex T3R-PV | 2004 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 196, 2008: VP (ÚD), 10/2012-1/2013: VP (ÚD), 11/2017-1/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/24, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {263+252+C*} |
» detail | |||||
196II | PMDP (7/2004 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
009/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 4.10.2019; 9-12/2023: SP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
376 | PMDP (od 3.10.2019) | Slo | |||||||
9 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 6426 | 632 | PMDP (od 6.11.2019) | Kar | ||||||
10 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován v 70. letech nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
104 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
010/2002 | Pragoimex T3R-PV | 2004 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 198, 2008: VP (ÚD), 10/2012-1/2013: VP (ÚD), 7-10/2019: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 15.2.2024 na JŘ 4/13 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {325+B*} |
» detail | |||||
198II | PMDP (7/2004 - 16.2.2024) | Slo | |||||||
010/2019 | Pragoimex EVO2 | 2019 |
v provozu od 25.10.2019, od 2/2024 SP nátěr: CVR Trinity Bank, zlatá * {A+374} |
» detail | |||||
377 | PMDP (od 24.10.2019) | Slo | |||||||
10 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
7P9 6427 | 633 | PMDP (od 6.11.2019) | Kar | ||||||
11 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
105 | Dopravní podniky města Plzně (9.4.1941 - 18.2.1967) | Cuk | |||||||
12 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
106 | Dopravní podniky města Plzně (13.5.1941 - 18.1.1968) | Cuk | |||||||
12 VIN | Peterka & synové VVLMTL | 2005 |
turistický vláček (tzv. "zoovláček") - lokomotiva a 3 vagónky,
majetek ZOO Plzeň, u PMDP ev. č. 002 (3002) nátěr: CVR ZOO Plzeň, černá s grafikou zvířat * |
» detail | |||||
ex
Ladislav Peterka, Batňovice majitel Zoologická a botanická zahrada města Plzně |
|||||||||
2P7 9540 | 002 | PMDP (pronajat od 6/2006) | Kar* | ||||||
13 | Škoda 3Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
107 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
14 | Škoda 3Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
108 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
15 | Škoda 3Tr2 | 1943 | ? |
1958: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
109 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 1.8.1968) | Cuk | |||||||
16 | Škoda 3Tr2 | 1943 | ? |
1957: reko karosérie nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
110 | Dopravní podniky města Plzně (1.10.1943 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
17 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
111 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 15.2.1967) | Cuk | |||||||
18 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
112 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 1.4.1969) | Cuk | |||||||
19 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
113 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 18.1.1968) | Cuk | |||||||
20 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
114 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 29.1.1966) | Cuk | |||||||
21 | Škoda 3Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
115 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 1.8.1962) | Cuk | |||||||
021/2013 | Pragoimex VarioLF2/2IN | 2013 |
5/2016: nově upravená čela; 10-12/2018: SP; 5/2022-1/2023: SP, od 12/2023: modernizace v KOS nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+337} |
» detail | |||||
361 | PMDP (od 10.3.2014) | Slo | |||||||
22 | Škoda 3Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
116 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 15.4.1970) | Cuk | |||||||
022/2013 | Pragoimex VarioLF2/2IN | 2013 |
5/2016: nově upravená čela; 5-7/2018: SP; 11/2021-6/2022: SP nátěr: CVR Panasonic, barevná grafika * |
» detail | |||||
362 | PMDP (od 10.3.2014) | Slo | |||||||
022/2020 | Pragoimex EVO2 | 2020 |
v provozu od 16.9.2020 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {375+B} |
» detail | |||||
378 | PMDP (od 16.9.2020) | Slo | |||||||
23 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
117 | Dopravní podniky města Plzně (23.5.1948 - 31.3.1964) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
023/2020 | Pragoimex EVO2 | 2020 |
v provozu od 1.9.2020 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {384+B} |
» detail | |||||
379 | PMDP (od 1.9.2020) | Slo | |||||||
24 | Škoda 3Tr3 | 1947 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
118 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 14.5.1970) | Cuk | |||||||
24 | Škoda Astra 03T0 | 1997 | 2008 |
1. prototyp, vystaven na MSV Brno 1997;
18.1.2006: nehoda s KT8D5 ev. č. 298 na Borech, poté odstaven
2007-2008: zdroj ND
22.5.2008: odvezen na šrotaci nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
ex
ŠKODA DOPRAVNÍ TECHNIKA zapůjčen Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
300 | PMDP (1998 - 2008) | Slo | |||||||
024/2020 | Pragoimex EVO2 | 2020 |
v provozu od 29.10.2020 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
380 | PMDP (od 29.10.2020) | Slo | |||||||
25 | Škoda 3Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
119 | Dopravní podniky města Plzně (27.12.1947 - 1.8.1967) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA TRANSPORTATION |
|||||||||
25 | Škoda Astra 03T0 | 1997 |
2. prototyp,
28.-30.10.1998: vystaven na veletrhu InnoTrans Berlin 1998,
Praha: ZJ bez cestujících od 22.5.1999, s cestujícími od 28.5. do 22.6.1999,
2010: SP (Datatechnik?) - nerezová madla
10/2014-1/2015: VP (Datatechnik, vozovna Slovany): zpět v provozu 6/2015
5.10.2015-5.4.2016: odstaven po nehodě,
13.12.2019: odstaven po nehodě,
18.3.2021: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 1/8),
od 19.3.2021: odstaven se záměrem budoucího zachování jako historický vůz nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
301 | PMDP (od 16.7.1999) | Slo | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
025/2013 | Pragoimex VarioLF2/2IN | 2014 |
2015: nově upravená čela; v roce 2016 doplněno automatické sčítání cestujících; 10-12/2019: SP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+336*} |
» detail | |||||
363 | PMDP (od 17.5.2014) | Slo | |||||||
025/2020 | Pragoimex EVO2 | 2020 |
v provozu od 8.12.2020 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
381 | PMDP (od 8.12.2020) | Slo | |||||||
26 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
120 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 15.5.1970) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
026/2020 | Pragoimex EVO2 | 2020 |
v provozu od 23.12.2020 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
382 | PMDP (od 23.12.2020) | Slo | |||||||
27 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
121 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 22.1.1963) | Cuk | |||||||
28 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
122 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
29 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
123 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 5.12.1965) | Cuk | |||||||
029/2014 | Pragoimex VarioLF2/2IN | 2014 |
6/2016: nově upravená čela; 3-5/2019: SP; 9-12/2023: modernizace v KOS, od 2/2024: SP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
366 | PMDP (od 30.6.2014) | Slo | |||||||
30 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
124 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 29.1.1966) | Cuk | |||||||
31 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
125 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 1.8.1963) | Cuk | |||||||
32 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
126 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 18.2.1970) | Cuk | |||||||
33 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
127 | Dopravní podniky města Plzně (21.5.1948 - 7.1.1966) | Cuk | |||||||
34 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
128 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 18.8.1970) | Cuk | |||||||
35 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení Plzeň - Radčická ul., 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
129 | Dopravní podniky města Plzně (28.5.1948 - 1.8.1965) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
36 | Škoda 3Tr3 | 1948 | 2003 |
1957: reko karosérie, po vyřazení v Liticích nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
130 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 1.8.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
37 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
131 | Dopravní podniky města Plzně (9.7.1948 - 31.3.1964) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
38 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
132 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 10.4.1969) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
39 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
133 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 1.8.1967) | Cuk | |||||||
40 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení sešrotován v DP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
134 | Dopravní podniky města Plzně (23.12.1948 - 5.12.1965) | Cuk | |||||||
040/2021 | Pragoimex EVO2 | 2021 |
v provozu od 3.11.2021 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá |
» detail | |||||
383 | PMDP (od 3.11.2021) | Slo | |||||||
041/2021 | Pragoimex EVO2 | 2021 |
v provozu od 3.11.2021 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+379} |
» detail | |||||
384 | PMDP (od 3.11.2021) | Slo | |||||||
51 VIN | LIAZ 150.850 AD 14 | 1990 |
autojeřáb, 2009: GO jeřábové nástavby (Servis jeřábů Slaný)
středisko dopravní cesty, 1/2017: nabídnut k prodeji nátěr: oranžová |
» detail | |||||
PMA 44-46 | PMDP (1990 - 3/2017) | Slo | |||||||
poté
BH Technika |
|||||||||
52 | Škoda Astra 03T2 | 1998 | 2020 |
2/2011: nerezová madla; 6/2012-léto/2013: odstaven pro závažnou poruchu; 5-9/2013: VP (Datatechnik); 4/2020: prodán DP Ostrava na náhradní díly nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
302 | PMDP (22.4.1999 - 2/2020) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
052/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 182
2011: VP (ÚD)
7.6.2016 - nehoda, info zde
9-11/2017: VP
4-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+257*} |
» detail | |||||
315 | PMDP (od 27.3.2008) | Slo | |||||||
53 | Škoda Astra 03T2 | 1998 |
8/2011: nerezová madla, 5-10/2012: VP (Datatechnik), 9-10/2016: SP, 1.2.2021: odprodán do Škoda bus klubu
18.3.2021: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 1/7), od 19.3.2021 veden jako historický nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
303 | PMDP (14.4.1999 - 19.3.2021) | Slo | |||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
053/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 183
2011: VP (ÚD)
9-11/2017: VP,
3-8/2023: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+325*} |
» detail | |||||
316 | PMDP (od 24.4.2008) | Slo | |||||||
054/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 174
2011: VP (ÚD); 2/2012:
10/2017-2/2018: VP
3-7/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+265*} |
» detail | |||||
317 | PMDP (od 4.6.2008) | Slo | |||||||
055/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 178
2012: VP (ÚD)
3-5/2017: VP
8-12/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+260*} |
» detail | |||||
318 | PMDP (od 20.6.2008) | Slo | |||||||
56 | Škoda 6Tr2 | 1949 |
z Plzně předán do TMB Brno, 1972-73: renovován do tzv. názorného řezu jako statický exponát (některé díly karoserie byly sejmuty nebo nahrazeny plexisklem), 1998-2003: renovace do provozního stavu ve vozovně Komín nátěr: tyrkysovo-krémová s oranžovým pruhem * |
» detail | |||||
135 | Dopravní podniky města Plzně (13.3.1950 - 1971) | Cuk | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
056/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 179
2011: VP (ÚD)
7-10/2017: VP
11/2021-6/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+324*} |
» detail | |||||
319 | PMDP (od 3.7.2008) | Slo | |||||||
058/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 200
2011: VP (ÚD)
1-5/2017: VP
8/2021-4/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+256*} |
» detail | |||||
320 | PMDP (od 28.7.2008) | Slo | |||||||
059/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 č. 180
2012: VP (ÚD)
5-10/2017: VP
3-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {A+322*} |
» detail | |||||
321 | PMDP (od 17.9.2008) | Slo | |||||||
60 | Avia Ikarus 543 | 1980 | 1994 |
služební vůz DP nátěr: světle modrá |
» detail | ||||
ex
JZD „Doubrava“ Vrčeň |
|||||||||
PM 88-80 | 363 | Dopravní podniky města Plzně (1986 - 1994) | Cuk | ||||||
060/2008 | Pragoimex T3R.SLF » T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3SUCS ev.č. 278
2012: VP (ÚD)
2-4/2018: VP,
6/2023-1/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {323+B*} |
» detail | |||||
114II 202II 328 |
PMDP (od 9/2008) | Slo | |||||||
065/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2008 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 181
2012: VP (ÚD)
5-9/2017: VP
11/2021-4/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {321+B*} |
» detail | |||||
322 | PMDP (od 21.11.2008) | Slo | |||||||
67 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 3016 | 519 | PMDP (4.12.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
69 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 | 24.3.2023 |
od 10/2022: zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P5 3017 | 520 | PMDP (4.12.2007 - 31.1.2018) | Kar* | ||||||
pronajat
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté soukromá osoba poté Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
73 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
26.5.2011: nehoda (zastávka K nemocnici, Plzeň - Severní Předměstí) nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
3P5 3627 | 521 | PMDP (od 20.12.2007) | Kar* | ||||||
74 | Škoda Astra 03T3 | 1999 |
2/2011: nerezová madla, 10/2012-2/2013: VP (Datatechnik), odstaven po DN 18.1.2019 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
304 | PMDP (25.1.2000 - 24.4.2020) | Slo | |||||||
poté
FlexiBus poté soukromá osoba |
|||||||||
75 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 2134 | 516 | PMDP (15.11.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
75 | Škoda Astra 03T3 | 1999 |
4-11/2011: VP (datatechnik) - nerezová madla, 18.9.2013: nehoda (Rondel), 9.10.2020: odvezena z vozovny Slovany a přistavena k občerstvení Letadlo v Bakově nad Jizerou u D10 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
305 | PMDP (26.1.2000 - 9.10.2020) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
75 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
8P7 1556 | 636 | PMDP (od 1.9.2021) | Kar | ||||||
76 | Škoda Astra 03T3 | 1999 | 9.11.2021 |
5.3.2004: najetí do soupravy 205+195 -> oprava (ŠT), 4/2006-9/2010: odstaven, 9-12/2010: VP (Datatechnik) - nerezová madla; 27.10.2013: vykolejení - náměstí Milady Horákové (zlomená osa na zadním podvozku); 11-12/2015: SP, 2/2020: prodán DPMB na náhradní díly pro tramvaje Anitra, 19.3.2020: nakládka v Plzni (Slovany), 20.3.2020: vykládka v Brně (Medlánky), v Brně kompletně rozebrán, 9.11.-10.11.2021: šrotace v medláneckém areálu |
» detail | ||||
306 | PMDP (7.2.2000 - 2/2020) | Slo | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
76 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: PMDP, červeno-černo-bílá |
» detail | |||||
8P7 2843 | 637 | PMDP (od 27.8.2021) | Kar | ||||||
77 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 | 2/2022 |
5.10.2015: DN s 534 (Slovanská), 11/2015: zpět v provozu; 12/2021: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P5 2711 | 517 | PMDP (27.11.2007 - 17.2.2022) | Kar* | ||||||
77 | Škoda Astra 03T3 | 1999 |
podzim/2011: VP (Datatechnik) - nerezová madla, 11-12/2016: SP, 14.12.2020: odvezena z vozovny Slovany a přistavena k občerstvení Letadlo v Bakově nad Jizerou u D10 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
307 | PMDP (31.1.2000 - 13.12.2020) | Slo | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
79 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 |
10/2022: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3P5 2712 | 518 | PMDP (27.11.2007 - 10.10.2022) | Kar* | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
079/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2009 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 194
2012: VP (ÚD)
5-8/2017: VP
8/2021-3/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+328*} |
» detail | |||||
323 | PMDP (od 26.3.2009) | Slo | |||||||
080/2008 | Pragoimex T3R.PLF | 2009 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 204
2012: VP (ÚD)
11/2017-3/2018: VP,
od ?/2022-1/2023: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {319+B*} |
» detail | |||||
324 | PMDP (od 25.4.2009) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 37 vozů
- sešrotován: 33 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 22 vozů
- v dílnách/v opravě: 4 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
- definitivně odstaven: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (43) mají přibližný průměrný věk 8,6 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slovany: 42 vozů
- Vozovna Cukrovarská: 41 vozů
- Vozovna Karlov: 17 vozů
Poslední aktualizace vozů:
25. 3. 2024.