COMETT PLUS: vozový park
řazeno dle ID vozu
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
20849 VIN | Karosa C734.21 | 1988 | 2008 |
2004: SO (ZLINER) nátěr: bílá |
» detail | ||||
TA 85-36 | COMETT PLUS (1988 - 2003) | ? | |||||||
poté
Bítešská dopravní společnost poté ZLINER poté DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
1959 | Ikarus 280.10 | 1985 | 2004 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (linková doprava) |
» detail | ||||
TA 74-98 TAA 07-70 |
ČSAD Tábor (1985 - 1998) | Táb | |||||||
poté
DP Karlovy Vary |
|||||||||
27431 VIN | Karosa C734.40 | 1990 |
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken * |
» detail | |||||
TA 93-93 | COMETT PLUS (1990 - 2006) | Táb | |||||||
poté
Autobusy KAVKA poté KVĚTKA-TOUR Praha |
|||||||||
227 | Karosa C744.24 | 1990 | 2008 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TA 97-37 | COMETT PLUS (1990 - 2006) | Táb | |||||||
poté
Autobusy KAVKA |
|||||||||
22048 | Karosa C734.40 | 1988 | 2008 |
nátěr: KAVKA, bílo-zelená * |
» detail | ||||
TA 86-68 | COMETT PLUS (1988 - 2006) | Táb | |||||||
poté
Autobusy KAVKA |
|||||||||
6520 VIN | Karosa B952.1714 | 2003 |
3/2012-4/2019: MHD Příbram nátěr: CVR POGRR, žluto-modrá * |
» detail | |||||
ex
Veolia Transport Teplice |
|||||||||
COMETT PLUS (12/2011 - 3/2012) | |||||||||
poté
ARRIVA PRAHA poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY |
|||||||||
280 VIN | Karosa C943.1944 | 2000 |
2014: u nového majitele přestavba a využití jako mobilní bistro a WC nátěr: žluto-černá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
TAL 07-07 | COMETT PLUS (6/2000 - 2014) | MV | |||||||
poté
Bisport, Týnec nad Sázavou |
|||||||||
331 VIN | Karosa C943.1944 | 2001 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAL 43-42 | COMETT PLUS (4/2001 - 4/2014) | Táb | |||||||
poté
? |
|||||||||
34007 | Karosa B732.1658 | 1994 | 2011 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
2C3 4251 | 51 | COMETT PLUS (3/2004 - 3/2011) | Táb | ||||||
35719 | Karosa B732.1654 | 1996 | 2018 |
2011-?: záložní vozidlo, ?-2018: záložní vozidlo pro MHD Bystřice nad Pernštejnem,
2018: používán pouze jako služební nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 24-88 | 89II | COMETT PLUS (1996 - 1/2011) | MHD-T | ||||||
poté
Muzeum dopravní techniky poté Zlatovánek |
|||||||||
36056 VIN | Karosa B832.1654 | 1998 |
doklady z vozu TAA 11-90 (B731.20);
2007: GO (COMETT PLUS) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
TAA 46-80 | 81 | COMETT PLUS (1998 - 3/2012) | MHD-T | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté soukromá osoba poté Muzeum Historické Dopravní Techniky |
|||||||||
33252 | Karosa B732.1654 | 1993 | 2011 |
2003: GO (COMETT PLUS) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 08-48 | 48 | COMETT PLUS (1993 - 11/2007) | Táb | ||||||
poté
HOTLINER |
|||||||||
24 VIN | Irisbus Ares 15M | 2002 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
1C5 6490 | COMETT PLUS (12/2002 - 3/2016) | Táb | |||||||
poté
JM doprava |
|||||||||
62 VIN | Irisbus Ares 15M | 2003 | 5/2022 |
nátěr: bílá s modrým proužkem * |
» detail | ||||
2C1 6727 | COMETT PLUS (9/2003 - 4/2017) | Táb | |||||||
poté
Klatovská dopravní společnost poté Domatos poté ? (SK) |
|||||||||
87 VIN | Irisbus Ares 15M | 2004 |
6/2016: odstaven po nehodě a zahoření palubní desky, později vyřazen; od 7/2016: nabízen k prodeji na ND nátěr: bílá |
» detail | |||||
2C3 4570 | COMETT PLUS (6/2004 - 7/2016) | Táb | |||||||
10 | Karosa C744.24 | 1988 | 2005 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
TA 88-84 | COMETT PLUS (1989 - 2005) | Táb | |||||||
270 | Karosa C744.24 | 1990 | 2009 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
TA 97-99 | COMETT PLUS (1990 - 2009) | Táb | |||||||
20 | Karosa C744.24 | 1989 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TA 90-09 TAJ 61-00 |
COMETT PLUS (1989 - 2/2004) | Táb | |||||||
116 | Karosa C744.24 | 1989 | 2003 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
TA 92-92 | COMETT PLUS (1989 - 2003) | Táb | |||||||
Ikarus 280.08 | 1987 | 2004 |
nátěr: bílo-červená & reklamní polep TSH Plast / EM Technik * |
» detail | |||||
TA 83-45 | 45 | COMETT PLUS (1987 - 3/2004) | MHD-T | ||||||
8 VIN | SOR NBG 12 | 2008 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
4C2 2181 | 81II | COMETT PLUS (12/2008 - 9/2021) | MHD-T | ||||||
10 VIN | SOR NBG 12 | 2008 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4C2 2182 | 82 | COMETT PLUS (12/2008 - 9/2021) | MHD-T | ||||||
11 VIN | SOR NBG 12 | 2008 |
2008-12/2013: vybaven elektronickou pokladnou - obsluha spojů 3, 4, 10, 15 linky č. 390140. nátěr: bílá * |
» detail | |||||
4C2 2183 | 83 | COMETT PLUS (12/2008 - 2/2020) | MHD-T | ||||||
120 VIN | SOR NBG 12 | 2010 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4C7 7894 | 94II | COMETT PLUS (od 10/2010) | MHD-T | ||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LF 33 CNG | 2010 |
nátěr: CVR město Tábor, barevný FOTO polep * |
» detail | |||||
4C7 7890 | 90III | COMETT PLUS (1/2011 - 3/2020) | MHD-T | ||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LF 33 CNG | 2010 | 2018 |
nátěr: CVR ROP Jihozápad, bílá se žluto-zeleno-modrou grafikou * |
» detail | ||||
4C7 7891 | 91II | COMETT PLUS (1/2011 - 2018) | MHD-T | ||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LF 33 CNG | 2010 |
nátěr: CVR město Tábor, barevný FOTO polep * |
» detail | |||||
4C7 7892 | 92 | COMETT PLUS (od 1/2011) | MHD-T | ||||||
806 VIN | SOR BN 10.5 | 2006 |
nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
2C7 9437 | 37 | COMETT PLUS (2006 - 6/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Sevibus pronajat ZKM Polkowice poté ZKM Polkowice |
|||||||||
111 VIN | SOR BN 12 | 2005 |
od 5/2022: využíván k cvičení hasičského sboru nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
2C1 1185 | 85 | COMETT PLUS (2005 - 8/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Sevibus zapůjčen ZKM Polkowice |
|||||||||
22548 | Karosa B732.20 | 1988 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TA 87-68 | 68 | COMETT PLUS (1988 - 6/2004) | MHD-T | ||||||
22840 | Karosa B731.20 | 1988 | 2005 |
24.11.2005: zlikvidován při cvičení HZS ve Veselí nad Lužnicí nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TA 87-88 | 88 | COMETT PLUS (1988 - 10/2005) | MHD-T | ||||||
25685 | Karosa B731.40 | 1989 | 2005 |
nátěr: CVR Živnostenská banka, bílá s modrým a žlutým pruhem * |
» detail | ||||
TA 91-91 | 91 | COMETT PLUS (1989 - 2004) | MHD-T | ||||||
2120 VIN | Irisbus Citelis 12M CNG | 2007 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
3C9 9127 | 27 | COMETT PLUS (12/2007 - 2/2021) | MHD-T | ||||||
2128 VIN | Irisbus Citelis 12M CNG | 2007 | 2022 |
2/2020-1/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | ||||
3C9 9128 6C8 6028 |
28 | COMETT PLUS (12/2007 - 2/2020) | MHD-T | ||||||
poté
SR TRANS pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
1113 VIN | Irisbus Citelis 18M CNG | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2C7 8614 7C0 9814 |
14 | COMETT PLUS (10/2006 - 2020) | MHD-T | ||||||
1271 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2004 | ? |
od 10/2019: zdroj ND nátěr: bílá * |
» detail | ||||
2C5 4319 | 19 | COMETT PLUS (11/2004 - 2019) | MHD-T | ||||||
poté
Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
456 VIN | Karosa B961E.1970 | 2004 |
4-7/2017: SO (ZLINER); 3-5/2020: ČO (COMETT PLUS) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2C5 4117 | 17 | COMETT PLUS (13.10.2004 - 21.12.2016) | MHD-T | ||||||
poté
David Urban, Praha |
|||||||||
8659 VIN | Karosa B952E.1716 | 2004 |
2016: SO (COMETT PLUS); 10/2019: plechařina (levý bok+záď); 1-2/2020: subdodávka pro ČSAD MHD Kladno nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2C5 4116 | 16 | COMETT PLUS (10/2004 - 12/2018) | MHD-T | ||||||
poté
Pavel Dvořák, Tábor poté Martin Oškrobaný, Praha poté David Urban, Praha zapůjčen Daniel Sládek - DS TRANSPORT poté soukromá osoba |
|||||||||
7355 VIN | Karosa B952E.1712 | 2003 |
2014: SO (COMETT PLUS);
11/2017-11/2019: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2C1 7344 | 44 | COMETT PLUS (12/2003 - 9/2017) | MHD-T | ||||||
poté
Luděk Špacír, Praha |
|||||||||
318 VIN | Irisbus Citybus 18M 2081 | 2003 | 9.7.2021 |
2016: SO (COMETT PLUS), 5/2020: ČO nátěr: bílá * |
» detail | ||||
2C1 7275 | 75 | COMETT PLUS (10/2003 - 9/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Martin Oškrobaný, Praha |
|||||||||
525 VIN | Irisbus Citelis 18M | 2005 | 4/2021 |
2017: SO (COMETT PLUS); jaro 2020-4/2021: zdroj ND a sklad nátěr: CVR IGY centrum České Budějovice, šedá grafika * |
» detail | ||||
2C1 1187 6C2 0587 |
87 | COMETT PLUS (10/2005 - 10/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Baronetto |
|||||||||
546 VIN | Irisbus Citelis 18M | 2005 | 7/2022 |
1/2020-2/2021: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | ||||
2C1 1186 | 86II | COMETT PLUS (10/2005 - 10/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Baronetto poté soukromá osoba |
|||||||||
2056 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 | 3/2021 |
25.3.2013: nehoda s vozem Karosa B952E RZ 2C5 4116; 1-8/2020: subdodávka v rámci PID; 2020-3/2021: zdroj ND nátěr: bílá * |
» detail | ||||
2C1 1032 6C2 0832 |
32 | COMETT PLUS (10/2005 - 10/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Baronetto |
|||||||||
2057 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 | 6/2022 |
10/2019-4/2021: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | ||||
2C1 1034 | 34 | COMETT PLUS (10/2005 - 9/2019) | MHD-T | ||||||
poté
Michal Pelc, Mladá Boleslav poté Libuše Mikší, Brno |
|||||||||
2051 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
2C1 1035 | 35 | COMETT PLUS (10/2005 - 1/2019) | MHD-T | ||||||
poté
STENBUS poté soukromá osoba |
|||||||||
2053 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 |
nátěr: CVR ČIVAKO BUS, zeleno-černá s grafikou zvířat * |
» detail | |||||
2C1 1036 | 36 | COMETT PLUS (10/2005 - 1/2019) | MHD-T | ||||||
poté
STENBUS poté Petr Vejvoda – ČIVAKO |
|||||||||
654 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2003 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
2C0 8955 | 55 | COMETT PLUS (7/2003 - 2019) | MHD-T | ||||||
5957 VIN | Karosa B952.1712 | 2002 | 2019 |
nátěr: bílá & reklamní polep DRINEX Tábor * |
» detail | ||||
1C5 5763 | 63 | COMETT PLUS (10/2002 - 7/2014) | MHD-T | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
5956 VIN | Karosa B952.1712 | 2002 | 2016 |
Jaroslav Štěpánek: zdroj ND nátěr: bílá * |
» detail | ||||
1C5 5762 | 62 | COMETT PLUS (10/2002 - 10.7.2015) | MHD-T | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
1821 | Ikarus 280.08 | 1985 |
1985-2003?: MHD Strakonice, od 2018: renovace nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS |
|||||||||
1C1 2212 | 11 | COMETT PLUS (4/2003 - 12/2005) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš poté soukromá osoba |
|||||||||
395 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2002 | 2016 |
2012: SO (COMETT PLUS) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
1C1 2012 | 12 | COMETT PLUS (7/2002 - 6/2016) | MHD-T | ||||||
362 VIN | Karosa B961.1970 | 2001 | 2016 |
2014-2016: postupně rozebírán na vrakovišti nátěr: zelená * |
» detail | ||||
TAL 49-97 | 97 | COMETT PLUS (12/2001 - 7/2014) | MHD-T | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
9 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAL 30-39 | 39 | COMETT PLUS (2000 - 6/2016) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš |
|||||||||
8 VIN | Ikarus 412.03C | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAL 30-04 | 04 | COMETT PLUS (2000 - 4/2015) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš |
|||||||||
22 | Ikarus 412.02 | 1996 | 10.3.2017 |
původně předváděcí vůz, ?: dopravní nehoda, po opravě přední části vozu dělené přední dveře (pravé křídlo do kabiny řidiče)
2010: SO (COMETT PLUS)
2016: využíván pro Garden party nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
? (H) |
|||||||||
TAA 32-06 6C2 1806 |
06 | COMETT PLUS (1998 - 9/2013) | MHD-T | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
21 | Ikarus 412.02 | 1996 |
původně předváděcí vůz, 2002: SO (COMETT PLUS) nátěr: CVR Autodíly Jedlička, bílo-modrá s grafikou * |
» detail | |||||
ex
Ikarus zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
TAA 32-07 | 07 | COMETT PLUS (1998 - 11/2012) | MHD-T | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
3369 VIN | Karosa B932E.1694 | 2000 | 10/2016 |
2014-2015: SKIBUS Lipno nad Vltavou - Sternstein, 2016: nabízen k prodeji nátěr: CVR Turistický bus Lipenska, modro-zelená * |
» detail | ||||
TAL 28-61 | 61 | COMETT PLUS (9/2000 - 12/2014) | MHD-T | ||||||
poté
ČSAD JIHOTRANS pronajat RPM Trans poté GW BUS zapůjčen RPM Trans |
|||||||||
2776 | Ikarus 280.08 | 1988 |
2001?: GO; poslední vůz tohoto typu v ČR, který vydržel v pravidelném provozu do roku 2007 nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS |
|||||||||
TAJ 60-88 | 90II | COMETT PLUS (8/2001 - 9/2007) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš |
|||||||||
31 VIN | Ikarus 417.10A | 1999 |
jediný vůz tohoto typu v České republice nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAA 49-99 |
96 99II |
COMETT PLUS (1999 - 12/2012) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš |
|||||||||
443 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS); 6/2011-?: ve společném vlastnictví s "Muzeum historické dopravní techniky Kladno, o.s." nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAA 39-99 | 99 | COMETT PLUS (10/1997 - 8/2010) | MHD-T | ||||||
poté
Muzeum dopravní techniky poté soukromá osoba poté Milan Jiroš |
|||||||||
444 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
TAA 39-93 | 93 | COMETT PLUS (10/1997 - 9/2012) | MHD-T | ||||||
poté
Muzeum Historické Dopravní Techniky poté Milan Jiroš |
|||||||||
35716 | Karosa B732.1654 | 1996 | 2011 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 24-66 | 66 | COMETT PLUS (1996 - 2011) | MHD-T | ||||||
34940 | Karosa B732.1654 | 1995 | 2009 |
první vůz vybavený akustickým hlášením zastávek nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 21-25 | 25 | COMETT PLUS (1995 - 2009) | MHD-T | ||||||
3349 | Ikarus 280.08 | 1989 | 2006 |
2000: GO (COMETT PLUS) nátěr: CVR Český rozhlas České Budějovice, modro-bílá s FOTO polepem * |
» detail | ||||
TA 92-50 | 50 | COMETT PLUS (1989 - 11/2005) | MHD-T | ||||||
31239 | Karosa B732.1654 | 1991 | 2009 |
2002: GO (COMETT PLUS) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 01-10 | 10 | COMETT PLUS (1991 - 2008) | MHD-T | ||||||
31234 | Karosa B732.1654 | 1991 | 2010 |
2004: GO (COMETT PLUS) nátěr: CVR JANŮ, bílá-oranžovo-černá * |
» detail | ||||
TAA 01-20 | 20 | COMETT PLUS (1991 - 2010) | MHD-T | ||||||
368 | Karosa B741.1908 | 1991 | 2010 |
2000: GO, 2007: SO (COMETT PLUS) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 01-30 | 31 | COMETT PLUS (12/1991 - 2010) | MHD-T | ||||||
33867 | Karosa B732.1654 | 1994 | 2009 |
nátěr: bílo-modro-zelená * |
» detail | ||||
TAA 14-71 | 71 | COMETT PLUS (1994 - 2008) | MHD-T | ||||||
33870 | Karosa B732.1654 | 1994 | 2005 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
TAA 14-72 | 72 | COMETT PLUS (1994 - 11/2005) | MHD-T | ||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LE 37 | 2010 |
nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou |
» detail | |||||
4C9 5626 | COMETT PLUS (12/2010 - 8/2022) | Táb | |||||||
818 VIN | SOR CG 12 | 2010 |
do 1.1.2019: vybaven označovačem jízdenek - obsluha spoje 350 linky MHD č. 11 nátěr: bílá |
» detail | |||||
4C9 5616 | COMETT PLUS (11/2010 - 4/2023) | Sob | |||||||
VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LE 37 | 2010 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
4C9 5636 | COMETT PLUS (12/2010 - 8/2022) | MV | |||||||
poté
Pavel Dvořák, Tábor |
|||||||||
4 VIN | SOR CN 8.5 | 2009 |
1/2024: odprodán do Polska nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou |
» detail | |||||
4C4 7191 | COMETT PLUS (8/2009 - 8/2022) | Sob | |||||||
poté
Pavel Dvořák, Tábor |
|||||||||
951 VIN | Karosa LC936.1037 | 1998 |
nátěr: bílá s maskou ČSAD Plzeň * |
» detail | |||||
TAA 43-43 | COMETT PLUS (4/1998 - 4/2007) | ND | |||||||
poté
ZEPA - PEŠTA poté František Matoušek - MAD poté Snow&Fun poté obec Němčovice |
|||||||||
14669 | Karosa LC735.00 | 1986 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy * |
» detail | |||||
ex
Masna Studená |
|||||||||
2C1 0011 | COMETT PLUS (5/2005 - 8/2010) | ND | |||||||
poté
Jan Přibyl poté soukromá osoba |
|||||||||
47 VIN | SOR C 7.5 | 1996 |
od ?: přední maska dle novějších modelů; od ?: nárazník a světla dle novějších modelů nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou * |
» detail | |||||
TAA 29-30 | COMETT PLUS (7/1996 - 4/2013) | Sob | |||||||
poté
soukromá osoba poté ? |
|||||||||
489 VIN | SOR CNG 12 | 2007 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
3C6 8656 4C2 1878 |
COMETT PLUS (11/2007 - 4/2022) | Táb | |||||||
579 VIN | SOR CG 12 | 2008 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4C0 1272 | COMETT PLUS (6/2008 - 8/2022) | Táb | |||||||
poté
? |
|||||||||
590 VIN | SOR CG 12 | 2008 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4C0 1383 | COMETT PLUS (6/2008 - 8/2022) | Táb | |||||||
poté
? |
|||||||||
488 VIN | SOR CG 12 | 2007 | 2019 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
3C6 8646 | COMETT PLUS (11/2007 - 12/2018) | Táb | |||||||
90 VIN | SOR C 7.5 | 1997 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAA 36-00 | COMETT PLUS (3/1997 - 12/2010) | MV | |||||||
poté
SAND |
|||||||||
54 VIN | Irisbus Arway 12.8M | 2006 |
první sériově vyrobený Arway 12.8M nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou * |
» detail | |||||
2C1 2616 | COMETT PLUS (4/2006 - 8/2022) | Sob* | |||||||
poté
Eliška Vítková, Humpolec |
|||||||||
608 VIN | Irisbus Arway 12M | 2007 |
nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou |
» detail | |||||
2C8 0919 | COMETT PLUS (od 3/2007) | MV | |||||||
191 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2006 |
nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou |
» detail | |||||
2C7 8545 | COMETT PLUS (11/2006 - 10/2022) | Táb* | |||||||
poté
? |
|||||||||
4139 VIN | Karosa LC936XE.1038 | 2001 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
TAL 43-33 | COMETT PLUS (5/2001 - 9/2014) | ND | |||||||
poté
SAND poté LB-BUS poté SAND |
|||||||||
4641 VIN | Karosa LC956.1072 | 2001 |
12/2016-2/2017: SO nátěr: bílá s červenými proužky * |
» detail | |||||
1C1 0910 | COMETT PLUS (1/2002 - 7/2016) | ND | |||||||
poté
Majaagency poté AB-STREETSERVICE poté Drab |
|||||||||
952 VIN | Karosa LC936.1037 | 1998 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
TAA 43-53 1C4 2323 |
COMETT PLUS (4/1998 - 2/2008) | ND | |||||||
poté
RUDOBUS poté Jiří Kunc, Praha poté H.F. TOUR |
|||||||||
6436 VIN | Karosa LC956.1072 | 2003 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1C5 8600 | COMETT PLUS (4/2003 - 11/2016) | ND | |||||||
poté
BARCALBUS Unhošť |
|||||||||
233432 VIN | Mercedes-Benz Tourismo O 350 RHD | 2002 |
od ?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
1C5 7071 4C0 1434 |
COMETT PLUS (1/2003 - 8/2011) | ND | |||||||
poté
Jiří Novotný, Železný Brod |
|||||||||
4610 VIN | Karosa C954.1360 | 2001 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
TAL 44-20 | COMETT PLUS (11/2001 - 6/2016) | Táb | |||||||
poté
M&M Doprava CZ |
|||||||||
4727 VIN | Karosa C954.1360 | 2001 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
TAL 44-30 | COMETT PLUS (11/2001 - 2/2019) | Táb | |||||||
4748 VIN | Karosa C955.1073 | 2001 | 10/2023 |
nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou * |
» detail | ||||
TAL 44-40 | COMETT PLUS (12/2001 - 2020) | ND* | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
4973 VIN | Karosa C954.1360 | 2002 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
1C1 0920 | COMETT PLUS (3/2002 - 1/2017) | Táb | |||||||
poté
? poté František Pytlík - BUS Vysočina poté ? |
|||||||||
5413 | Karosa C954.1360 | 2002 |
7.2.2015: odstaven po vážné nehodě na silnici I/3 u Olbramovic, 4/2015: následkem nehody vyřazen nátěr: bílá s černou kolem oken & reklamní polep - Elektro Smetana * |
» detail | |||||
1C1 0940 | COMETT PLUS (6/2002 - 4/2015) | MV | |||||||
5330 VIN | Karosa C955.1073 | 2002 |
od ?: přední nárazník dle modelu Axer; 2015: SO (COMETT PLUS) nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou * |
» detail | |||||
1C1 0950 | COMETT PLUS (5/2002 - 11/2017) | ND | |||||||
poté
M&M Doprava CZ |
|||||||||
5944 | Karosa C954.1360 | 2002 | 5/2022 |
2018: SO (COMETT PLUS) nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
1C1 2011 | COMETT PLUS (10/2002 - 5/2022) | Táb* | |||||||
6117 | Karosa C954.1360 | 2002 |
nátěr: COMETT, bílá s černo-oranžovou grafikou * |
» detail | |||||
1C5 6491 | COMETT PLUS (2002 - 3/2020) | Táb | |||||||
6304 VIN | Karosa C954.1360 | 2003 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
1C5 8239 | COMETT PLUS (3/2003 - 4/2021) | Táb* | |||||||
6762 | Karosa C954.1360 | 2003 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
1C5 8870 | COMETT PLUS (6/2003 - 9/2020) | Táb | |||||||
7190 | Karosa C954.1360 | 2003 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
1C5 8890 | COMETT PLUS (2003 - 3/2020) | Sob | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 63 vozů
- sešrotován: 19 vozů
- vyřazen: 15 vozů
- provozní: 3 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 15 let.
Počty vozů dle provozoven:
- MHD Tábor: 52 vozů
- Tábor: 27 vozů
- Nepravidelná doprava: 9 vozů
- Mladá Vožice: 5 vozů
- Soběslav: 5 vozů
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
24. 3. 2024.