PMDP: vozový park

předchozí 1 2 3 . . . 16 17 následující celkem 1631
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
voz
poznámka  
e. č. dopravce (od, do)
  IFA KM 2301     sací zametací vůz 
» detail fotka 45307
PMT 29-80 PMDP (? - 2009?) Slo
  Škoda Felicia Pick-up      
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 51459
PMU 58-09 PMDP (od ?)
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
» detail
1 PMDP (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
2 PMDP (1899 - 1961) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
3 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
» detail
4 PMDP (1899 - 1958) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
5 PMDP (1899 - 1958) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-Sever) 
nátěr: červeno-bílá
» detail
6 PMDP (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
7 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
8 PMDP (1899 - 1953) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899      1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 104846
ex PMDP
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (od 2/2011) Kar
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
» detail
10 PMDP (1899 - 1959) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
11 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143093 Tatra T1 1954     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
11II PMDP (1980 - 1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
» detail
12 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148063 Tatra T1 1955     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
12II PMDP (1980 - 1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
13 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148388 Tatra T1 1956  11/1985     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
13II PMDP (1980 - 1984) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
14 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148395 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
14II PMDP (1980 - 1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
15 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  148422 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
15II PMDP (1980 - 1983) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
16 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143110 Tatra T1 1955  11/1982    při převozu z Prahy byl nabourán, a tak byl používán pouze jako zdroj ND 
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
16II PMDP (1980 - 11/1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
17 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143065 Tatra T1 1952    vyřazen kvůli poškození při vykolejení v Zadních Skvrňanech 
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
17II PMDP (1981 - 2.9.1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od roku 1955 veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání 
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 134824
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
» detail
19 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  143088 Tatra T1 1954     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
19II PMDP (1981 - 1983) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014  
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 119576
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  143113 Tatra T1 1955     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
20II PMDP (1981 - 1983) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1952: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
21 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148057 Tatra T1 1955  1983    1983: sešrotován v ÚD, najeto 1 078 834 km. 
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
21II PMDP (31.5.1981 - 1983) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1900     
nátěr: červeno-bílá
» detail
22 PMDP (1900 - 1953) Slo*
  148083 Tatra T1 1955  1985     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
22II PMDP (18.11.1982 - 1984) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík 1900    od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
23 PMDP (1900 - 12/1956) Slo*
  148383 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
23II PMDP (1981 - 1984) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1937: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
24 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148401 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
24II PMDP (1981 - 6.10.1982) Slo
  ? Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900    1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
25 PMDP (1900 - 1.12.1960) Slo*
  148402 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
25II PMDP (1981 - 3.2.1982) Slo
  ? Brožík vlečný vůz 1900     
nátěr: červeno-bílá
» detail
26 PMDP (1900 - 1960) Slo*
  148411 Tatra T1 1956  7/1985     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
26II PMDP (1981 - 1984) Slo
  ? Brožík vlečný vůz 1900     
nátěr: červeno-bílá
» detail
27 PMDP (1900 - 1960) Slo*
  148420 Tatra T1 1956     
nátěr: červeno-krémová
» detail
ex DP Praha
27II PMDP (6.6.1982 - 1984) Slo
  ? Brožík vlečný vůz 1900     
nátěr: červeno-bílá
» detail
28 PMDP (1900 - 1960) Slo*
  ? Brožík vlečný vůz 1900     
nátěr: červeno-bílá
» detail
29 PMDP (1900 - 1960) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1918    od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
30 PMDP (1918 - 1.10.1961) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1918     
nátěr: červeno-bílá
» detail
31 PMDP (1918 - 1957) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1918     
nátěr: červeno-bílá
» detail
32 PMDP (1918 - 1957) Slo*
  ? Brožík/Zeman Křižík 1918  2013    upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován 
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 104844
33 PMDP (1918 - 1960) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Brožík/Zeman Škoda 1926     
nátěr: červeno-bílá
» detail
34 PMDP (1926 - 1960) Slo*
  ? Brožík/Zeman Škoda 1926    1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
35 PMDP (1926 - 1.9.1957) Slo*
poté DP Mostu a Litvínova
  ? Brožík/Zeman Škoda 1926    Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy 
nátěr: červeno-bílá
» detail
36 PMDP (1926 - 1960) Slo*
  ? Brožík/Zeman Škoda 1926     
nátěr: červeno-bílá
» detail
37 PMDP (1926 - 1960) Slo*
  ? Ringhoffer Škoda 1929     
nátěr: červeno-bílá
» detail
38 PMDP (1929 - 1958) Slo*
  ? Ringhoffer Škoda 1929    od roku 1962 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
39 PMDP (1929 - 1974) Slo*
  51692 Ringhoffer vlečný vůz 1898     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
40 PMDP (1929 - 20.9.1947) Slo*
  51695 Ringhoffer vlečný vůz 1898     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
41 PMDP (1929 - 1934) Cuk
  51697 Ringhoffer vlečný vůz 1898     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
42 PMDP (1929 - 20.9.1947) Slo*
  51701 Ringhoffer vlečný vůz 1898     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
43 PMDP (1929 - 20.9.1947) Slo*
  53356 Ringhoffer letní vlečný vůz 1897    1943: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
44 PMDP (1929 - 1958) Slo*
  ? Ringhoffer letní vlečný vůz 1896    1943: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
45 PMDP (1929 - 1958) Slo*
  57843 Ringhoffer Křižík 1901    1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
46 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57825 Ringhoffer Křižík 1901    1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
47 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57816 Ringhoffer Křižík 1900    1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
48 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57807 Ringhoffer Křižík 1900    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
49 PMDP (1930 - 1.7.1962) Slo*
  53919 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
50 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57802 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
51 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  53928 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
52 PMDP (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  53932 Ringhoffer Křižík 1899    1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
53 PMDP (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  ? Ringhoffer Škoda 1933    od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
54 PMDP (1933 - 31.12.1972) Slo*
  ? Ringhoffer Škoda 1933    od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
» detail
55 PMDP (1933 - 31.12.1972) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1938    1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
56 PMDP (1938 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1938    1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
57 PMDP (1938 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1938    1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
58 PMDP (1938 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1938    1939: přestavěn na pravostranný provoz 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
59 PMDP (1938 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1942     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
60 PMDP (5.3.1942 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1942     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
61 PMDP (5.3.1942 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1942     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
62 PMDP (5.3.1942 - 1963) Slo*
  ? Ringhoffer Trabuko 1942     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
63 PMDP (5.3.1942 - 1963) Slo*
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??    po odprodeji pravděpodobně Neředín 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
64 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
65 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??    po odprodeji pravděpodobně Nová Ulice 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
66 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
67 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
  ? Tatra vlečný vůz 1947  2014     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
68 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??    po odprodeji Bělidla 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
69 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  ? Tatra vlečný vůz 1947     
nátěr: hnědo-bílá
» detail
70 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
  ? Tatra vlečný vůz 1947  19??    po odprodeji ZTS Olomouc 
nátěr: hnědo-bílá
» detail
71 PMDP (1947 - 1963) Slo
poté DP Olomouc
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  72566 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
72 PMDP (1952 - 1957) Slo
  72567 Ringhoffer Škoda 1908      od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
73 PMDP (1952 - 2/1974) Slo
poté DP Praha
  72568 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
74 PMDP (1952 - 1957) Slo
  72569 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
75 PMDP (1952 - 1957) Slo
  72577 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
76 PMDP (? - 1957) Slo
  76661 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
77 PMDP (1953 - 1957) Slo
  76662 Ringhoffer Škoda 1908     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
78 PMDP (1953 - 1957) Slo
  121482 Ringhoffer Škoda 1926     
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
79 PMDP (1953 - 1957) Slo
  122317 Ringhoffer Škoda 1927      sloužil jako pracovní vůz; od roku 1987 veden jako historický; 16.8.2000: převezen na Václavské náměstí, kde slouží jako kavárna 
nátěr: červeno-bílá
» detail fotka 104848
ex DP Praha
80 PMDP (1972 - 2000) Slo
poté soukromá osoba
  ? Ringhoffer Škoda 1927    sloužil jako pracovní vůz jen krátce, vyhořel v roce 197X 
nátěr: červeno-bílá
» detail
ex DP Praha
81 PMDP (1972 - 1975) Slo
  155251 ČKD Tatra T3 1964  2009    kolejový brus 
nátěr: oranžová + červeno-bílé pruhy *
» detail fotka 42450
ex DP Praha
100 PMDP (15.1.1992 - 2008) Slo
předchozí 1 2 3 . . . 16 17 následující celkem 1631

Vypsáno celkem 100 vozů, z toho: vyřazen: 1, služební: 1, prodán/předán jinému dopravci: 15, sešrotován: 80, odstaven (dlouhodobě/definitivně): 2, historický/muzejní: 1.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Slovany: 96 vozů
  • Vozovna Karlov: 2 vozy
  • Vozovna Cukrovarská: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 2. 3. 2017.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání