Městský dopravní podnik Opava: vozový park
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
111 | Karosa B931.1675 | 1996 |
nátěr: CVR Ostroj, zelená |
» detail | |||||
OPA 57-02 | 129 | Městský dopravní podnik Opava (1/1997 - 8/2012) | Bíl* | ||||||
poté
? poté ? |
|||||||||
22881 | Karosa B731.20 | 1988 |
|
» detail | |||||
OPA 09-76 | 104 | Městský dopravní podnik Opava (1988 - 2003) | Bíl* | ||||||
poté
? (KZ) |
|||||||||
25824 | Karosa B731.40 | 1989 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | |||||
OPA 14-16 | 110 | Městský dopravní podnik Opava (1989 - 2003) | Bíl* | ||||||
poté
? (KZ) |
|||||||||
29459 | Karosa B731.1653 | 1990 |
|
» detail | |||||
OPA 20-55 | 114 | Městský dopravní podnik Opava (11/1990 - 2003) | Bíl* | ||||||
poté
? (KZ) |
|||||||||
24875 | Karosa LC736.40 | 1989 |
?: SO nátěr: Radek Čech, bílo-modrá |
» detail | |||||
OPA 12-62 | Městský dopravní podnik Opava (4/1989 - 1995) | GR | |||||||
poté
TQM - Novotný poté Radek Čech, Batelov poté ? poté ? (Rusko) |
|||||||||
9094 | Škoda 14Tr05 | 1984 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
53 | Městský dopravní podnik Opava (1984 - 11/2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9524 | Škoda 14Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
54 | Městský dopravní podnik Opava (1986 - 2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9914 | Škoda 14Tr07 | 1986 | 2007 |
nátěr: městské schéma, bílo-červená |
» detail | ||||
55 | Městský dopravní podnik Opava (1986 - 2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9915 | Škoda 14Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
56 | Městský dopravní podnik Opava (1986 - 2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10399 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 2007 |
|
» detail | ||||
59 | Městský dopravní podnik Opava (1987 - 2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
11231 | Škoda 14Tr08/6 | 1989 | 2008 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
62 | Městský dopravní podnik Opava (1989 - 2004) | Bíl* | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
12101 | Škoda 14Tr17/6M | 1995 |
20.10.2013: zasažen požárem v hale vozovny nátěr: oranžovo-bílá * |
» detail | |||||
73 | Městský dopravní podnik Opava (5/1995 - 11/2019) | Bíl* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
12100 | Škoda 14Tr17/6M | 1995 |
20.10.2013: zasažen požárem v hale vozovny nátěr: oranžovo-bílá * |
» detail | |||||
74 | Městský dopravní podnik Opava (6/1995 - 11/2019) | Bíl* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
12102 | Škoda 14Tr17/6M | 1995 |
20.10.2013: zasažen požárem v hale vozovny nátěr: bílá * |
» detail | |||||
75 | Městský dopravní podnik Opava (6/1995 - 11/2019?) | Bíl* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
12172 | Škoda 14Tr17/6M | 1995 |
20.10.2013: zasažen požárem v hale vozovny nátěr: modrá * |
» detail | |||||
76 | Městský dopravní podnik Opava (1/1996 - 11/2019) | Bíl* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
12208 | Škoda 14Tr17/6M | 1996 |
20.10.2013: zasažen požárem v hale vozovny nátěr: modrá * |
» detail | |||||
79 | Městský dopravní podnik Opava (12/1996 - 11/2019?) | Bíl* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
103 | Solaris Trollino 12 AC | 2006 |
nátěr: MDPO, bílo-červená * |
» detail | |||||
93 | Městský dopravní podnik Opava (10/2006 - 05/2023) | Bíl | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
120 | Solaris Trollino 12 AC | 2006 |
nátěr: MDPO, bílo-červená * |
» detail | |||||
95 | Městský dopravní podnik Opava (12/2006 - 05/2023) | Bíl | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
29458 | Karosa B731.1653 | 1990 |
2000-2001: GO (ZLINER) spojená s rekonstrukcí na B732 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
OPA 20-56 | 115 | Městský dopravní podnik Opava (11/1990 - 11/2000) | GR | ||||||
poté
BADO BUS poté ČSAD POLKOST |
|||||||||
Vagónka Studénka ji.mv.b | 1934 |
od 1956: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
17 | DP města Opavy (1948 - 1954) | Krn | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
397 VIN | Solaris Urbino 12 II | 2004 |
nátěr: MDPO, bílo-červená * |
» detail | |||||
2T6 3904 | 143 | Městský dopravní podnik Opava (12/2004 - 7/2022) | Bíl | ||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
Graz ji.mv.a1 | 1909 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
14 | DP města Opavy (1949 - 1952) | Krn | |||||||
Graz ji.mv.a1 | 1909 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
15 | DP města Opavy (1949 - 1952) | Krn | |||||||
Graz ji.mv.a2 | 1912 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
16 | DP města Opavy (1948 - 1952) | Krn | |||||||
Graz ji.vv.a | 1909 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
29 | DP města Opavy (1947 - 1952) | Krn | |||||||
Graz ji.vv.a | 1910 | 1952 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Západomoravské elektrárny |
|||||||||
30 | DP města Opavy (1947 - 1952) | Krn | |||||||
154 | Karosa ŠM11.1608 | 1967 | 1975 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
OP 39-58 | 63 | DP města Opavy (1974 - 1975) | GR | ||||||
195 | Karosa ŠM11.1608 | 1967 | 1975 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
OP 39-59 | 64 | DP města Opavy (1974 - 1975) | GR | ||||||
16603 | Karosa ŠM11.1630 | 1978 |
1978: předán do Brna výměnou za ŠL11 ev. č. 2683, 1984: po vyřazení v DPMB odprodán |
» detail | |||||
? | ? | Městský dopravní podnik Opava (1978 - 1978) | GR | ||||||
poté
DPMB |
|||||||||
7820 | Karosa C954E.1360 | 2004 |
12/2016-2/2017 + 10/2017-3/2018: dlouhodobě odstaven nátěr: bílá s modrým pruhem a nárazníky * |
» detail | |||||
ex
BUS Slezsko ex ARRIVA MORAVA |
|||||||||
2T7 6511 | 203 | Městský dopravní podnik Opava (12/2015 - 6/2018) | Bíl | ||||||
poté
Ogro-Trans poté GTL - Pojazdy Użytkowe |
|||||||||
7650 | Karosa C954E.1360 | 2004 | 2023 |
3/2015-12/2015: MHD Havířov nátěr: bílá s modrým pruhem a nárazníky * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Havířov zapůjčen ČSAD Karviná |
|||||||||
2T4 0114 | 205 | Městský dopravní podnik Opava (3/2016 - 6/2018) | Bíl | ||||||
poté
Ogro-Trans poté GTL - Pojazdy Użytkowe |
|||||||||
100 | Solaris Trollino 12 AC | 2006 |
nátěr: červená s černou kolem oken a černým pruhem * |
» detail | |||||
92 | Městský dopravní podnik Opava (10/2006 - 05/2023) | Bíl | |||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Chernivetske TU |
|||||||||
134 | Solaris Trollino 12 AC | 2006 |
nátěr: červená s černou kolem oken a černým pruhem * |
» detail | |||||
97 | Městský dopravní podnik Opava (12/2006 - 05/2023) | Bíl | |||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Chernivetske TU |
|||||||||
91960 VIN | Mercedes-Benz Sprinter 412 D | 1997 | 3/2021 |
nátěr: bílo-modro-modro-černá * |
» detail | ||||
OPA 76-74 | 201 | Městský dopravní podnik Opava (5/1997 - 2/2009) | Bíl* | ||||||
poté
SANITRANS Tour poté Ing. Roman Koula, Trutnov |
|||||||||
8254 | Karosa C954E.1360 | 2004 |
nátěr: ČSAD Karviná, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
2T6 1416 | 206 | Městský dopravní podnik Opava (6/2016 - 8/2019) | Bíl | ||||||
poté
Jaroslav Švajlen, Solčany |
|||||||||
7778 | Škoda 9TrHT28 | 1980 |
|
» detail | |||||
45 | Městský dopravní podnik Opava (1980 - 1996) | Krn | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans poté LTEK Lublin |
|||||||||
Karosa ŠL11.1310 | 1977 | ? |
1979: předán do DP Opava výměnou za ŠM11 ev. č. 2731 |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
OP 55-92 | ? | Městský dopravní podnik Opava (1979 - ?) | GR | ||||||
6451 | Škoda 706 RTO MTZ | 1966 | ? |
1976: prodej Dopravní podnik města Opavy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
? | ? | Městský dopravní podnik Opava (? - ?) | GR | ||||||
58/114 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1972 |
v roce 1961 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
1 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1972) | Krn | |||||||
Tatra T24 | 1933 | 1945 |
1943: přestavba na pohon dřevoplynem |
» detail | |||||
1 | Městský dopravní podnik Opava (1941 - 1945) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1952 |
|
» detail | |||||
1 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1952) | Krn | |||||||
59/112 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1973 |
v roce 1964 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
2 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1973) | Krn | |||||||
Škoda 505 | 1933 | 1945 |
1944: přestavba na pohon dřevoplynem |
» detail | |||||
2 | Městský dopravní podnik Opava (1941 - 1945) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1956 |
|
» detail | |||||
2 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1956) | Krn | |||||||
71/113 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1972 |
v roce 1961 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
3 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1972) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1953 |
|
» detail | |||||
3 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1953) | Krn | |||||||
61/116 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1975 |
v roce 1964 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
4 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1975) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1953 |
|
» detail | |||||
4 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1953) | Krn | |||||||
56/112 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1974 |
v roce 1961 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
5 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1974) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1952 |
|
» detail | |||||
5 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1952) | Krn | |||||||
61/117 | Škoda 7Tr3 | 1952 | 1975 |
v roce 1964 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
6 | Městský dopravní podnik Opava (1952 - 1975) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1956 |
|
» detail | |||||
6 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1956) | Krn | |||||||
91/147 | Škoda 7Tr3 | 1953 | 1978 |
v roce 1964 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
7 | Městský dopravní podnik Opava (1953 - 1978) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 |
?-2008: renovace vozu do stavu po vyrobení (bez elektrické výzbroje) |
» detail | ||||||
ex
Městský dopravní podnik Opava ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
7 | Městský dopravní podnik Opava (od ?) | Bíl | |||||||
92/148 | Škoda 7Tr4 | 1953 | 1981 |
v roce 1964 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
8 | Městský dopravní podnik Opava (1953 - 1981) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1952 |
|
» detail | |||||
8 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1952) | Krn | |||||||
VIN | Iveco Daily | 2001 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná plošina a skříňová nástavba nátěr: bílá |
» detail | |||||
OPN 65-28 | 8 | Městský dopravní podnik Opava (od 9/2001) | Bíl | ||||||
93/149 | Škoda 7Tr4 | 1953 | 1981 |
v roce 1965 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
9 | Městský dopravní podnik Opava (1953 - 1981) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1952 |
|
» detail | |||||
9 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1952) | Krn | |||||||
130/186 | Škoda 7Tr4 | 1954 | 1975 |
v roce 1965 rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
10 | Městský dopravní podnik Opava (1954 - 1975) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.b | 1911 | 1953 |
|
» detail | |||||
10 | Městský dopravní podnik Opava (1911 - 1953) | Krn | |||||||
10423/84 | Multicar M25 | 1984 |
třístranný sklápěč nátěr: zelená |
» detail | |||||
OP 91-02 | 10 | Městský dopravní podnik Opava (od 1984) | Bíl | ||||||
131/187 | Škoda 7Tr4 | 1954 | 1975 |
rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
11 | Městský dopravní podnik Opava (1954 - 1975) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.b | 1911 | 1955 |
|
» detail | |||||
11 | Městský dopravní podnik Opava (1911 - 1955) | Krn | |||||||
15237 | Multicar M25 | 1988 |
třístranný sklápěč nátěr: zelená |
» detail | |||||
OPL 99-43 | 11 | Městský dopravní podnik Opava (od ?) | Bíl | ||||||
132/188 | Škoda 7Tr4 | 1954 | 1979 |
rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
12 | Městský dopravní podnik Opava (1954 - 1979) | Krn | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.b | 1911 | 1953 |
|
» detail | |||||
12 | Městský dopravní podnik Opava (1911 - 1953) | Krn | |||||||
206/262 | Škoda 8Tr3 | 1957 | 1974 |
|
» detail | ||||
13 | Městský dopravní podnik Opava (1957 - 1974) | Krn | |||||||
207/263 | Škoda 8Tr3 | 1957 | 1979 |
|
» detail | ||||
14 | Městský dopravní podnik Opava (1957 - 1979) | Krn | |||||||
524/580 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 1974 |
|
» detail | ||||
15 | Městský dopravní podnik Opava (1959 - 1974) | Krn | |||||||
609/665 | Škoda 8Tr9 | 1960 | 1974 |
|
» detail | ||||
16 | Městský dopravní podnik Opava (1960 - 1974) | Krn | |||||||
811/867 | Škoda 8Tr11 | 1960 | 1979 |
|
» detail | ||||
17 | Městský dopravní podnik Opava (1960 - 1979) | Krn | |||||||
1331 | Škoda 9Tr4 | 1963 | 1978 |
odporníky přemístěny na střechu vozu |
» detail | ||||
18 | Městský dopravní podnik Opava (1963 - 1978) | Krn | |||||||
1332 | Škoda 9Tr4 | 1963 | 1980 |
odporníky přemístěny na střechu vozu |
» detail | ||||
19 | Městský dopravní podnik Opava (1963 - 1980) | Krn | |||||||
52/108 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1972 |
1955-1956: zapůjčen z Mariánských Lázní do Teplic (ev.č. 111), 1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP města Teplic ex DP Mariánské Lázně pronajat DP města Teplic |
|||||||||
20 | Městský dopravní podnik Opava (1970 - 1972) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
20 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1921?) | Krn | |||||||
95 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1974 |
v letech 1961-1964 rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
21 | Městský dopravní podnik Opava (1970 - 1974) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1952 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
21 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1952) | Krn | |||||||
Renault Midlum VNP | 2008 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
5T7 1352 | 21 | Městský dopravní podnik Opava (od 2008) | Bíl | ||||||
92 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1973 |
1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
22 | Městský dopravní podnik Opava (1970 - 1973) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1951 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
22 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
4521360 VIN | Škoda Rapid Spaceback | 2014 |
dispečerský vůz nátěr: červená |
» detail | |||||
9T2 7524 | 22 | Městský dopravní podnik Opava (od 10/2014) | Bíl | ||||||
91 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1979 |
1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
23 | Městský dopravní podnik Opava (1970 - 1979) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
23 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Iveco Eurocargo | 2014 |
servisní vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
9T2 7558 | 23 | Městský dopravní podnik Opava (od 10/2014) | Bíl | ||||||
4685 | Škoda 9Tr17 | 1972 | 1983 |
|
» detail | ||||
24 | Městský dopravní podnik Opava (1972 - 1983) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
24 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
4688 | Škoda 9Tr18 | 1972 | 1983 |
|
» detail | ||||
25 | Městský dopravní podnik Opava (1972 - 1983) | Krn | |||||||
72257 VIN | Volkswagen Caddy IV LIFE TGI | 2016 |
nátěr: červená s logem dopravce |
» detail | |||||
1TB 1567 | 25 | Městský dopravní podnik Opava (od 12/2016) | Bíl | ||||||
4912 | Škoda 9Tr18 | 1972 | 1989 |
|
» detail | ||||
26 | Městský dopravní podnik Opava (1972 - 1989) | Krn | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1952 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
26 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1952) | Krn | |||||||
72025 VIN | Volkswagen Caddy IV LIFE TGI | 2016 |
od 9/2020: senior taxi nátěr: červená s logem dopravce & žluté označení "SENIOR TAXI" + logo města Opavy * |
» detail | |||||
1TB 1569 | 26 | Městský dopravní podnik Opava (od 12/2016) | Bíl | ||||||
5290 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1990 |
|
» detail | ||||
27 | Městský dopravní podnik Opava (1973 - 1990) | Krn | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1952 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
27 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1952) | Krn | |||||||
72311 VIN | Volkswagen Caddy IV LIFE TGI | 2016 |
servisní vůz nátěr: červená s logem dopravce |
» detail | |||||
1TB 1598 | 27 | Městský dopravní podnik Opava (od 12/2016) | Bíl | ||||||
5291 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1990 |
|
» detail | ||||
28 | Městský dopravní podnik Opava (1973 - 1990) | Krn | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1951 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
28 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1951) | Krn | |||||||
VIN | Škoda Octavia Combi 2.0 TDI | 2019 |
vozidlo vedení společnosti nátěr: šedá metalíza |
» detail | |||||
1TP 8688 | 28 | Městský dopravní podnik Opava (od 2019) | Bíl | ||||||
5292 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1991 |
|
» detail | ||||
29 | Městský dopravní podnik Opava (1973 - 1991) | Krn | |||||||
5751 | Škoda 9Tr20 | 1974 | 1991 |
|
» detail | ||||
30 | Městský dopravní podnik Opava (1974 - 1991) | Krn | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 60 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 29 vozů
- služební: 9 vozů
- historický/muzejní: 1 vůz
- provozní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Krnovská: 58 vozů
- Vozovna Bílovecká: 35 vozů
- Garáže Rybářská: 7 vozů
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2024.