PMDP: tramvaje ČKD Tatra

vozy z vozovny: vozovna Slovany

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  160472 ČKD Tatra T3 » T3R-P 1972    2001-2005: přestavba na pracovní vůz - kolejový brus a měřicí vůz trolejového vedení (ÚD); 12/2014-1/2015: VP 
nátěr: oranžovo-žlutá * {A+182}
fotka
175 PMDP (od 1.2.1972) Slo
  162558 ČKD Tatra T3 1974    11/2007: VP (DP Ostrava), v pravidelném provozu naposledy 4.11.2012; doklady využity na vůz VarioLFR.S ev. č. 353; jaro 2019: dokompletován; od 6/2019: veden jako historický 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {sólo*}
fotka
187 PMDP (od 22.2.1974) Slo
  164495 ČKD Tatra T3 1975    po nehodě soupravy 202+192 (23.2.2004) odstaven, od 2008: muzejní 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
fotka
192 PMDP (od 2/1976) Slo
  173173 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1983    2005: T3R.P (DPO Inekon), 2008: VP (Datatechnik), 2013: VP (ÚD), 4-9/2017: montáž ručního řadiče + oprava po DN, 4-10/2019: VP, naposledy vypraven 29.11.2023 na JŘ 4/26 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {319+B*}
fotka
243 PMDP (1/1984 - 1.12.2023) Slo
  173174 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1983    2005: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (Datatechnik), 3-4/2013: VP (ÚD), 7-9/2017: montáž ručního řadiče, 3-9/2019: VP; naposledy vypraven s cestujícími 6.10.2023 na JŘ 4/24, následně ještě na krátké cvičné jízdě 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*}
fotka
244 PMDP (1/1984 - 18.10.2023) Slo
  174318 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1985    ?/2004-10/2004: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory, 3-4/2017: montáž ručního řadiče, 4-8/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {263+B+196*}
fotka
252 PMDP (21.2.1985 - 1.7.2023) Slo
  174319 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1985    ?/2004-11/2004: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 2012: VP; 21.10.2014: najetí do soupravy č. 252+253 soupravou č. 352+353 ve smyčce Bory, 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 1-6/2018: VP, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost, naposled vypraven na pravidelnou linku 12.6.2023 na JŘ 2/09 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {329+B*}
fotka
253 PMDP (21.2.1985 - 1.7.2023) Slo
  175106 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1985    1999: VP, 2005: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 9-12/2013: VP, 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 10/2019-3/2020: VP, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {320+B*}
fotka
256 PMDP (od 1/1986) Slo
  175107 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1985    1999: VP, 2005: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 2013: VP (ÚD), 8-9/2017: montáž ručního řadiče, 10/2019-2/2020: VP, 2.2.2021: nehoda s 288, požkozena zadní část, 6-11/2021: odstaven pro nadbytečnost 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*}
fotka
257 PMDP (od 1/1986) Slo
  175110 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2005: T3R.P (ÚD), 2009: VP (ÚD); ?/2014-?/2014: VP, 11-/2018-5/2019: VP, 31.3.2023: DN na Borech, zpět v provozu po 4 měsících 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*}
fotka
260 PMDP (od 1/1986) Slo
  175115 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2005: T3R.P (ÚD), 2009: VP (ÚD); 2-6/2014: VP (ÚD), 11/2018-3/2019: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {317+B*}
fotka
265 PMDP (od 1/1986) Slo
  176256 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1987    2004: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD), 7-10/2013: VP (ÚD), 7-8/2017: montáž ručního řadiče, 12/2018-7/2019: VP, naposledy vypraven 30.11.2023 na JŘ 4/25 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {324+B*}
fotka
280 PMDP (12.2.1987 - 1.12.2023) Slo
  176905 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P DPO 1987    2004: T3R.P (DPO Inekon), 2009: VP (ÚD); 6-9/2013: VP (ÚD); 7-8/2017: montáž ručního řadiče; 12/2018-6/2019: VP, naposledy vypraven 1.2.2024 na JŘ 2/07 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {316+B*}
fotka
281 PMDP (26.2.1988 - 16.2.2024) Slo
  178306 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP: zpět v provozu 4/2002; 11/2008-2/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov): zpět v provozu 3/2009; 2012: VP (Datatechnik); 1-5/2016: VP (ÚD); 30.11.2019: historicky první tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici (zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč); 1.12.2019: Mikulášská tramvaj; 12/2019-5/2020: VP; 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
288 PMDP (od 5/1990) Slo
  178307 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most?) - přivezen 6/2000 - zpět v provozu 10/2000; 2006-1/2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 1/2007; 10-12/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 3/2010; 4-8/2014: VP (ÚD) - poslední VP v Cukrovarské; 5-10/2018: VP; 1/2022-8/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
289 PMDP (od 5/1990) Slo
  178308 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - zpět v provozu 9/2002; 2006-2007: VP (DP Most) - zpět v provozu 2/2007; 2-6/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 8/2009; 6-9/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2013; 4-9/2017: VP; 10/2020-8/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
290 PMDP (od 5/1990) Slo
  178309 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002: VP - zpět v provozu 7/2002; 2007-2008: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 2/2008; 8-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2009; ?-12/2013: VP: zpět v provozu 4.1.2014; 9/2017-6/2018: VP; 8/2021-2/2022: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
291 PMDP (od 5/1990) Slo
  178310 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP (DP Most) - zpět v provozu 12/2000; 2007-2/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 3/2008; 2012: VP (Datatechnik); 8/2015-3/2016: VP; 2.12.2018: Mikulášská tramvaj; 3-9/2019: VP; od 11/2023 VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
292 PMDP (od 5/1990) Slo
  178311 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001-2002: VP - zpět v provozu 2/2002; 6?-10/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2007; 25.2.2009: vykolejení (náměstí Milady Horákové); 2011: VP (Datatechnik); 10/2015-7/2016: VP; 6/2019-1/2020: VP; od 1/2024: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
293 PMDP (od 5/1990) Slo
  178312 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - zpět v provozu 8/2001; 4-8/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 9/2007; 2011: VP (Datatechnik); 12/2014-4/2015: VP (Karlov); 5/2018-7/2019: VP; od 4/2023 VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
294 PMDP (od 5/1990) Slo
  178313 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000/2001: VP - zpět v provozu 6/2001; 2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2007; 7-10/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 10/2009; 3-6/2013: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2013; po nehodě na Borech 16.11.2016 - odstaven na VP; 12/2016-7/2017: VP; 6/2020-12/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
295 PMDP (od 5/1990) Slo
  178314 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - zpět v provozu 10/2001; 18.6.2002: nehoda (Rondel), info zde: po opravě po nehodě zpět v provozu 13.5.2003; 12.2.2007: vykolejení (Plzeňka), info zde 2007: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2007; 9-11/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 5/2010; 1-4/2014: VP; 7-12/2018: VP; 3-7/2022: VP; 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
296 PMDP (od 5/1990) Slo
  178315 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2001: VP - zpět v provozu 3/2001; 10/2006-4/2007: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 6/2007; 11.5.2009: požár, bližší info zde; 5-8/2009: VP - oprava po požáru (Datatechnik) - zpět v provozu 8/2009; 1-4/2013: VP (Datatechnik); 7/2017-1/2018: VP; 6/2021-6/2023: odstaven; 6-12/2023: VP 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
297 PMDP (od 5/1990) Slo
  178316 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2000: VP - zpět v provozu 10/2000; 2006: VP (Datatechnik) - zpět v provozu 10/2006; 1-4/2009: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 5/2009; 2012: VP (Datatechnik); 6-12/2016: VP; 30.11.2019: historicky druhá tramvaj na nové trati v Kaplířově ulici, zatěžkávací zkouška mostu přes dálniční přivaděč; 12/2019-10/2020: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
298 PMDP (od 5/1990) Slo
  178317 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    2002/2003: VP - zpět v provozu 1/2003; 2-6/2008: GO - KT8D5R.N2P (KOS Krnov) - zpět v provozu 7/2008; 3-5/2012: VP (Datatechnik): zpět v provozu 31.5.2012; 18.9.2013 vážná dopravní nehoda (Rondel) - zpět v provozu 3/2014 11/2016-4/2017: VP; 1/2021-6/2021: VP 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
299 PMDP (od 5/1990) Slo
Vypsáno celkem 25 vozů, z toho:
  • provozní: 12 vozů
  • definitivně odstaven: 6 vozů
  • v dílnách/v opravě: 3 vozy
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • služební: 1 vůz
  • dočasně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (16) mají přibližný průměrný věk 36 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Slovany.

Poslední aktualizace vozů: 23. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání