Vyhledávání vozů
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Škoda 6 Tr1 | 1949 | 1964 |
|
» detail | |||||
5 | DPMB (30.7.1949 - 1964) | H | |||||||
Škoda 505 NR | 1929 | 1945? |
|
» detail | |||||
M-425 ? |
5 | DPMB (5/1930 - 1945?) | G | ||||||
52/108 | Škoda 7 Tr1 » 8 Tr12 | 1952 | 1972 |
1955-1956: zapůjčen z Mariánských Lázní do Teplic (ev.č. 111), 1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
5 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1970) | Ú* | |||||||
🗘
DP města Teplic poté DP města Opavy |
|||||||||
56/112 | Škoda 7 Tr3 | 1952 | 1974 |
1961: rekonstrukce na typ 8 Tr |
» detail | ||||
5 | DP města Opavy (1952 - 1974) | Krn | |||||||
1715 | Škoda 9 Tr7 | 1965 | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
5III | DP města Jihlavy (3/1972 - 1979) | Brt | |||||||
47/103 | Škoda 7 Tr1 | 1952 | 1969 |
|
» detail | ||||
5 | Dopravní podnik města Ostravy (5/1952 - 8/1953) | TR | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
Škoda 7 Tr2-ČKD | 1950 | 1964 |
trolejbus Škoda 7Tr2 s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 53 nátěr: červeno-krémová s oranžovým pruhem pod okny a šedou střechou |
» detail | |||||
5 | DP města Děčína (1950 - 1964) | Děl | |||||||
1533 | Škoda 9 Tr6 | 1964 | 1979 |
14.12.1973: poslední trolejbus na trati před zrušením trolejbusů v Děčíně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
5II | DP města Děčína (1964 - 1973) | Děl | |||||||
poté
DP města Teplic |
|||||||||
1202 | Škoda 9 Tr2 | 1963 | 1972 |
dvoudveřové provedení nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5II | DP města Jihlavy (2/1963 - 1971) | Brt* | |||||||
7161 | Škoda 9 TrHT26 | 1979 | 1/1996 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5IV | DP města Jihlavy (1979 - 1/1996) | Brt | |||||||
1593 | Škoda 9 Tr6 | 1965 | 1980 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
5II | DP města Gottwaldova (1965 - 1980) | Pod | |||||||
7674 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
5III 130IV |
DP Zlín (1980 - 1992) | Pod | |||||||
poté
Trolejbusen transport Pazardzhik |
|||||||||
Škoda 550 » 550 | 1929 | ? |
1934: přestavěn na montážní vůz trolejového vedení; 1961: prodán DP České Budějovice nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
Č 81.005 | 5 | Dopravní podniky města Plzně (21.3.1929 - 1961) | Cuk | ||||||
poté
DP města České Budějovice |
|||||||||
Škoda 9 Tr0 | 1962 | 1978 |
|
» detail | |||||
EM 07-75 | 5III | VEB Kraftverkehr Eberswalde (1962 - 1977) | |||||||
6590 | Škoda 706 RO | 1951 |
|
» detail | |||||
5 | DP města Pardubic (1951 - 1961) | Duk | |||||||
71402107 | Škoda 706 RTO MTZ | 1962 |
|
» detail | |||||
5II | DP města Pardubic (1962 - 1972) | Duk | |||||||
5322 | Škoda 9 Tr19 | 1973 | 1989 |
úprava pro provoz v soupravě (B vůz) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy {24/II + 5/II} |
» detail | ||||
5II | Tallinna Trammi-ja Trollibussikoondis (1973 - 1989) | Tro | |||||||
12518 | Škoda 14 Tr13/6M | 1998 | 2014 |
nátěr: modro-bílá |
» detail | ||||
5 | DP Astana (1998 - 2013) | ||||||||
poté
DP Petropavlovsk |
Vypsáno celkem 18 vozů,
z toho:
- sešrotován: 10 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů
Poslední aktualizace vozů:
3. 12. 2024.