DPMB: vozový park
vynechat vlaky, řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
16772 | Karosa LC735.22 | 1986 |
|
» detail | |||||
BSB 27-63 | 2913 | DPMB (1986 - 1995) | S | ||||||
poté
? |
|||||||||
26428 | Karosa LC735.40 | 1989 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
BSB 24-46 | 2918 | DPMB (10/1989 - 8/1996) | M | ||||||
poté
Zdeněk Beňačka, Brno poté ? |
|||||||||
11220 | Škoda 14Tr08/6 | 1989 | 9/2023 |
2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2010-2011: VP - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ?: statický měnič, 2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, ?: BS212, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 18.10.2022: odstaven (závada brzd přední nápravy), 9/2023: prodán, 25.9.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) nátěr: unifik |
» detail | ||||
3231 | DPMB (1/1990 - 9/2023) | H* | |||||||
poté
? |
|||||||||
3917 | Karosa B731.00 | 1982 |
8/1990: prodán do Teplic, ?: upraven na pojízdnou čistírnu peří nátěr: šedo-modrá * |
» detail | |||||
BSA 56-38 | 7036 | DPMB (1982 - 1990) | M | ||||||
poté
? |
|||||||||
31055 | Karosa B732.1654 | 1991 |
prodán do Zlína, poté přestavba na přepravník nátěr: bílo-červená |
» detail | |||||
BSB 95-67 | 7330 | DPMB (28.5.1991 - 15.9.2001) | S | ||||||
poté
? |
|||||||||
4032 VIN | Karosa B931E.1707 | 2001 |
8/2013-11/2013: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B951E nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
BSH 16-32 | 7470 | DPMB (5/2001 - 13.1.2021) | M* | ||||||
poté
Spolek křesťanské pomoci Bučovice poté ? |
|||||||||
10666 VIN | Karosa B951E.1713 | 2006 |
9/2014-10/2015: odstaven pro závadu na převodovce; 10/2017-4/2020: subdodávka v rámci PID; od 2020: odstaven jako poutač u čerpací stanice v obci Kounov nátěr: zeleno-hnědá s grafikou * |
» detail | |||||
3B9 8315 | 7485 | DPMB (2/2006 - 12.10.2015) | M | ||||||
poté
Majaagency pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha poté ? poté ? |
|||||||||
28195 | Karosa B732.1652 | 1990 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
BSB 75-26 BSC 14-27 |
7297 | DPMB (1990 - 2000) | S | ||||||
poté
? (BG) |
|||||||||
28284 | Karosa B732.1652 | 1990 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
BSB 76-47 | 7303 | DPMB (1990 - 2000) | S | ||||||
poté
? (BG) |
|||||||||
23053 | Karosa ŠM11.1630MOC | 1980 |
|
» detail | |||||
BSA 56-03 | 2839 | DPMB (1980 - 1986) | M | ||||||
poté
? (SK) |
|||||||||
6556 | Karosa ŠD11.2040 | 1974 |
|
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
BS 56-39 BSA 77-10 |
2896 | DPMB (1981 - 1983) | M | ||||||
poté
? poté ? (SK) |
|||||||||
22248 | Karosa B732.20 | 1988 |
1999?: přestavba na přepravník závodních motocyklů; vozidlo se dlouhodobě nachází odstavené v obci Očová na Slovensku nátěr: červená s černou kolem oken |
» detail | |||||
BSB 50-18 | 7203 | DPMB (6.7.1988 - 20.3.1999) | S | ||||||
poté
soukromá osoba poté ? (SK) |
|||||||||
16747 | Karosa LC735.20 | 1986 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
BSB 27-51 | 2912 | DPMB (1986 - 1996) | M | ||||||
poté
FORTOUR poté Miloš Kápička - MIKA poté 1.BSP |
|||||||||
26514 | Karosa ŠM11.1630MOC | 1981 |
1985: pojízdná kantýna 5217, zaslepeny zadní dveře |
» detail | |||||
BSA 56-15 |
2889 5217 |
DPMB (1981 - 1991) | ? | ||||||
poté
Antonín Frydrýšek, Brno |
|||||||||
20091 | Karosa B732.20 | 1987 |
|
» detail | |||||
BSB 41-34 | 7192 | DPMB (30.11.1987 - 20.12.1999) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
22264 | Karosa B732.20 | 1988 |
v DP dosazena zadní náprava se stálým převodem typu Rába 118.37 |
» detail | |||||
BSB 50-24 | 7209 | DPMB (1988 - 2000) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
22271 | Karosa B732.20 | 1988 |
|
» detail | |||||
BSB 50-26 | 7211 | DPMB (1988 - 2000) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
22656 | Karosa B732.20 | 1988 |
|
» detail | |||||
BSB 51-71 | 7229 | DPMB (1988 - 1999) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
25010 VIN | Karosa B732.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
BSB 59-42 | 7239 | DPMB (1989 - 1999) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
25032 VIN | Karosa B732.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
BSB 59-44 | 7241 | DPMB (1989 - 2000) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
25058 VIN | Karosa B732.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
BSB 59-50 | 7247 | DPMB (1989 - 1999) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
31099 | Karosa B732.1654 | 1991 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
BSB 95-71 | 7334 | DPMB (1991 - 2001) | S | ||||||
poté
Arka |
|||||||||
1399 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 |
9/2015-2017?: MHD Trutnov nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
2B9 8004 | 7619 | DPMB (12/2004 - 29.7.2015) | S | ||||||
poté
OSNADO poté ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
|||||||||
2005 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2005 |
9/2015-11/2016: MHD Mladá Boleslav; 12/2016-2018: MHD Trutnov nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3B2 8601 | 7624 | DPMB (5/2005 - 29.7.2015) | S | ||||||
poté
OSNADO pronajat DP Mladá Boleslav poté ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
|||||||||
2007 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2005 | 2018 |
8/2015-2016: MHD Trutnov nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | ||||
3B2 8598 | 7626 | DPMB (5/2005 - 29.7.2015) | S | ||||||
poté
OSNADO poté ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY |
|||||||||
11590 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-cool, 2010: VP, 12/2013-3/2014: odstaven (porucha měniče kompresoru), 5/2018: odstaven, 19.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3244 | DPMB (3/1991 - 2/2019) | S* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
11596 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2018: odstaven, 2.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3250 | DPMB (3/1991 - 2/2019) | S* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
9146 VIN | Karosa B951E.1713 | 2005 |
24.8.2015: prodán firmě Benet Automotive; 2015-2016: upraven na BARBUS nátěr: černá * |
» detail | |||||
3B2 5702 | 7477 | DPMB (3/2005 - 24.8.2015) | S | ||||||
poté
BENET AUTOMOTIVE |
|||||||||
158115 | ČKD Tatra K2 | 1969 | 30.11.1990 |
12/1975-1/1976: zapůjčen do Budapešti |
» detail | ||||
1013 | DPMB (28.3.1969 - 1990) | P | |||||||
zapůjčen
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
158827 | ČKD Tatra T3 » T3M » T3P | 1970 |
1975-1976: zapůjčen do Budapešti, 1980: T3M, 1997: POD, 2003: T3P, Trav-l-Cool, 2009: VP, 2015: VP, 6/2015: klimatizace kabiny řidiče WAECO CA RT880 nátěr: unifik * {A+1576*} |
» detail | |||||
1583 | DPMB (od 12.2.1970) | P* | |||||||
zapůjčen
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
8471 | Škoda 14Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 605) |
» detail | ||||
3170 | DPMB (1/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8473 | Škoda 14Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 603) |
» detail | ||||
3172 | DPMB (1/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8479 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 609) |
» detail | ||||
3174 | DPMB (2/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8483 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 608) |
» detail | ||||
3178 | DPMB (2/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8484 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
?: dělené čelní sklo, 2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 606) |
» detail | ||||
3179 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8485 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 604) |
» detail | ||||
3180 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8486 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 607) |
» detail | ||||
3181 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8489 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 601) |
» detail | ||||
3184 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
8492 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 602) |
» detail | ||||
3186 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
25262 VIN | Karosa B732.40 | 1989 | 2003 |
?: u DPMB sedadla 2+2 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
BSB 62-32 BSD 21-77 |
7275 | DPMB (1989 - 9/2000) | S | ||||||
poté
Connex Praha |
|||||||||
28349 | Karosa B732.1652 | 1990 | 2004 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
BSB 76-50 | 7306 | DPMB (1990 - 9/2000) | S | ||||||
poté
Connex Praha |
|||||||||
20012 | Karosa B732.20 » B732.40 | 1987 | 2004 |
1996: GO (ZLINER) - typ B732.40; 1996-2003: MHD Písek nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
BSB 41-29 | 7187 | DPMB (1987 - 1995) | S | ||||||
poté
ZLINER poté ČSAD České Budějovice poté ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
|||||||||
33926 VIN | Karosa B732.1654.3 | 1994 | 2008 |
1996: přestavěn v ČSAO Praha na pohon CNG, 2001-2008: MHD Uherské Hradiště nátěr: bílá * |
» detail | ||||
BSC 39-57 | 7385 | DPMB (1994 - 1/2001) | S | ||||||
poté
ČSAD BUS Uherské Hradiště |
|||||||||
33928 VIN | Karosa B732.1654.3 | 1994 | 2010 |
1996: přestavěn v ČSAO Praha na pohon CNG, 2001-2010: MHD Uherské Hradiště nátěr: bílá * |
» detail | ||||
BSC 39-58 | 7386 | DPMB (1994 - 1/2001) | S | ||||||
poté
ČSAD BUS Uherské Hradiště |
|||||||||
2003 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2005 |
22.1.2010: nehoda v ulici Rebešovická v Chrlicích; 1-10/2016: MHD Mladá Boleslav; 10/2016-3/2017: MHD Trutnov; 3-6/2017: MHD Slaný; 6/2017-2/2019: MHD Trutnov nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3B2 8591 | 7622 | DPMB (4/2005 - 15.12.2015) | S | ||||||
poté
OSNADO pronajat DP Mladá Boleslav zapůjčen ČSAD MHD Kladno poté ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY zapůjčen ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
13188 | Karosa LC735.00 | 1985 | 2012 |
1986: předán ZV ROH, 1992: předán Českému veslařskému klubu Brno, výměna motoru za turbo, na střechu doplněn nosič na lodě nátěr: bílá |
» detail | ||||
BSB 17-11 |
7142 2906 |
DPMB (11/1985 - 4/1992) | S | ||||||
poté
ČVK Brno |
|||||||||
397 VIN | Karosa B961.1970 | 2002 |
2006: přepínač želva/zajíc, 4-7/2014: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
BZM 86-63 | 2369 | DPMB (4.12.2002 - 25.8.2022) | S | ||||||
poté
David Urban, Praha |
|||||||||
17838/150121 | Tatra T24/58 | 1932 | ? |
1945: odvlečen, později nalezen u Pardubic, 1950: přestavba na pohon tekutým plynem, 1953: předán do DP Košice |
» detail | ||||
M-498 PB-924 M-4440 M-BM 6702 M-BM 8529 |
18 | DPMB (1933 - 1953) | G | ||||||
poté
Dopravné podniky v Košiciach |
|||||||||
1141/5967 | Renault Diesel | 1939 | ? |
kořistní vůz; 1953: předán do DP Košice |
» detail | ||||
WH-727243 M-2128 M-BM 6737 M-BM 8538 |
65 | DPMB (1945 - 1953) | G | ||||||
poté
Dopravné podniky v Košiciach |
|||||||||
Tatra T24 | 1930 | ? |
1937: zakoupen od soukromého dopravce Svítil, 1947-1948: zapůjčen do DP Jihlava, 1951: přestavba na pohon tekutým plynem, 1953: předán do DP Košice |
» detail | |||||
M-518 PB-929 M-702 M-BM 6705 M-BM 8528 |
23 | DPMB (1937 - 1953) | G | ||||||
zapůjčen
DP města Jihlavy poté Dopravné závody mesta Košíc |
|||||||||
22647 | Karosa B732.20 | 1988 | 2008 |
1997: GO (ZLINER) nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
BSB 51-66 BSD 39-05 |
7225 | DPMB (1988 - 2006) | S | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
22651 | Karosa B732.20 | 1988 | 2008 |
1997: GO nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
BSB 51-67 | 7226 | DPMB (1988 - 2006) | S | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
28182 | Karosa B732.1652 | 1990 | 2009 |
2000: GO nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
BSB 24-78 | 7287 | DPMB (1990 - 2006) | M | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
21193-106 | Tatra T815 S3 | 1984 |
sklápěč; do 1998: odtahový vůz nátěr: červená |
» detail | |||||
BSB 06-26 | 5210 | DPMB (1/1985 - 2001) | S | ||||||
poté
Dopravní stavby Brno |
|||||||||
Desta DV 20 A | 1991 |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-šedá |
» detail | ||||||
5285 | DPMB (7/1991 - 4/2002) | ||||||||
poté
Dopravní stavby Brno |
|||||||||
6400 VIN | Avia A 31 ČIKO 6 | 1994 |
čistič kolejových žlábků (nástavba Slovácké strojírny Uherský Brod) nátěr: bílo-modrá |
» detail | |||||
BSC 36-44 | 5292 | DPMB (4/1994 - 4/2002) | |||||||
poté
Dopravní stavby Brno |
|||||||||
218546 VIN | Iveco Eurocargo 150 ML | 1997 |
fekální vůz nátěr: bílá & modrá cisterna * |
» detail | |||||
BSE 51-45 | 5308 | DPMB (11/1997 - 3/2003) | |||||||
poté
Dopravní stavby Brno |
|||||||||
59807/67118 | Büssing-NAG 20L | 1938 |
kořistní vůz |
» detail | |||||
ex
? (D) |
|||||||||
Čs-49 M-3776 M-BM 6729 M-BM 8533 |
57 | DPMB (1945 - 1952) | G | ||||||
poté
Dopravný komunálny podnik mesta Poprad |
|||||||||
37731J/377613 | Krupp Essen OD 55 | 1939 |
kořistní vůz |
» detail | |||||
ex
? (D) |
|||||||||
? M-5378 M-BM 6731 M-BM 8535 |
59 | DPMB (1945 - 1952) | G | ||||||
poté
Dopravný komunálny podnik mesta Poprad |
|||||||||
28163 | Karosa B732.1652 | 1990 | 2012 |
|
» detail | ||||
BSB 75-19 | 7291 | DPMB (1990 - 2000) | S | ||||||
poté
DP Gorna Orjahovica |
|||||||||
5052 VIN | Renault Midliner M250.16 DGPTR VNP | 1997 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK Most) nátěr: červená |
» detail | |||||
BSE 56-14 | 5310 | DPMB (12/1997 - 5/2021) | H | ||||||
poté
DYSK pronajat DP Liberec |
|||||||||
9775 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3915 | 7805 | DPMB (30.9.2010 - 5.4.2024) | M | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9779 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
9/2021-4/2022: zapůjčen do Slatiny nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3916 | 7806 | DPMB (30.9.2010 - 31.8.2023) | M | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9781 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3917 | 7807 | DPMB (2.10.2010 - 31.8.2023) | M | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9794 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
11/2013: zkušebně plastové sedačky Ster 8MS; 28.2.2017: kolize se zábradlím na Moravském náměstí nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3922 | 7812 | DPMB (23.9.2010 - 5.4.2024) | M* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9796 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
3-7/2022: zapůjčen do Slatiny nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3923 | 7813 | DPMB (24.9.2010 - 5.4.2024) | S* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9900 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3925 2BK 6372 |
7815 | DPMB (15.10.2010 - 15.9.2023) | S* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
9985 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
20.11.2013: čelní střet s OA v Obřanech (silnice do Bílovic) nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
7B3 3932 9B4 6046 |
7822 | DPMB (16.10.2010 - 15.9.2023) | S* | ||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
111 VIN | SOR TNB 12 | 2016 |
prototyp parciálního trolejbusu, poloautomatická sběrací soustava Faiveley Transport TSS, baterie pro samostatný pojezd EVC Hulín, 11/2016: vystaven na veletrhu Czechbus 2016, 18.6.2019: odvezen k výrobci nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy pronajat DPMB pronajat Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
3703
AcuMario |
DPMB (pronajat: 8/2018 - 6/2019) | K | |||||||
poté
DP mesta Banská Bystrica |
|||||||||
8107 | Škoda 706 RTO CAR | 1966 |
1966: výměna za gottwaldovský autobus Škoda 706 RTO MEX ev. č. 116/I
1980: prodej JZD Lutonina nátěr: schéma "RTO", krémovo-vínová |
» detail | |||||
? | 179 | DPMB (1966 - 1966) | ? | ||||||
poté
DP města Gottwaldova |
|||||||||
1385 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 | 7/2019 |
počínaje tímto vozem modernizovaný interiér, upravené stanoviště řidiče a POD (u DPMB);
9/2016-5/2017: odstaven, 5/2017: trvalé záložní vozidlo, 6/2019: prodán do DP Jihlava jako zdroj ND pro 24Tr ev. č. 62 nátěr: DSZO, žluto-modrá s bílou střechou * |
» detail | ||||
2B9 8001 | 7616 | DPMB (12/2004 - 14.8.2015) | S | ||||||
poté
DSZO poté DP města Jihlavy |
|||||||||
?/70775538 | Mercedes-Benz ? | 1938 | ? |
kořistní vůz; 1954: předán do DP Prešov |
» detail | ||||
Čs-34 M-3773 M-BM 6733 M-BM 8541 |
61 | DPMB (1945 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
?/5046 | Minerva Diesel | 1938 | ? |
kořistní vůz; 1954: předán do DP Prešov |
» detail | ||||
Čs-35 M-3772 M-BM 6736 M-BM 8537 |
64 | DPMB (1946 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
Citroën ? | 1944 | ? |
1948: odkoupen od soukromého dopravce Kučera, 1954: předán do DP Prešov |
» detail | |||||
? M-BM 8539 |
73 | DPMB (1948 - 1954) | G | ||||||
poté
DP mesta Prešov |
|||||||||
11205 | Škoda 14Tr08/6 | 1989 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 29.8.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
3218 | DPMB (1/1990 - 8/2022) | H* | |||||||
poté
soukromá osoba pronajat DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13244 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2007 |
7/2008: nehoda s 3028 ve vozovně Komín (poškozeno zadní čelo), 2008: výměna čelního okna (mírná odlišnost v lakování pod oknem), 8-9/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 2/2019: hnací náprava ex Citelis 18M, 14.1.2022: odstaven, 18.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem, od 12/2022: zdroj ND nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3609II | DPMB (10.12.2007 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13245 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2007 |
5/2015-?/2015: stahováky Faiveley TSZ 3, 6/2016: klimatizace Waeco RTX 2000, 2/2018: hnací náprava ex 2604, 5-8/2019: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2021: odstaven (najeté km), 6.12.2021: zpět v provozu, 12.1.2022: odstaven, 17.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3610 | DPMB (12.12.2007 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13246 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2007 |
6-11/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2021: odstaven (závada topení), 6.12.2021: zpět v provozu, 1/2022: odstaven, 17.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3611 | DPMB (10.12.2007 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13399 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2008 |
počínaje tímto vozem sedadlo před třetími dveřmi otočeno příčně, 7-11/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 10/2013: zkušebně nová sběrací soustava Lekov TSS 15.1 za účelem schválení zařízení DÚ (dočasně stahováky Faiveley TSZ 3), ?: přední světlomety Hella LED technology, 12/2021: odstaven (najeté km), 16.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3612 | DPMB (8.9.2008 - 2/2022) | K* | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13400 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2008 |
7-11/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 2-4/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 2/2018: přední světlomety Hella LED technology, 25.1.2022: záložní vůz, 16.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
3613 | DPMB (5.9.2008 - 2/2022) | K* | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13401 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2008 |
1/2018: přední světlomety Hella LED technology, 1/2022: odstaven, 15.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
3614 | DPMB (8.9.2008 - 2/2022) | K* | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13472 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2009 |
počínaje tímto vozem horní poziční světla LED; ?-12/2013: demontovaná zadní část střešní ohrádky, 7-9/2015: odstaven, 1-10/2018: odstaven (závada hnací nápravy), 2018: hnací náprava ex Citelis 18M, 2/2020: zahoření střešního kontejneru s výzbrojí, 11/2020: zpět v provozu, 26.1.2022: odstaven, 15.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
3615 | DPMB (24.8.2009 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13473 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2009 |
8-9/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 10/2014-1/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 3/2015: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, ?: klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, 7/2020: po dopravní nehodě přední čelo ex 7660, 12/2021: odstaven, 14.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem, 3-6/2022: oprava vozu (nová podlaha u dveří po vzoru vozidel Škoda 27TrNU, výměna potahů sedaček) nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail | |||||
3616 | DPMB (25.8.2009 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13474 | Škoda 25Tr Citelis 1B | 2009 |
z výroby odlišné lakování sběračů, 30.9.-10/2013: odstaven (závada hnací nápravy), 6/2014-7/2016: odstaven (závada hnací nápravy a trakčního motoru), 2015: hnací náprava ex Citybus 12M, 3/2017-2/2018: odstaven (závada trakčního motoru), 8-12/2020: odstaven (vadný sloupek řízení), 12/2021: odstaven, 14.2.2022: odvezen do Ústí nad Labem, 5.12.2023: najetí vozem 426 do vozu 637 v Revoluční nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
3617 | DPMB (25.8.2009 - 2/2022) | K | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
20015 | Karosa B732.20 | 1987 | 1998 |
|
» detail | ||||
BSB 40-82 | 7173 | DPMB (1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
20103 | Karosa B732.20 | 1987 | 1998 |
|
» detail | ||||
BSB 40-89 | 7179 | DPMB (1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
19988 | Karosa B732.20 | 1987 | 2005 |
1996: GO (ZLINER) nátěr: městské schéma, bílo-červená * |
» detail | ||||
BSB 41-26 | 7185 | DPMB (1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
20034 | Karosa B732.20 | 1987 | 2000 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená * |
» detail | ||||
BSB 41-31 | 7189 | DPMB (1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
20047 | Karosa B732.20 | 1987 | 1998 |
|
» detail | ||||
BSB 41-33 | 7191 | DPMB (1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
20237 | Karosa B732.20 | 1987 | 1998 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
BSB 41-38 | 7195 | DPMB (30.11.1987 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
22655 | Karosa B732.20 | 1988 | 1998 |
|
» detail | ||||
BSB 51-70 | 7228 | DPMB (1988 - 1996) | S | ||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
8470 | Škoda 14Tr01 | 1982 | 2015 |
celá série 14Tr01 vlivem konstrukčně nedostatečně vyztužené karoserie (praskání skel a meziokenních sloupků) postupně odesílána zpět výrobci na zesílení a úpravy (v letech 1986-1988), 1999: po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 308) |
» detail | ||||
3169 | DPMB (1/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
DP Rostov na Donu |
|||||||||
8472 | Škoda 14Tr01 | 1982 |
po vyřazení opraven (v DSZO Zlín) a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 309) |
» detail | |||||
3171 | DPMB (1/1983 - ?) | K* | |||||||
poté
DP Rostov na Donu |
|||||||||
8480 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2015 |
po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 310) |
» detail | ||||
3175 | DPMB (2/1983 - 2000) | K* | |||||||
poté
DP Rostov na Donu |
|||||||||
8482 | Škoda 14Tr01 | 1983 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 311) |
» detail | |||||
3177 | DPMB (3/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
DP Rostov na Donu |
|||||||||
8493 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 2016 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 312), 2016: fyzická likvidace |
» detail | ||||
3187 | DPMB (3/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
DP Rostov na Donu |
|||||||||
8685 | Škoda 15Tr | 1983 | ? |
1. prototyp 15Tr, od výrobce ozn. X10, 5/1984-1985: zkušební jízdy v Plzni nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
? | DPMB (1985 - ?) | ? | |||||||
VAZ Lada Niva | ? | ? |
?-?: vozidlo dispečinku |
» detail | |||||
BMS 76-61 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
? vlečka | ? | ? |
nátěr: hnědá |
» detail | |||||
BM 66-63 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
Škoda 1203 | ? | ? |
|
» detail | |||||
BMK 25-28 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 94 vozů
- sešrotován: 5 vozů
- provozní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slatina: 42 vozů
- Vozovna Komín: 24 vozů
- Vozovna Medlánky: 12 vozů
- Vozovna Grmelova: 8 vozů
- Vozovna Husovice: 3 vozy
- Vozovna Pisárky: 2 vozy
- Neznámá vozovna: 1 vůz
- ?: 1 vůz
- Neznámá vozovna DPMB: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
16. 5. 2024.