DP města Jihlavy: trolejbusy Škoda 21TrIGCT
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
13075 | Škoda 21TrIGCT | 2002 |
monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5/2016-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
55 | DP města Jihlavy (2002 - 18.1.2016) | Brt | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
13096 | Škoda 21TrIGCT | 2003 |
tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
58 | DP města Jihlavy (11/2003 - 18.1.2016) | Brt | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
13140 | Škoda 21TrIGCT | 2004 |
jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
61 | DP města Jihlavy (7/2004 - 18.1.2016) | Brt | |||||||
poté
DPMB |
Vypsány celkem 3 vozy,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Brtnická.
Poslední aktualizace vozů:
5. 1. 2024.