DPMB: vozový park
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Karosa B732.40 | ? | 11.1.2008 |
1997: GO Zliner Zlín - nemá ALTRO, chybí přední větrací klapka, neznámý původ (výměna s vozem 7317/I); 10/2007: poskytnut Policii ČR na cvičení, likvidace |
» detail | |||||
BSB 77-51II | 7317II | DPMB (1997 - 2008) | S | ||||||
člun | ? | ? |
člun pro 18 osob, benzínový pohon, v 50. letech reko na el. pohon, později služební loď k údržbě přístavišť |
» detail | |||||
Svratka | DPMB (1946 - ?) | Pře | |||||||
Škoda 105 L | ? | 2000 |
|
» detail | |||||
BSC 74-40 | 6105 | DPMB (1993? - 2000) | |||||||
? PV | ? | 2000 |
automobilový přívěs |
» detail | |||||
BM 72-23 | 5599 | DPMB (? - 2000) | |||||||
Multicar M25 | ? | 2000 |
sypač |
» detail | |||||
BSB 55-23 | 5255 | DPMB (? - 2000) | |||||||
Balkancar EV 735 | ? | 2000 |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-černá |
» detail | |||||
5259 | DPMB (? - 12/2000) | ||||||||
BSS OT4 | ? | 2000 |
traktorová vlečka |
» detail | |||||
BM 66-50 | 5597 | DPMB (? - 2000) | |||||||
Škoda PKD 6 | ? | 2000 |
pojízdný kompresor |
» detail | |||||
5605 | DPMB (? - 12/2000) | ||||||||
VAZ Lada Niva | ? | ? |
?-?: vozidlo dispečinku |
» detail | |||||
BMS 76-61 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
? vlečka | ? | ? |
nátěr: hnědá |
» detail | |||||
BM 66-63 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
Škoda 1203 | ? | ? |
|
» detail | |||||
BMK 25-28 | ? | DPMB (? - ?) | |||||||
Balkancar ? | ? | 6/2015 |
vysokozdvižný vozík; koupen ojetý, repasovaný |
» detail | |||||
5316 | DPMB (3/2001 - 6/2015) | Pře | |||||||
Karosa A3S | ? |
přívěs skříňový |
» detail | ||||||
8051 | DPMB (? - 6/2005) | GR | |||||||
Karosa A3S | ? |
přívěs skříňový |
» detail | ||||||
8052 | DPMB (? - 6/2006) | GR | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
1 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
2 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
3 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
4 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
5 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
6 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
13 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
14 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
15 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
16 | DPMB (od 1869) | ||||||||
? vk2.L | 187? | 188? |
letní vůz KD2 |
» detail | |||||
14 | DPMB (187? - 1881) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
7 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
8 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
9 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
10 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
11 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
12 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
17 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
18 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
19 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
20 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
21 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
22 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
23 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
24 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | |||||
25 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | |||||
26 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
27 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
28 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
29 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
30 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
31 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
32 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
33 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
34 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
35 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
36 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
37 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
38 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
39 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
40 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
41 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
42 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
43 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
44 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
45 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
46 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
47 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
48 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
49 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
50 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
51 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
52 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
53 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
54 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
55 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
56 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
57 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
58 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
59 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
60 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
61 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
62 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
63 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
1 92 192 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | |||||
2 n28 4539 |
DPMB (1876 - 1974) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
3 93 193 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
4 94 194 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
5 95 195 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | ||||||
6 96 196 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
7 97 197 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
8 98 198 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | |||||
11 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | |||||
12 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1878 | 1894 |
výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Charlotenburgu, 1895: vrácena zpět výrobci |
» detail | |||||
1 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1879 | 1897 |
výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci |
» detail | |||||
2 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1879 | 1895 |
výr. Krauss&Co. München, 1879: zapůjčena pro zkušební jízdy v Brně, 1884: dodána z Brém, 1895: vrácena zpět výrobci |
» detail | |||||
3 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Sigl Wiener Neustadt P.Lo. | 1879 | 1900? |
výr. Sigl Wiener Neustadt, 1884: dodána z Budapešti |
» detail | |||||
5 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 | 1879 | 19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||||
13 15 Jn2 |
DPMB (1879 - 1930) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1881 | 1897 |
výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci |
» detail | |||||
4 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1881 | 1894 |
výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Hamburgu |
» detail | |||||
6 | DPMB (od 1884) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
101 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
102 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
103 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 96 vozů
- vyřazen: 2 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Přehrada (lodní doprava): 2 vozy
- Garáž Radlas: 2 vozy
- Vozovna Slatina: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
26. 1. 2023.