PMDP: tramvaje ČKD Tatra
vozy z vozovny: vozovna Slovany, řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
160472 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1972 |
2001-2005: přestavba na pracovní vůz - kolejový brus a měřicí vůz trolejového vedení (ÚD) typu T3R-P s analogovým regulátorem; 12/2014-1/2015: VP nátěr: oranžovo-žlutá * {A+182} |
» detail | |||||
175 | PMDP (od 1.2.1972) | Slo | |||||||
162558 | ČKD Tatra T3 | 1974 |
11/2007: VP (DP Ostrava), v pravidelném provozu naposledy 4.11.2012; doklady využity na vůz VarioLFR.S ev. č. 353; jaro 2019: dokompletován; od 6/2019: veden jako historický nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {sólo*} |
» detail | |||||
187 | PMDP (od 22.2.1974) | Slo | |||||||
164495 | ČKD Tatra T3 | 1975 |
po nehodě soupravy 202+192 (23.2.2004) odstaven, od 2008: muzejní nátěr: červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | |||||
192 | PMDP (od 2/1976) | Slo | |||||||
175106 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP, 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 9-12/2013: VP, 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 10/2019-3/2020: VP, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*} |
» detail | |||||
256 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175107 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
1999: VP, 2005: modernizace - T3R-P s digitálním regulátorem (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 2013: VP (ÚD), 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 10/2019-2/2020: VP, 2.2.2021: nehoda s 288, požkozena zadní část, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*} |
» detail | |||||
257 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175110 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 2009: VP (ÚD); ?/2014-?/2014: VP, 11-/2018-5/2019: VP, 31.3.2023: DN na Borech, zpět v provozu po 4 měsících nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B*} |
» detail | |||||
260 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
175115 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2005: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD), 2009: VP (ÚD); 2-6/2014: VP (ÚD), 11/2018-3/2019: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {332+B*} |
» detail | |||||
265 | PMDP (od 1/1986) | Slo | |||||||
178306 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP: zpět v provozu 4/2002;
11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov): zpět v provozu 3/2009;
2012: VP (Datatechnik);
1-5/2016: VP (ÚD);
30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč);
1.12.2019: Mikulášská tramvaj;
12/2019-5/2020: VP; nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
288 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178307 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - zpět v provozu 10/2000;
2006-1/2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 1/2007;
10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 3/2010;
4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské;
5-10/2018: VP;
1/2022-8/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
289 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178308 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - zpět v provozu 9/2002;
2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007;
2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009;
6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013;
4-9/2017: VP;
10/2020-8/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
290 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178309 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002: VP - zpět v provozu 7/2002;
2007-2008: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 2/2008;
8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2009;
?-12/2013: VP: zpět v provozu 4.1.2014;
9/2017-6/2018: VP;
8/2021-2/2022: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
291 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178310 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP (DP Most) - zpět v provozu 12/2000;
2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 3/2008;
2012: VP (Datatechnik);
8/2015-3/2016: VP;
2.12.2018: Mikulášská tramvaj;
3-9/2019: VP;
od 11/2023 VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
292 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178311 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001-2002: VP - zpět v provozu 2/2002; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2007; 25.2.2009: vykolejení (náměstí Milady Horákové); 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
293 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178312 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - zpět v provozu 8/2001;
4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 9/2007;
2011: VP (Datatechnik);
12/2014-4/2015: VP (Karlov);
5/2018-7/2019: VP;
4/2023-5/2024: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
294 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178313 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000/2001: VP - zpět v provozu 6/2001;
2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2007;
7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2009;
3-6/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2013;
po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven na VP;
12/2016-7/2017: VP;
6/2020-12/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
295 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178314 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - zpět v provozu 10/2001;
18.6.2002: nehoda (Rondel), info zde: po opravě po nehodě zpět v provozu 13.5.2003;
12.2.2007: vykolejení (Plzeňka), info zde
2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2007;
9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 5/2010;
1-4/2014: VP;
7-12/2018: VP;
3-7/2022: VP; nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
296 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178315 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2001: VP - zpět v provozu 3/2001;
10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 6/2007;
11.5.2009: požár, bližší info zde;
5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2009;
1-4/2013: VP (Datatechnik);
7/2017-1/2018: VP;
6/2021-6/2023: odstaven;
6-12/2023: VP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
297 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178316 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2000: VP - zpět v provozu 10/2000;
2006: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2006;
1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 5/2009;
2012: VP (Datatechnik);
6-12/2016: VP;
30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč;
12/2019-10/2020: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
298 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
178317 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003;
2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 7/2008;
3-5/2012: VP (Datatechnik): zpět v provozu 31.5.2012;
18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - zpět v provozu 3/2014
11/2016-4/2017: VP;
1/2021-6/2021: VP nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
299 | PMDP (od 5/1990) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 19 vozů,
z toho:
- provozní: 13 vozů
- historický/muzejní: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 2 vozy
- služební: 1 vůz
- dočasně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (16) mají přibližný průměrný věk 36 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Slovany.
Poslední aktualizace vozů:
3. 9. 2024.