DPMB: provozní trolejbusy Škoda 21Tr
vozy z vozovny: vozovna Komín
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12971 | Škoda 21Tr | 2001 |
2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
3030 | DPMB (od 6/2001) | K* | |||||||
12850 | Škoda 21Tr | 2000 |
5.9.2013: odvezen do Brna, 4/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2015: statický měnič Cegelec nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové |
|||||||||
3055II | DPMB (od 8.12.2014) | K | |||||||
12585 | Škoda 21Tr | 1999 |
do roku 2014 velká kabina řidiče, 2008-2014: odstaven, 17.6.2014: odvezen do Brna, 25.8.2014-2/2015: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 1/2016: BS212, ?: hnací náprava Rába nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
3059II | DPMB (od 17.6.2015) | K | |||||||
Vypsány celkem 3 vozy,
z toho:
- provozní: 2 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 24,5 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Komín.
Poslední aktualizace vozů:
1. 12. 2023.